הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 13-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום לא קל בו מצב הרוח מדוכדך למדי. אם תעשו את העבודה הפנימית הדרושה, תוכלו להתקדם בכיוון הרצוי כדי להבריא את המערכות החברתיות שלכם. תנו לעצמכם אפשרות לעזוב את העבר למען דברים טובים יותר בעתיד. בכל מה שנוגע לחיזוק האמונה הפנימית ושיפור התדמית העצמית, יתכן מאוד שתאלצו להיעזר באדם מקצועי. חברים וחברות אינם יכולים לחוות דעה אובייקטיבית וזה בדיוק מה שאתם צריכים.

שור
מצבה של נקודת המזל הקוסמית בבית השלישי שבמפת הלידה שלכם, מבשרת על חיי חברה פעילים ותקשורת טובה: מומלץ לכם לנהוג בצורה ספונטאנית וקלילה. בניגוד לקטע 'כבד' שעברתם, היום אתם חולקים מצב רוח טוב במיוחד. התחושה הכללית שלכם משתפרת ללא היכר. החלטות משותפות לגבי העתיד כדאי לקבל עם בני משפחה. לא לבד. גלו פתיחות לגבי דעתם של אחרים גם אם הדברים לא ממש נראים לכם.

תאומים
אתם פוגשים אדם בעל ידע רב, אשר בשמו מופיעה האות סמך. למרות ההמלצות החמות שקיבלתם, עליכם לבדוק היטב את הנתונים, לפני שאתם מתחייבים, ובמיוחד מאצילים סמכויות הקשורות בכספים. תוכניות רומנטיות לא יצאו היום לפועל כפי שציפיתם, אך אין לכם על מה להצטער! בעתיד תיווכחו לדעת שהכול היה לטובה. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – רומנטיקה, מסתורין, מניפולטיביות ותחכום.

סרטן
יום עמוס בו חיפושים וסידורים ממלאים את לוח הזמנים שלכם עד אפס מקום. כמה שאתם מנסים להתייעל, זה לא ממש עובד. אתם עייפים למדי ומצפים בקוצר רוח שיגיע הערב, והיום המתיש הזה יגמר. ערב מתאים לבילוי שקט בבית. ללבוש פיג'מה ולהתכרבל מול הטלוויזיה. הרקיע דוחק בכם להפגין את עוצמתכם האישית ולנתק כבלים העלולים לגרום לתלות יתירה באחרים.

אריה
מאבק כוח סמוי יוצא אל פני השטח. מערכת יחסים מורכבת דורשת יעוץ מקצועי. אל תתיימרו להיכנס לתפקיד שגדול עליכם, למרות שאולי אתם יכולים לעזור במידה מסוימת. עדיף לא להתערב כדי לא לפתח תלות שאינה במקומה. במקביל ובתחום הקריירה דווקא, סמנו מטרה והסתערו עליה, הגלים שנוצרים – הם אלה אשר יביאו לכם את ההצלחה.

בתולה
אתם מרגישים מספיק חזקים כדי לדבר בגילוי לב ולשתף את בני הזוג ברגשות. צפויה הצלחה בקטע הרומנטי כתוצאה מהפתיחות. יום מתאים לתכנן חופשה או לבצע נסיעה ליעד בחיק הטבע. תחושה של שחרור וחופש עושה לכם טוב על הלב. ספונטאניות תוביל אתכם למקומות מרתקים. צפויה הצלחה הנופלת עליכם במפתיע. צפויות תחושות-בטן המוכיחות את עצמן. אלה מכם הפועלים על פי ה"קול-הפנימי" שלהם, יזכו בהימורים בלתי אפשריים.

מאזניים
זה זמן מתאים לשינויים מכל הבחינות. פניה מגורם חיצוני יעזור לכם לפתור בעיה אישית. חוסר סבלנות עלול להביא לעימות. אתם מנסים לשפר את מהות הקשר עם בן/ת הזוג אבל עדיין יש לא מעט אתגרים שצריך להתמודד איתם. הקצב קצת איטי מידי עבורכם. סבלנות מומלצת. צפויה לכם הצלחה בהתגברות על מכשול בנתיב הרומנטי. כדאי שתפקידו בכספת את סודותיכם. שימרו לעצמכם את שאינכם חפצים כי יגיע לאוזני אחרים.

עקרב
תופעה קוסמית הפועלת על כוכבכם פלוטו, מעלה לכם את המורל ואת מצב הרוח. אתם מרגישים נינוחים, למרות שאתם עובדים קשה מאוד בעניינים הקשורים לבית. צפויים שינויים שגורמים לכם להרגיש מוכנים לאתגרים חדשים במלוא המרץ. עם זאת, עליכם להפעיל כוח רצון בלתי רגיל כדי לשמור על מצב רוח אופטימי. עליכם ללמוד לשתף אחרים בחששות שלכם. זה בטוח יעזור.

קשת
מידה גדושה של סבלנות והקשבה כלפי בן/ת הזוג יסייעו לשמור על אווירה נעימה ואינטימית, למרות הסערות המתחוללות מחוץ לקשר הזוגי. היוזמה שתנקטו עשויה להביא לתוצאה חיובית אך יחד עם זאת, קחו בחשבון שאתם גם עלולים להיכשל, לפחות באופן זמני. לכו עם הלב. יסוד האדמה מזרים אליכם אנרגיות בעלות אופי שאפתני ויוצר עבורכם קשרים עם ילידי המזלות גדי, בתולה ושור.

גדי
זרימה חיובית של אנרגיה משפרת את האווירה הביתית. יום סימפטי בו תוכלו לגשר על הפערים וההבדלים ביניכם ובין בני המין השני. המתחים שהיו מנת חלקכם לאחרונה, פשוט נעלמים. יש לכם מצב רוח לרומנטיקה וזה בהחלט אפשרי. זה הזמן לצאת ולהכיר אנשים חדשים. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – הרפתקנות, מזל, הימורים, חופש ועצמאות.

דלי
כוכב אוראנוס השולט בכם מקיים היום היבטים יוצאי דופן עם שאר גרמי השמיים. למרות שיש לכם את כל הסיבות שבעולם לחגוג ולשמוח, אתם חוסמים לעצמכם את יכולת ההנאה מדברים פשוטים שיכולים לגרום לכם להרבה שמחה ואושר. ממש כך! אתם מוצאים באופן כפייתי כמעט, סיבות לא להיות מרוצים. נסו לסלק את האנרגיות השליליות למרות שזה לא קל.

דגים
מצבו של כוכב נפטון שליטכם בגזרת מזל דגים, תורם לאווירה רומנטית אך גם לרוח של תחרותיות. אל תנסו לכופף לאחרים את היד. בעצם מה שאתם הכי רוצים ושואפים זה להיות במצב בו תוכלו לאבד שליטה. להתמסר מתוך אמונה שלמה ולגלות את מלוא הנכונות הפנימית לאהבה שלמה וטוטאלית. אולם ניסיון העבר גורם לכם לפחד מצעד כזה. אתם חוששים להיות חשופים ולהראות חולשה רגשית- פנימית. עד שלא תיקחו צ'אנס לא תדעו את התשובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button