הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 11-11-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם נדהמים מול השפע שמגיע אליכם ממספר כיוונים. המצב המשתפר מבחינה כלכלית מעלה את המורל. לכו עם הזרם ותגלו שאתם יכולים ליהנות מכל העולמות בלי להתאמץ כל כך כפי שנהגתם בעבר. פגישה עם אדם אשר בשמו מופיעה האות י', מעלה על הפרק את הצורך העמוק בלימודים. זה משהו שחשבתם עליו אבל לא העזתם להגשים. זה הזמן לעשות זאת.
בקריאה בקלפי טארוט שהתקיימה עבורכם, עלה בגורלכם קלף ששמו שש מטבעות: הקלף מייצג מצבים אשר לפיהם צפויה לכם פגישה מרגשת עם מישהו אשר נוהג כלפיכם בנדיבות רבה.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

הנושא הכספי מטריד אתכם במיוחד. ייתכן כי הוצאות בלתי צפויות מגיעות בבת אחת. ייקח לכם קצת זמן להתאושש ולמצוא תכונית פעולה שתאפשר לכם לעמוד בהתחייבויות. לשם כך דרוש ניתוח אנליטי של המצב. היכולת הווירטואוזית שלכם בענייני פיננסיים וגם יכולת התקשרות והדיבור, יעזרו לכם. מסרים סמויים מעודדים אתכם לשקול נתיב חדש לעיסוק ולרווח, אל תתמהמהו.
בקריאה בקלפי טארוט שהתקיימה עבורכם, עלה בגורלכם קלף ששמו אס המטות: הקלף מייצג מצבים של התחלות חדשות הדורשות השקעה רבה של אנרגיה, כמו גם על תחילתה של תקופת לימודים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

נראה כי המצב בבית, באופן כללי, משביע רצון. מתחת ל-'פוזה' הקשה שאתם מנסים להפגין כלפי חוץ יש המון רגשות של חום ואהבה. היום אתם זקוקים מאוד למילה טובה וללטיפה. התחילו בכך שתפגינו גישה חיובית כלפי חוץ – תתפלאו לראות את התגובה. למרות הקשיים והציניות שמלווים אתכם בדרך כלל, מתגברת גם התקווה.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של שולחן-עגול: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו אתם צריכים ללבן מחלוקות עם יריביכם ולהגיע עימם לפשרה כלשהי.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

גרמי השמיים מבשרים על יום טוב למדי. התברכתם בכישרונות רבים ויש מי שמעריך ורואה את היכולות שלכם עין בעין. אפשרויות חדשות נפתחות בפניכם. יש להקפיד לבחור את מה שהכי מתאים לכם מבחינת ההרגשה. תסמכו על האינטואיציה והפעילו יוזמה. אל תתייחסו לאנשים סביבכם שמעירים הערות ובעצם, מביעים את הפחדים האישיים שלהם.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של פרסת-סוס: הצורה מייצגת מצב ממוזל ומוצלח מכל היבט שהוא. מזל יותר משכל. אין צורך לתכנן אלא לזרום עם מה שיש.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

נוצרים ברקיע מאבקי כוחות אך הגישה הלוחמנית שלכם מיותרת. יש מי שמעיר לכם הערות עוקצניות אולם אין ספק שאתם מתייחסים לעניין ברצינות תהומית. לעיתים אתם מוותרים בקלות רבה מידי, אך במקרים מסוימים אתם ונכנסים ל-'מלחמת עולם' של ממש. על אסרטיביות שמעתם? אתם חייבים ללמוד להתמודד בדרך אחרת ולא תתישו את עצמכם לחלוטין.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: אתם צריכים להתעלם ממשקעים אישיים ולהתרכז אך ורק במה שטוב עבורכם.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אתם מצליחים להגשים מהלך שחלמתם עליו במשך שנים. אחרי שהמטרה מושגת מתברר לכם עד כמה כל זה לא היה שווה את המאמץ. אין לכם אפילו את המותרות להתענג יותר מידי על הניצחון. פשוט, עכשיו העיתוי מתאים. מישהו שבשמו מופיע האות שין מנסה לגרום לכם להיות תלויים בו יותר ויותר ואינו בוחל בשום אמצעי.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: אם קשר כלשהו מכביד עליכם, הרי שרק פעולה חדה ונחרצת תחלץ אתכם ממנו.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם עסוקים במחשבות ובדיבורים בלי סוף. הנושא הינו כיצד לשפר את המצב בתחום החברתי. מלבד קיטורים, היה נחמד ויעיל יותר אילו הייתם מחליטים לנקוט יוזמה ולעשות משהו בנידון. הנושא החברתי מעסיק אתכם כל כך עד שכמעט ולא נותר לכם זמן בשביל המשפחה. אתם מתאכזבים ממישהו שבשמו מופיעה האות עין.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: שלום בכל מחיר – הוא רק לעיתים רחוקות פתרון טוב לבעיה כלשהי.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

יום חביב למדי. יש קצת בעיות בעבודה אך זאת כיוון שתמיד נדמה לכם שאתם יודעים, כמעט הכול, יותר טוב מהבוס. יש מי שממש לא אוהב את הגישה הזאת ואם לא תיזהרו עלולים לשים לכם רגל. אל תהיו מופתעים אם אכן מצבים כאלה יעלו. לפעמים אתם מתנהגים בילדותיות ובנאיביות שאינה מתאימה לכם. פעלו על פי ההיגיון ולא על פי האינטואיציה.
בפריסת הסדרה-המשנית של קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף שמונה גביעים: המסר הוא – נטישה אינה סימן רע בהכרח, לפעמים היא מבשרת על תחילתה של דרך חדשה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

כדאי לברר בצורה הכי ישירה בעולם את הבעיה שמציקה לכם לגבי אחד מבני המשפחה. גם אם תקלעו לעימות קצר- לפחות תדעו איפה אתם עומדים. חשוב לתכנן את השיחה בצורה נבונה ולא להשאיר את זה ל-'רגע מתאים' שלא מגיע כבר הרבה זמן. אתם מנסים ללכת לקראת בן/ת הזוג אבל עדיין קשה לכם מאוד להקשיב. הרקיע קורא לכם לעסוק בתחומים הקשורים לנפש האדם.
בפריסת הסדרה-המשנית של קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף עשרה גביעים: המסר הוא – לכו בנתיב המביא אושר לליבכם, ולא בזה המביא עושר לכיסכם. העושר יגיע בעקבות האושר.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יום שמתחיל ברגל שמאל אבל מתפתח והופך להיות יום מצוין. אירוע שולי גורם לכם למצב רוח שפוף, אולם כושר ההישרדות שלכם עוזר לכם להתגבר על העניין תוך כמה שעות. פגישה עסקית בשעות הצהריים מתפתחת לכיוון בלתי צפוי ופותחת בפניכם אפשרויות רבות. קחו יוזמה. אתם בדרך הנכונה. אתם מתנסים בשמחה ובצער אך שני אלה הם בני חלוף. אם תזדהו איתם, תהפכו עבדים להם.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של חתול בר: המסר הוא – עליכם לפתח את כישוריכם המיסטיים. זה הזמן ללמוד את הנושא בדרך ממוסדת.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

צפויה הקלה משמעותית בלחצים אשר חוויתם לאחרונה. היכולת שלכם להשליט הרמוניה ושלווה בתחום הביתי, עולה. חוויות מעניינות צפויות לכם אם רק תאפשרו לעצמכם לזרום עם מה שקורה ולא תעצרו. יחסים שעלו על שרטון בתקופה האחרונה מקבלים תפנית לטובה, אך גם כאן תידרשו לגלות גמישות ורצון להתחשבות רבה באחרים. זהו עיתוי נפלא עבור אלה מכם העוסקים בהוראה או ברפואה חלופית.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של תנין: המסר הוא – יש לכם יכולת מדהימה לשרוד ולהתחדש, אל תחששו מפני שינויים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

המאמצים שלכם פונים אל כיוון ספציפי שבו אתם עלולים להתאכזב. אל תסמכו על כיוון אחד ויחיד אלא פצלו את ההשקעה שלכם לכמה כיוונים על מנת להפחית את הסיכונים. הברקה מחשבתית מקורית תביא לרווח כספי ניכר. שימו לב לאדם מרתק שיגיע אליכם מרחוק ויציע הצעה עסקית מעניינת שכדאי לשקול ברצינות. הרקיע צופה רווחים כספיים הודות להארה כלשהי או הברקה של רגע.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של עורב: המסר הוא – זה הזמן לחזר אחרי מי שאתם רוצים בו – ולא להתפשר עם המצוי והמשעמם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button