הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 11-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום לא נוח במיוחד ואתם לא במיטבכם. שמרו על יחסים טובים בבית, זה מקור הכוח עבורכם. במהלך השעות הקרובות תוזמנו לאירוע חברתי, המפגש ירגיע אתכם ויתכן כי שתפגשו אנשים שמתאימים לכם לחברות מתמשכת. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אין מצב אשר נמשך לנצח והאפשרויות אשר לא תוגשמנה עתה, לא תוגשמנה גם בעתיד. יש להוציא את הדברים מן הכוח אל הפועל.

שור
מסרים סותרים שמגיעים אליכם מבני המשפחה המורחבת מבלבלים אתכם. אינכם בטוחים איך להגיב להתערבות בוטה שאינה במקומה, האמת היא שעדיף לעבור בשתיקה על כל מה שלא מחייב תגובה. למה להיגרר לעימותים עם אנשים שאתם רואים לעיתים רחוקות בלבד? זה באמת בזבוז זמן! הפנימו את הרעיון אשר לפיו אדם נאור מציב לעצמו מטרות ברורות, כך קל לו יותר להתגבר על המכשולים אשר בדרך.

תאומים
אתגרים חדשים בתחום גשמי מסיטים את תשומת הלב מעניינים רומנטיים. פרגון ומחמאות שאתם מקבלים מאנשים בעלי השפעה שדעתם חשובה לכם, מספקים אתכם. מחשבות ושיקולים בנושא של כספים ונכסים רק מסבכות אתכם. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע ולהתחיל לפעול. צפוי לכם הישג כביר אם תשכילו לראות את התמונה כולה, מבלי להתמקד בפרטים קטנוניים.

סרטן
אתם עסוקים בענייני ילדים ומשפחה. למרות זאת, אתם מצליחים להקדיש מעט זמן גם לעצמכם. תלכו עם הלב עד הסוף ואל תשכחו לחשוב גם על אנשים אחרים. למרות 'טוב ליבכם' ומחוות שאתם עושים, יתכן מאוד שאתם 'מצליחים' לפגוע באחרים כיוון שאתם מאוד מרוכזים בעצמכם. יש דברים בעולם הנסתר שאתם מודעים לקיומם, אך אל תצפו מן הסובבים אתכם כי ירדו לסוף דעתכם.

אריה
אתם משקיעים זמן רב בנסיעות ופגישות. יש מי שמפריע לכם לזרום עם הדברים ומעביר בקורת נוקבת על דרך ההתנהלות שלכם. הקשיבו רק לעצמכם! אל תתפתו להצדיק את מעשיכם. שמרו על עצמאות כלכלית וכללית. מבחינה רומנטית- לאמיצים וליוזמים שביניכם צפויות התחלות חדשות. הידע שאתם צוברים, חייב להפוך לנחלתם של רבים. נסו להגות רעיון שיאפשר לכם להעביר להם אותו.

בתולה
בענייני זוגיות- לפנויים צפויות הפתעות. מצב הרוח טוב למרות שישנם הרבה עניינים לא סגורים. עליכם לתפוס כהזדמנות את השינויים שאתם חווים. רק כך תוכלו לעשות לימונדה מהלימון. החריצות והיסודיות המאפיינות אתכם יסייעו לכם להצליח. חשוב להתמיד ולא להתייאש מהר מידי. הצלחתכם מבוססת על עוצמה ולא על רכות ודיפלומטיות. אל תחששו להציג פן כוחני בפני מתחריכם.

מאזניים
יש לכם הרגשה כאילו משהו נשבר לכם בפנים. יתכן כי אפילו תזילו דמעה בלי שאף אחד יראה. הרשו לעצמכם. בסופו של דבר, ניצחון הרוח מובטח לכם. אתם יכולים להתגבר ואם קשה לכם מאוד לבד, פנו לאיש מקצוע שיוכל לשפר את המצב על ידי הצעת טכניקות לפיתוח מודעות עצמית. המישור הרומנטי מאיר פנים לאלה מכם שאינם עסוקים בהתחשבנות עם העבר, אלא אך ורק עם יוזמות לגבי העתיד.

עקרב
פערים בולטים מסתמנים בין צרכי היום יום שלכם ובין התנהגותכם. הגיע הזמן להבהיר לסובבים אתכם שאינם יכולים לנהוג כלפיכם בדרכים שהיו מקובלות בעבר. מה שהיה כבר נגמר והיום אתם במקום אחר לחלוטין. יתכן ובימים אלה תאלצו לצמצם ולהכניס שינויים במעגל החברתי שלכם. מזל וברכה מצפים לכם בחברת אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכמים במספר 3 (יש לצרף זו לזו את הספרות, גם אלו של התוצאה, עד שמתקבל מספר חד-ספרתי).

קשת
יום מלא מרץ. אתם סוגרים את השבוע בכיף. שלא כהרגלכם בימים האחרונים, אתם נוקטים יוזמה בתחום החברתי, עובדה שמתקבלת בהתלהבות. אתם מגלים תחום עניין חדש ויתכן שתתחילו להשתעשע במחשבה על הסבה מקצועית. נושאים ורעיונות חדשים צצים מכול עבר. אתם קצת מתקשים להתמודד עם הקצב המהיר של הדברים אבל מתמודדים. הרקיע רומז על אדם עתיר ניסיון העומד להדריך אתכם בדרך הנכונה.

גדי
הקוסמוס משגר היבט מאתגר אל גזרת מזל גדי וזה אומר ששינויים רבים צפויים לכם היום. ההתמודדות אינה קלה לאור מה שקורה בסביבה. עומס רב במיוחד דורש מכם למתוח את היכולות שלכם עד הקצה. הידברות ותקשורת חשובים במיוחד. למרות שאין לכם יותר מידי סבלנות לשטויות של אחרים, הקפידו על תגובות הולמות גם במצבי מתח וקונפליקט.

דלי
הקוסמוס משגר היבט הרמוני אל גזרת מזל דלי ומנסה להרגיע את חששותיכם. הדאגות שלכם ממוקדות היום סביב האלמנט הרגשי. עליכם להשקיע מחשבה מעמיקה בעניין ולא להיות מושפע מאנשים אחרים, בעלי אינטרסים אישיים שאינם כלל מצטלבים עם שלכם. שותפויות חדשות עולות על הפרק. למרות הפיתוי- זה פשוט לא מתאים. אתם פשוט עצמאיים מכדי להיכנס לסיפור הזה.

דגים
הקוסמוס משגר היבט הרמוני אל גזרת מזל דגים וקובע כי רגישות רבה שאתם מפגינים כלפי אחרים, זוכה בתגמול מיידי. תחום היחסים האישיים עולה לדיון מול אדם שאיתו אתם מעורבים רגשית. אם יש לכם לא מעט מחשבות על שינוי מקום מגורים, חכו לזמן מתאים יותר. השקיעו את האנרגיה בתכנון מעשי ובצבירת ידע. עד שכל השינויים האלה יתרחשו עליכם להתעסק בבניית בסיס כלכלי איתן.

Back to top button