הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 19-11-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

מוטב שתרדו אל קרקע המציאות. יש לכם כרגע מספר הצעות מעשיות שעומדות על הפרק. אל תפספסו את האפשרות שהתגלגלה אליכם בלי מאמץ מיוחד. זה לא קורה בכל יום. עליכם להחליט וללכת על כל הקופה. חיכיתם מספיק ושום דבר שלא השתנה עד היו עומד להשתנות בעתיד. זה העיתוי המתאים לפעולה. נקודה. צפויה הצלחה לאלה מכם השואפים לבצע שינויים בדיור.
בפתיחת עתיד המשלבת בין קריסטלים לבין דמיון מודרך [שיטת תקשור] שבוצעה למענכם, הגיע עבורכם המסר הבא: צפויה פריצת דרך שתתבצע בסגנון סוחף, פורץ וכובש.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אתם מתחזקים ומתאוששים בקצב מהיר למדי מהנפילה שסבלתם ממנה לאחרונה. רגישות יתר מונעת מכם להתקדם בכיוון חדש, הקשור לקריירה, בו אתם יכולים להצליח בצורה מטאורית. למרות הסימפטיה, אל תתפתו לעזור לחבר/ה קרוב מעל למינימום כדי לא להתערב יותר מידי בסכסוך פרטי שאינכם קשורים בו. עסקה הרפתקנית תוביל אל רווחים נאים.
בקריאת העתיד המתבססת על יסוד האש [שיטה העושה שימוש בלהבות אש של נרות דולקים] עלה בגורלכם מסר האומר: בתוך הגוונים כולם, מסתתר הצבע הלבן. כך גם אתם נדרשים להפריד בין טפל לעיקר.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

המסגרת הביתית הופכת להיות תובענית במיוחד ועובדה זאת מרגיזה אתכם ומוציאה אתכם משלוותכם. אינכם מתמודדים בצורה הטובה ביותר עם הלחצים ובוחרים לברוח ולתפוס לכם פסק זמן לבד. אל תטילו את האחריות לדבר על אחרים וגם אל תאשימו. מרחב אישי נחוץ לכם בלי שום קשר להתנהגותם של האחרים. יש לטפל בדחיפות בעניינים הקשורים לניירת שהתעכבה, גם אם נטייתכם היא להמשיך ולדחות את הטיפול בהם.
בקריאת העתיד המתבססת על יסוד האש [שיטה העושה שימוש בלהבות אש של נרות דולקים] עלה בגורלכם מסר האומר: החוויה הרוחנית היא נחלת מעטים, אך לא תוכלו להחמיצה אם תבצעו כראוי את ההתבוננות הפנימית.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

באמצעות האינטליגנציה הגבוהה שלכם, פענחתם מהר מאוד את הסיטואציה החדשה שנוצרה בעבודה. קרה מה שקרה- אל תתעכבו יותר מידי ואל תחפשו דרכים לנקום. לפחות עכשיו אתם יודעים מי בעדכם ומי נגדכם. אין צורך שכל העולם יאהב אתכם ויאשר את מעשיכם. לפעמים צריך לחלוק עם אחרים את שהם לא עמלו למענו. יש דברים שאין צורך להתחשבן עליהם.
בקריאה בקלפי טארוט שהתקיימה עבורכם, עלה בגורלכם קלף ששמו "השמש" – הקלף מייצג מצבים טובים ומוצלחים, ברוכים והישגיים – בעיקר במישור החומרי. כמו כן, מדובר בגורם מבחוץ שיסייע בידכם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אתם מרגישים בשינוי לטובה באווירה הביתית וביחס של בני המשפחה כלפיכם. זה מחזק אתכם ומסייע לכם להתמודד עם הקשיים בתחום הקריירה. הגישה המומלצת עבורכם היא לקבוע לוח זמנים לפעולה. אדישות והמתנה לפרק זמן לא מוגדר- אינן בכלל אופציה. אל תפעלו בפזיזות. בחרו באופציה בטוחה. עשו 'שיעורי בית'. ידע הוא כוח ועל כן יהיה עליכם להשתמש בו בתבונה. אל תגלו לאחרים את אשר אתם יודעים על אודותם.
בקריאה בקלפי טארוט שהתקיימה עבורכם, עלה בגורלכם קלף ששמו "הכוהן הגדול" – הקלף מייצג מצבים לפיהם יש להעניק לאהבה פן רשמי יותר וממוסד יותר, כמו גם הצלחה בעניינים הקשורים בממסד.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

היום תצטרכו להפעיל את האינטואיציה ואת היכולת האינטלקטואלית שלכם ממש עד לקצה. אתם צריכים לשקול לגופו כל נושא שיעלה ולא לערב רגשות במקום בו ההיגיון צריך לפעול. שמירה על נקודת מבט אובייקטיבית ומקצועיות- חיונית בשלבים קריטיים של קבלת החלטות. אל תבזבזו אנרגיה על אנשים שלא מפרגנים לכם. הרקיע קורא לכם לנצור בליבכם דברים שהשתיקה יפה להם.
להסרת עין-הרע ולביטול אנרגיות שליליות, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק קי"ב בתהילים המתחיל במילים: אשרי איש אשר ירא את השם – במצוותיו חפץ מאוד.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יש לכם חשק לשנות את המצב הקיים שמעיק עליכם לא מעט. מפגש עם מישהו מחוץ למעגל החברתי הקבוע-ישנה את השקפתכם על נושא מסוים. בתחום החברתי יש סערות רגשיות. מגיע לכם יותר ממה שהחברים הקרובים מוכנים כרגע לתת. לא להשתולל. חכו בסבלנות לשעת כושר כדי לבדוק באופן יסודי את מערכות היחסים בהם אתם מעורבים. הגיע הזמן לרענן, להחליף ולשנות. הרקיע קורא לכם לגלות אופטימיות רבה יותר ביחסיכם עם הסובבים, כמו גם מכריז על בשורות אופטימיות וורודות.
להסרת עין-הרע ולביטול אנרגיות שליליות, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק נ"ה בתהילים המתחיל במילים: האזינה השם תפילתי – ואל תתעלם מתחינתי.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

הפתרון לבעיות החברתיות שלכם מורכב ודורש זמן. אתם מודעים לעובדה שיכולת הנתינה שלכם הופכת לעיתים לחיסרון, כיוון שיחד איתה מתפתחת ציפייה גבוה שקשה למלא אותה. מידע מעודד מגיע אליכם, ואתם מצליחים לשמור על רמת אופטימיות מפתיעה. בהתחשב בנתונים הקיימים זה אולי די מפליא אבל זה מה שקורה בשטח.
בהכוונה רוחנית שבוצעה באמצעות סימבוליקה של מספרים עלה בגורלכם המספר 20. המסר המועבר לכם הוא: צפויים להתרחש אירועים אשר יועילו מאוד לבית ולחיי המשפחה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

חברים טובים מהווים עבורכם כתובת בכל בעיה שאתם נתקלים. במיוחד מישהו שבשמו מופיעה האות מ'. כדאי שתתחילו לעבוד בכיוון של פיתוח ה"אני העצמי" על מנת לא להיות תלויים באף אחד. בפעם הבאה העמידו פנים כאילו נותרתם לבד בעולם ופשוט הקדישו זמן למחשבה עצמאית. חכו עד שתגיעו למסקנה. הרקיע מעודד אווירה מהסוג המסתורי.
בהכוונה רוחנית שבוצעה באמצעות סימבוליקה של מספרים עלה בגורלכם המספר 337: המסר המועבר לכם הוא: צפויה הצלחה בכל הנוגע לענייני רכוש ונכסים אך כדאי להשקיע גם בעולם הרגש.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

הרקיע מסיר מכם את אור הזרקורים. נראה שהעיניים מופנות עכשיו אל מישהו אחר. יום נעים עובר עליכם בעבודה, אתם עובדים במרץ והכול זורם בהרמוניה. גם בתחום המשפחתי צפוי רגיעה. הקדישו מעט זמן לבילוי עם המשפחה בשעות הערב. תקשורת טובה עם בני הבית תגרום לכם נחת. בתחום הרומנטי- אין התפתחויות חדשות. אם תצליחו לצאת מהאדישות שלכם בתחום זה, צפויה התקדמות.
בהפלת גורלות בסגנון קבלי שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסר רוחני, התקבל עבורכם המסר הבא: ההיגיון הוא רק אחד מן הכלים העומדים לרשותכם, אל תשכחו שקיים גם נתיב הלב.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם במצב רוח של התנסויות והרפתקאות. אל תגלשו לקיצוניות כמו שאתם נוטים לעשות לעיתים, וללכת על כל הקופה. זה נחמד מאוד שאתם נותנים אמון באנשים אך גם בתחום זה, ההגזמה לא מועילה לאף אחד ובטח לא לכם. היזהרו מהוצאות כספיות לא מבוקרות. יש סיכוי שתגשימו פנטזיה עליה חלמתם זמן רב. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לקרובי משפחה ונותני חסות, צפויות לכם מתנות שלא פיללתם להן.
בהפלת גורלות בסגנון קבלי שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסר רוחני, התקבל עבורכם המסר הבא: הכוחות הקוסמיים פותחים בפניכם שער רחב להתחדשות ולמהפכים, אל תיצמדו אל אשר התיישן והתבלה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יום אינטנסיבי למדי. אתם מתרוצצים ממקום למקום ומוצאים את עצמכם מותשים בסופו של היום. לא נורא אם פעם אחת תירדמו על הספה. לגבי תגובת בני משפחה, על זה תצטרכו לתת את הדעת מאוחר יותר. שווה לבדוק אם אתם מנסים להתרחק ממשהו שמציק לכם ואינכם רוצים להתמודד איתו. הרקיע קובע כי בכל הנוגע לתחום הקרייריסטי או ללימודים, אסור לעכב החלטה חשובה וצריך להחליט מייד.
בפתיחת עתיד המשלבת בין קריסטלים לבין דמיון מודרך [שיטת תקשור] שבוצעה למענכם, הגיע עבורכם המסר הבא: יש להעדיף אנרגיות יציבות וממוסדות, על-פני הרפתקאות ופיתויים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button