הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 06-09-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

גרמי השמיים משגרים אנרגיות הרמוניות אל גזרת מזל טלה, והתוצאה בהתאם. צפוי יום מלא אנרגיות חיוביות. אכן, יום נפלא. פריצת דרך שניתן להגדיר אותה כ-'דרמה' חיובית מתרחשת בתחום העבודה. אתם בהחלט עולים על דרך חדשה ומצליחים להרשים את מי שמושך בחוטים. למרות ההתפתחויות המשמעותיות, אל תתפתו להיכנס למצב של שאננות ולנוח על זרי דפנה.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית הראשון ומושפעים מכוכב מארס. השילוב בין השניים מוליד אומץ, יוזמה, נחרצות ונדיבות.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

הרקיע משגר אליכם אנרגיה מתסיסה שהיא טובה בעיקרה, אך עלולה לעלות על גדותיה. יותר מידי אירועים מתרחשים בבת אחת וקשה לכם להסתגל לשינוי. לקחתם יוזמה והתחלתם לגלגל נושא שהעיק עליכם הרבה זמן. עכשיו, כבר אי אפשר לעצור את הגלגלים וכדאי שתפנימו את הרעיון. בסך הכול, השינוי הוא חיובי וחשוב. אל תתנו לפחדים ולחרדות לקלקל את התנופה והעשייה.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השני ומושפעים מכוכב ונוס. השילוב בין השניים מוליד התמדה, עקביות, עקשנות ויצירתיות.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

יש לכם בעיה בסיסית עם מישהו במשפחה המורחבת ואתם לא מעיזים להוציא את הדברים החוצה. כדאי לבדוק מה ניתן לשנות, ואילו את החלקים שמהווים נתון בשטח, לנסות לעקוף בצורה יצירתית. השאיפה שלכם לחיות בעולם פנטסטי והרמוני- אינה מציאותית. אתם חייבים להפעיל קצת יותר יוזמה לכיוון הרומנטי, בין אם אתם נמצאים במערכת יחסים קבועה ובין אם לאו. צפוי עיכוב זמני בענייני עבודה.במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השלישי ומושפעים מכוכב מרקורי. השילוב בין השניים מוליד תקשורתיות, כושר שכנוע וקסם אישי
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם מקיימים הבטחות ועומדים יפה בהתמודדויות הלא קלות שיש לכם. לימודים והרחבת אופקים יעשירו את נפשכם. הקדישו להם את שעות הפנאי אם אתם כה טרודים בענייני פרנסה. בתחום החברתי אתם חשים מבודדים וזה משום שאין לכם סדר יום המאפשר שמירה על קשר מספק. כדאי שתכננו מראש את אשר תעשו בסוף השבוע. יש להיזהר במילים ובמעשים.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית הרביעי ומושפעים מן הירח. השילוב בין השניים מוליד עומק, רגשנות, יצירתיות ואהבת אדם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אתם נקראים לגלות גמישות. תעזבו בצד את האגו הפגוע ותבדקו בתכל'ס מה מתאים לכם ומה לא. כדאי למצוא מסגרת לפעילות ספורטיבית שם תוכלו לפרוק את המתח המיותר שאתם צוברים, בעיקר באזור הגב. יתכן ותסבלו היום מטיפוס מנג'ס. היו פתוחים ומוכנים לקבל התרחשויות חדשות, ואל תמהרו לדון ולשפוט אותן לאור אלו הישנות או בפשטות, הימנעו מהשוואות.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית החמישי ומושפעים מן השמש. השילוב בין השניים מוליד זוהר, ברק, מלכותיות, הוד והדר.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אתם מבזבזים כסף כדי לנסות ולפייס את דעתו של אדם שחשוב לכם ממנו. זה פשוט לא יעבוד. חבל שאתם מבזבזים את זמנכם ואת המשאבים שלכם שגם ככה, בימים אלה לא עומדים לרשותכם במידה רבה. עליכם למצוא דרך אחרת לליבם של המעורבים. אדם אשר בשמו מופיעה האות "ע" מזמין אתכם למפגש- אל תפתחו יותר מידי ציפיות. זה זמן טוב לקבלת החלטות משמעותיות לטווח הרחוק, אל תתירו לדאגות ולהרהורים שליליים לעמוד בדרככם.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השישי ומושפעים מכוכב מרקורי. השילוב בין השניים מוליד טוהר פנימי, אהבת סדר וארגון.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם נהנים מאווירה רומנטית במשך כל היום. בן/ת הזוג מצליחים להפתיע. למרות שאתם מאוד עסוקים בעניינכם, אל תשכחו את האנשים שעמדו לצידכם בעבר במשך זמן רב וזקוקים עכשיו למעט תשומת לב והכוונה. מישהו שבשמו מופיעה האות ס', מחכה לצלצול טלפון מכם ולשיחת עידוד. תוך כדי הנתינה, תפיקו גם תועלת (תובנות והבנות) וסיפוק רגשי. הרקיע רומז על צורך בנטילת פסק-זמן לצורך בחינה מחדש של בעיה סבוכה.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השביעי ומושפעים מכוכב וונוס. השילוב בין השניים מוליד יכולת מופלאה להתבונן במטבע משני צדדיה.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

יש לכם התלבטות מסוימת בתחום הזוגי וגם בתחום הביתי. עומס בעבודה לא מאפשר לכם להקדיש מספיק זמן לחשיבה בנושא על מנת להגיע למסקנות. יש בעיות מתמשכות ביחסים עם הסובבים והדבר גורם לכם לעוגמת נפש רבה. אתם צריכים ללמוד את ההבדל בין אסרטיביות ובין עקשנות ומאבקי כוח וכן, לא יזיק לכם קצת לפתוח את הלב ואת הכיס. הרקיע מעודד אתכם לצקת קצת יותר ספונטאניות אל הנתיב האישי, מבלי להתחשבן על "מה בדיוק אתם מרוויחים מזה".
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השמיני ומופעים מכוכב פלוטו. השילוב בין השניים מוליד חושניות עמוקה, חוכמה ונטייה למיסטיקה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

כוכבכם יופיטר מסוחרר מאנרגיות טובות והתופעה משרה עליכם רוגע וביטחון. איכות גבוהה היא מילת המפתח שמאפיינת יום זה. לכל אורך הדרך אתם מקפידים לא לרדת מהרמה אליה התרגלתם, הן בתחום העבודה והן בתחום החיים האישיים. חשוב לכם מאוד לפעול באווירה רגועה ואתם תעשו הכול כדי שכך יהיו פני הדברים. יש סביבכם אנשים שאינם מעוניינים לשתף פעולה- נסו לנטרל את השפעתם.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית התשיעי ומושפעים מכוכב יופיטר. השילוב בין השניים מוליד נפש פתוחה וצמאה לידע, כמו גם נטייה לחופש ולעצמאות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

הרקיע מרעיף עליכם מפל אנרגטי נפלא והרמוני התופעה משליכה אתכם אל עולם הדמיון וההשראה. תחום אומנותי מושך את תשומת ליבכם ועליכם לקבל החלטה עקרונית לפיה מותר לכם ליהנות גם ללא מטרה מוגדרת של רווח כספי. יהיה מי שיעביר ביקורת אבל מומלץ שתתעלמו ותמשיכו בכיוון להגשמת הביטוי האישי. הדמיון המפותח שלכם יהווה יתרון בולט על פני האחרים.במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית העשירי ומושפעים מכוכב סטורן. השילוב בין השניים מוליד שאפתנות וצורך עמוק בהישגים קרייריסטיים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

כוכב אוראנוס השולט בכם סופג היום אנרגיות מאתגרות והזויות קמעה. יש לכם יכולת גבוהה לשנות מצבים ולחבר בין אנשים. שימו לב לא להיסחף לתוך מערבולת של עיסוקים שאינה מתגמלת אתכם בשום דבר ממשי מלבד לחיצת יד. עליכם להיזהר מהוצאות מיותרות. כדאי לבדוק בימים אלה את חשבון הבנק לעיתים קרובות, כדי להימנע מהפתעות לא נעימות.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית האחד עשר ומושפעים מכוכב אוראנוס. השילוב בין השניים מוליד חשיבה לא שגרתית ונטייה לנסתר ולנעלם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אמנם נמאס לכם להיות במצב רוח קודר וכבד אבל לא בטוח שאתם יודעים איך לצאת מזה. נראה כי לעיתים קרובות, קשה לכם להפריד בין מה שקורה בשטח לבין ההרגל שלא להיות מרוצים. אנשים קרובים לכם לא עומדים בתוכניות ובהבטחות והדבר גורר מצידכם כעסים ואכזבות. חשוב שתשתפו את מי שמעורב – ברגשות שלכם.
במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השניים עשר ומושפעים מכוכב נפטון. השילוב בין השניים מוליד יצירתיות, רגישות, רומנטיות וביישנות.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button