רפואה משלימהרפואה סינית

אבחון לפי תווי פנים – מה הפנים שלך אומרות עלייך?

לפי חוכמת הפנים הסינית, הנקראת גם בשם- הפִיזְיוֹגְנוֹמְיָה, ניתן להגדיר את אופי האדם רק מהסתכלות על תווי פניו.

אבחון לפי תווי פנים – לפי חוכמת הפנים הסינית, הנקראת גם בשם- הפִיזְיוֹגְנוֹמְיָה, ניתן להגדיר את אופי האדם רק מהסתכלות על תווי פניו.

בעבר, עוד מימי הקיסרות בסין, כל מי שהיה מעוניין בעבודה בחצר המלכותית, היה חייב להיבדק לפי פניו ותאריך לידתו. רבים, שרצו לעבוד בחצר המלוכה ניסו לרמות את תאריך לידתם, כך שייחשבו כאנשים ראויים לעבודה. מכאן שהתפתחה חוכמת הפנים כחלק בלתי נפרד מ"ראיון העבודה" היות ואת תווי הפנים לא ניתן לשנות או לרמות, לפחות לא בימים ההם.

בהסתכלות לאחור, ניתן לראות כי גם בימי יוון הקלאסית היה חקר של תווי הפנים. תווי הפנים מגלות את תכונות האופי שלנו, אך ההבדל בין סין ליוון, הוא שבסין העתיקה גילו גם את נתיב הגורל של האדם דרך פניו ואת הזמנים שבהם יתרחשו דברים טובים ורעים בחייו.

כיום, בעידן המודרני, קריאה בתווי הפנים הינה תוספת לקריאת גורלו של האדם, ובעיקר טובה ונחוצה לאנשים שאינם מודעים לתאריך לידתם המדויק. הבעיה העיקרית בקריאה בתווי הפנים היא שינויים פיזיים שנערכים בהם, כגון- ניתוחים פלסטיים וקוסמטיים, וברגע שאדם עבר שינוי מהותי בפניו, נתיב גורלו משתנה ואותו חלק בפניו שעבר שינוי, מציין שינוי מבחינת גורלו- לטוב או לרע.

חשוב לזכור כי כל אדם בעל נתיב גורל שונה, ויש צורך בבדיקה מעמיקה על פניו באופן אישי.
במאמר זה נעניק מספר נקודות ציון לבדיקת הפנים באופן עצמאי.

חלקי הפנים ומשמעותם:
האוזניים- מציינות את גילאי הילדות שלנו עד לגיל ההתבגרות, מגיל 0 ועד 14 ומתייחסות למצב הבריאות והיכולת הלימודית שלנו בגילאים אלו, כאשר ניתן לאבחן גם את מצב הזוגי והכלכלי של הורינו בגילאים אלו ובנוסף ניתן לאבחן דרך האוזן האם אנו בעלי היכולת להתפרסם! על מנת להגיע למסקנה זו, "משוך" קו דמיוני מקצה האוזן ועד לקו הגבה. במידה והקו הדמיוני ממוקם מעל לגבה- קיים סיכוי חיובי לפרסום בחייך.

המצח– מתייחס לגילאי 15- 30, ומציין יכולת אקדמאית וכלכלית בחיינו בגילאים אלו על מנת לאבחן אם נצליח מבחינה כלכלית, יש צורך במצח גבוה וחלק- ללא צלקות או גבשושיות למיניהן. (גבשושיות במצח גבוה יכולות לציין איבוד כסף במהלך טיול או נסיעה) במידה וקיים מצח נמוך, קיימת בעיה כלכלית וככול שהמצח אינו חלק, קיים גם חוסר בתמיכה כלכלית מהבית והסביבה.

דרך קו השיער ניתן לאבחן האם נתחתן לפני או אחרי גיל 30 – במידה וקו השיער ליד המצח הינו בעל קו ישר ללא מפרצים או זוויות (הנוצרות בדרך כלל במרכז קו השיער) ניתן לומר כי אדם זה יתחתן לפני גיל 30 ולהיפך.

מהגבות ועד השפתיים מתייחסים לגילאי 30 עד 50. הגבות מתייחסות לאינטליגנציה והאם אנו בעלי ראש פתוח, לשם כך ניתן לבדוק את המרחק בין הגבות. במידה והינו מעבר ל-2 אצבעות, אנו בעלי ראש פתוח! ולהיפך.

העיניים מתייחסות לפוריות ולמצב בריאותי. עיניים טובות הן עיניים נוצצות, בעלות לובן ללא אדמומיות, עיניים פקוחות לרווחה וללא שקים או שחור מתחת לעיניים. במידה ולאישה קיים שחור מתחת לעיניים באופן קבע, הדבר יכול לציין בעיות פוריות או בעיות עם ילדים- ילד מאתגר.

דרך העיניים ניתן אף לבדוק בגידות מצד הגבר..אבל על כך יש צורך בבדיקה מעשית ואישית.

האף מתייחס לבריאות ולמצב הזוגיות בגילאי 30-50. בגדול ניתן לומר כי אף טוב הוא אף עם גשר ישר ללא שבירות או בליטות למיניהן שיכולות לציין בעיות בריאות, בעיקר עם על הגשר קיימות צלקות. אף בעל בליטות או שבירות מרמז על בעיות בחיי הזוגיות ועל חוסר הנאה מחיי הנישואין בגילאים אלו ויש הטוענים כי נישואים שניים טובים יותר לאנשים אלו.

המצב הכלכלי של האדם בגילאי 30-50, נמדד על פי הנחיריים. נחירים גדולות ונראות באופן מובהק בפרונט הפנים- האדם יכול להצליח יפה כלכלית, בעיקר אם סיום האף הינו רחב.

הלחיים, לא אומרות הרבה על קווי האופי של האדם, אבל חשוב שהלחיים יהיו שמנמנות או בשרניות ושלא יהיו עליהן שומות או צלקות למען חיים טובים ומאושרים יותר.

החלק האחרון לגילאים אלו הם השפתיים, אלו מציינות התייחסות לדעות שלנו או של אחרים, לאופן הביטוי ולשנת 2011 גם ליכולת כלכלית דרך שיווק ופרסום. התייחסות לדעות אנשים אחרים לפני הדעות שלנו, מופיעה כאשר השפה התחתונה יותר עבה מהשפה העליונה ולהיפך- שפה עליונה עבה מהתחתונה מציינת התייחסות רק לדעות שלנו וריכוז בעולם האישי שלנו.

גודל השפתיים מציין האם אנו בעלי יכולת ביטוי או שלא?!
במידה והשפתיים קטנות, אין ביטוי רב ולהיפך- הביטו בשפתיה של נופר מבית האח הגדול!
בשנת 2011 לכל מי שיש שפתיים עבות וגדוות, בעל מימוש עצמי טוב ויכול לעשות כסף דרך יכולת ביטוי או שיתופי פעולה שיווקיים.

הסנטר– שייך לגילאי 50-60, זהו הגיל שלפי הסינים אנו נהנים מהפירות שגידלנו, וכעת צריכים שהילדים ידאגו לנו, מבחינה כלכלית. במידה והסנטר מעוגל- קיימת תמיכה כלכלית מהילדים והמצב הכלכלי טוב. במידה והסנטר מחודד- יהיה לנו יותר קשה מבחינה כלכלית וייתכן ואין תמיכה מילדים או שאין קשר עם הילדים בגיל הבגרות. מעבר לגיל 60 קיימות נקודות זמן לאורך הפנים, אך עליהן נתייחס בזמן אחר.

הפנים יכולות לגלות לנו עולם ומלואו, החל מקווי אופי ועד לזמנים שבהם קיימת הצלחה או אתגר בחיינו ובאיזה אופן. במידה ונחליט לשנות את תווי פנינו, אנו משנים את נתיב הגורל- לטוב או לרע.

Back to top button