הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 21-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
תחרותיות היא תכונה בולטת אצלכם אבל אתם מעדיפים לעיתים להתחבא מאחורי תדמית של אדם נוח וחסר יומרות. המסר הכפול הזה גורם לעיתים קרובות לבלבול אצל אנשים שאינם מבינים כיצד אתם הופכים ברגע אחד לתוקפניים. היום צפוי קושי בעבודה בגלל חוסר פרגון וחוסר הבנה מצד עמיתים. מצב הרקיע עלול להוביל לליקויים בתקשורת הבין אישית.

שור
מצב הרקיע עשוי להיטיב עם לבבות שבורים. כדאי ליזום ואף לחדש קשרים שנותקו בעבר. חברויות חדשות ומרתקות צפויות לכם, במידה ותחליטו לעשות משהו בתחום החברתי. הבידוד ממנו אתם סובלים עלול להיות תוצאה של חוסר פעילות מספקת מצידכם, תכונה שמאפיינת את הלך הרוח העכשווי. גם מי שנמצא במערכת יחסים טובה, מוזמן להתעורר לפעילות. היום כדאי לצאת מהשגרה.

תאומים
הזוגיות מעולם לא הייתה במצב טוב יותר. אתם נהנים מכל רגע, במיוחד כשאתם רגועים. ממש נעים להיות מחוזרים. יכולת הנתינה שלכם, גם כן, עובדת שעות נוספות. יש תוצאות. מפגש ושיחה עם מישהו שלא פגשתם הרבה זמן, קצת מקלקלים את מצב הרוח. אדם זה, שפעם היה קרוב – כבר לא יכול לתרום לכם שום דבר חיובי. הרקיע רומז על ניצחונות והישגים שיגיעו אליכם הודות לעוצמתכם האישית.

סרטן
רעיונות ישנים מתחילים להתגשם בקצב מהיר ואתם מתפעלים עד כמה הדברים יכולים להתרחש בלי מאמץ מצדכם. שבירת מחסום מחשבתי ישן תעזור לכם להתמודד. עם זאת, רגעים של חולשה עלולים לשבש את סדר היום. קחו את הזמן ואל תתנו לאף אחד להלחיץ אתכם. גלו גמישות, גם אם זה קשה לכם. צפויה הצלחה כבירה לאמנים וליצירתיים שביניכם.

אריה
הפתרון שלכם להגיע להרגשה טובה היא לשמור על סדר יום מסודר. כך תוכלו ליהנות משני העולמות גם יחד, כאשר אתם מקדישים את שעות הערב והלילה לעיסוקים מועדפים. חשוב שתמצאו זמן לשעשועים ולבילויים כדי לא לשקוע מעל הראש בעבודה ולהפוך ל'וורקהוליק'. כידוע לכם, 'מצבי הביניים' המאוזנים- לוקים אצלכם בחסר. הנתיב הרומנטי צופן מחזרים המוכנים ליטול אחריות על הצהרותיהם.

בתולה
מפגש חשוב מתרחש היום. מתברר שצדקתם כאשר הרגשתם שיש לכם על מי לסמוך. ביטחון בלתי מעורער שיש לכם כלפי אדם קרוב, מתברר כהדדי. גם הוא סומך עליכם בעיניים עצומות. יתכן ויציעו לכם הלוואה כספית או חתימה בבנק. נסו להימנע ככול האפשר מלהיכנס למצב בו אינכם בטוחים שתוכלו לעמוד בהתחייבויות. זה זמן מצוין לטיולים בהשראת הרגע.

מאזניים
כדאי לקחת פסק זמן מעניינים שקשורים לרומנטיקה. אדם שמנסה להתקרב אליכם ושולח מסרים כפולים, כפי הנראה לא שווה את המאמץ, ובוודאי לא את עוגמת הנפש הנלווית. אל תתנו לאף אחד להרקיד אתכם לפי רצונו ולו גם לזמן קצר ביותר. ובאמת, לא מדובר במאבק כוחות אלא בשיקול דעת הגיוני. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לתחום העסקי והפיננסי, הרי שלפני הכול צריך לקיים הבטחות.

עקרב
יום של חוסר וודאות. זה מפריע לכם לתפקד כי אתם אוהבים לדעת בדיוק מה קורה ולשלוט במצב. תצטרכו לתרגל סבלנות וסובלנות כלפי אחרים. אתם מתלבטים בכמה נושאים חשובים למדי. השינויים שאתם חולמים עליהם ידרשו לא מעט הסתגלות ומאמץ. זה אפשרי אבל תחשבו בכנות האם אתם מוכנים לשלם את המחיר ורק אז תחליטו מה לעשות. הרקיע קובע כי בכל הנוגע למכר חדש שזה עתה נכנס אל חייכם, יש להישמר מרכילות ומקנאה.

קשת
אתם נלחמים על עצמאותכם הכלכלית ומסרבים להיות תלויים באחרים. עיקרון זה דורש מכם וויתורים כואבים. תצטרכו לצמצם במקצת את רמת חיים אליה אתם שואפים. קשה אך אפשרי. בימים אלה כשההוצאות שלכם מרקיעות שחקים, עדיין חשוב להקפיד על רישום הוצאות קפדני. ההצלחה בוא תבוא אך יש להצטייד בסבלנות. נראה שאתם מעפילים אל הפסגה עקב בצד אגודל.

גדי
יש לכם לא מעט עבודה לעשות בתחום חיי החברה שלכם. אל תתנו לאחרים לרפות את ידיכם. מי שלא מכבד אתכם לא נחוץ לכם. הזמנות לאירועים כדאי לסנן ולבחור מתוכם את אלה המתאימים לכם ביותר, מבלי להיכנע לתכתיבים של אחרים. בתחום הרומנטי- תנו לצד השני להכתיב את הקצב. הרקיע רומז כי אתם חוקרים לעומק והופכים כל אבן, על-מנת להגיע אל חקר האמת. צפויה הצלחה כבירה לאלה מכם העוסקים במחקר מכל סוג שהוא.

דלי
יום קליל. אתם פוגשים אנשים נפלאים שגורמים לכם להתרגש. יש לכם עניין הקשור לתחום הלימודים שאתם חייבים להתמקד בו, למרות שאין לכם יותר מידי חשק לעשות זאת. אל תתלו את האושר שלכם בהישגים חומריים או חיצוניים. התחברו לצד הרוחני של החיים וקחו את מה שקורה לכם בנימה פילוסופית. הרקיע רומז כי תפילה ומדיטציה יביאו לכם מזל וברכה: אל תזלזלו בכוחות עליונים הנסתרים מן העין. אין הברכה שורה, אלא בסמוי מן העין.

דגים
מידע שיגיע אליכם יגרום לכם לנחת רוח. האופטימיות הטבעית שלכם אינה במקומה, במיוחד בכל מה שקשור לעניינים כספיים. עליכם להיזהר ולגלות אחריות, גם אם יש מי שמנסה לשכנע אתכם ש'יהיה בסדר'. לא כדאי להיגרר אחרי אנשים כריזמטיים שיודעים לדבר יפה אבל לא יהיו בסביבה כשיגע זמן הפירעון. הרקיע רומז כי אתם תצליחו לאסוף מידע על אודות יריביכם. אמת גדולה תתגלה לכם בחדרי חדרים. שם המשחק הוא סודיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button