הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 01-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
פנויים? מאמץ מחודש מושקע בכיוון של מציאת בן/ת זוג. נראה שנושא שהוזנח מזה זמן מה מתחיל להיות, שוב, חשוב עבורכם. אין לכם מפני מה לחשוש מכישלונות. כבר הייתם ב'סרט' הזה בעבר….עם יד על הלב, אתם יודעים שעל מנת להשיג את מטרותיכם עליכם להשקיע קצת יותר מאמץ ממוקד. הרקיע מבשר על תקופה של התבודדות, הרהורים, פסק-זמן, פרשת-דרכים, שיקול דעת ובחינה מחדש של כל אשר הושג עד כה.

שור
יום ממוזל. הצעה בליינית מעניינת מתגבשת לאט אבל בטוח. שיתוף פעולה במשפחה ובזוגיות, גורם לכם לפתוח את היום בצורה האופטימאלית. אתם גם מלאי תקווה וציפיות לשבוע החדש שיחל מחר. כללית, עדיין לא קל לכם, אבל מצליחים להתעלות מעל הקשיים היומיומיים ולהתמכר לתחושת הסיפוק הפנימי. הרקיע מבשר על תקופה בה מומלץ להתפשר ולהגמיש עמדות בכל הנוגע למשפטים ולסוגיות הכרוכות בערכאות, להוציא ענייני ירושות בהם צפויה הצלחה.

תאומים
אם אתם לא בטוחים מאיפה להתחיל, אז התשובה עבורכם היא פשוטה, כמעט בנאלית… מהתחלה! הכוונה היא להתארגנות שמתחילה במסגרת הבית. אנשים שמצפים מכם להישאר בנקודה הנוכחית, יצטרכו להשלים עם השינוי. לכם- אין על מה להתנצל. מאשימים אתכם במסרים כפולים? יכול להיות. הקפידו לא לחזור על אותה טעות בעתיד. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 3 [לאחר חיבור ספרות התוצאה] לדוגמה: 12=1+2=3

סרטן
אין לכם שום מגבלות כאשר אתם מחליטים 'ללכת עד הסוף'. אתם מרגישים פחד ברמה מסוימת, אבל לא בטוח שזה מהסיבות הנכונות. אל תפנטזו !!! היו מציאותיים ואת תסמכו על אחרים. כידוע, כול דבר בעיתו. הניסיון שלכם להתעלם מבעיה ביחסי אנוש – לא יעבוד. אין טעם להתנהג כמו בת יענה, צריך לבדוק ולטפל בבעיה מהשורש: מה שבטוח שזה יכאב פחות ממה שיקרה אם תדחו שוב ושוב. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה להסרת מכשולים שהכבידו בתחום הביתי והמשפחתי. כמו כן הוא נושא בשורה טובה ליצירתיים ולאמנים שביניכם.

אריה
אתם עלולים להיסחף לתוך רומן חדש ומלהיב שיתגלה בהמשך הדרך כבעייתי מידי. תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה עוגמת נפש אם תתחילו בקצב מתון יותר. בענייני חברה ודומיהם, אין לכם כרגע את המידע הדרוש כדי להחליט החלטות. התאזרו בסבלנות. עדיף להשקיע את המרץ והזמן בעצמכם, ולתכנן לימודים או קורסים מזדמנים שירחיבו את האופקים ויתנו מענה לצמא האינטלקטואלי. הרקיע קובע כי החל ממחר צפויה לכם הצלחה במניפולציות פיננסיות.

בתולה
מסרים כפולים ולא ברורים מגיעים מבן הזוג. אתם שוב מאבדים את תחושת הביטחון החשובה לכם כל כך. גם אם נורא מתחשק לכם 'לקרוא לסדר' ולקיים שיחה לבירור העניין, לא כדאי לעשות זאת. עליכם לקחת בחשבון את הדינאמיקה והתהליכים שעוברים על אנשים אחרים ולמרות שאתם בעיקרון צודקים- לתת אהבה ללא תנאי ולחכות בסבלנות. אל תחששו מאנשים שאינם שבעי רצון מרעיונותיכם הייחודיים.

מאזניים
שיחת טלפון שמגיעה ממישהו קרוב, ממקדת אתכם לגבי ההתמודדויות האישיות שלכם. אתם עסוקים בשליפות לכל הכיוונים במקום לעשות סדר בצורה שיטתית. יש לחצים רבים בסביבתכם שגם הם לא עוזרים למצב הרוח שלכם ומעלים את מפלס המתח. בגדול, יום לא יציב. נסו לשמור על פרופיל נמוך ולחשוב על התייעלות. הרקיע כי בעזרת ייעוץ נבון, המזל ישחק לכם בגדול וצפויה התגשמות משאלות. בקשו ותקבלו.

עקרב
את התסכולים והחרדות שלכם אתם מוציאים היום על חברים או על מי שנמצא הכי קרוב אליכם. מצד אחד אתם מפגינים חולשה ומצד שני עקשנות חסרת פשרות. יש מקום ללמוד לעמוד על העקרונות שלכם בשקט בלי לנסות ולהוכיח לכל העולם עד כמה אתם צודקים. אם אתם מרגישים שאין לכם עם מי לדבר ועל מי להישען, נסו לצאת מהראיה הצרה של העולם דרך העיניים שלכם. יש להתמקד בענייני הבית והמשפחה, גם אם צריך להקפיא תחומים אחרים.

קשת
יום בו תצטרכו להפעיל את כל תעצומות הנפש וכוח הסבל שלכם. יש אתגרים גדולים בתחום הביתי. גם ככה, לא קל לכם. קשה לכם להסתגל לדרישות חדשות שמגיעות ממישהו מבני המשפחה שבאופן פתאומי התחיל להפעיל לחצים כבדים. יחד עם זה כדאי שתדעו כי האסטרולוגיה סבורה שאתם שופעי חום ושמחת-חיים המעניקים לבני-זוגם תשומת לב וידידות כנה. אינכם מהססים להמר על החיים ועל בכלל. יצר הנדודים מכתיב את חייכם.

גדי
גם אם לאחרונה נחלתם אכזבה כלשהי, הרי שתהיה זו טעות אם תחליטו להסתגר ולהתבודד. ניחנתם בתעצומות נפש המאפשרות לכם לחדש בקלות את מאגרי האנרגיה שלכם. כל סיום מבשר על התחלה חדשה. פנויים ? זה ערב מתאים לאירוח או לחילופין ליציאה לבילוי. יש מצב להיכרות חדשה. תנו צ'אנס. האסטרולוגיה סבורה שאתם שאפתניים, יציבים, עקביים, מפוכחים ומחושבים: אינכם מתרגשים מקשיים: מתכננים כל פעולה עד לפרט האחרון.

דלי
תופעה קוסמית צופה התרוצצות תזזיתית בניסיון לעמוד בכל ההתחייבויות שלקחתם על עצמכם דווקא ביום החופשי. נסו לפצל את המשימות לפי דרגת חשיבות ואל תיכנעו ללחצים. לא רק שזה לא יעזור אלא יפגום בתפקוד שלכם. בגדול, אתם מצליחים לעמוד בדרישות. מחר תוכלו לקחת את העניינים יותר ב"איזי". הרקיע מבשר על תקופה שנועדה לרומנטיקה קלילה ועליזה: היחסים שבינו לבינה צפויים לסוב סביב גלגל של תנועה, ניידות, נסיעות, טיולים ובילויים ידידותיים ולא מחייבים.

דגים
התחום הרומנטי מאוד דומיננטי ומעסיק אתכם חלק ניכר מהזמן. כדאי לכם להירגע קצת ולהוריד פרופיל. גם הקשר שמעסיק אתכם כל כך, זקוק ל'אוויר'. אולי הדרך הנכונה כעת היא להפחית את מספר הפגישות למינימום ולתת לעצמכם להתגעגע. הרקיע מבשר על עיתוי מושלם להצטרף אל חוגים העוסקים בהפעלת הגוף [סטפס, פנטומימה, מחול, פסיכו-דרמה] אך גם סדנה לעיסוי-הוליסטי עשויה לבוא בכלל זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button