הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 13-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום עצבני במקצת. אתם מנסים להשיג שליטה על המצב אבל זה לא ממש הולך לכם. קצרים בתקשורת גורמים לעימותים, בעיקר בקרב חברים. יתכן מאוד שהמתיחות תגלוש גם ליחסים האישיים. עדיף להימנע ממילים שאי אפשר להחזיר. אתם זקוקים להתאווררות קלה על מנת להחזיר לעצמכם את שיווי המשקל. מסר רוחני יומי רומז כי האדמה אוצרת בתוכה מים בדיוק כפי שהסכר עוצר את מי האגם: בדרך דומה המשמעת משמשת לריסון ההפכפכות.

שור
נורא בא לכם שמישהו ישים לב אליכם ויעניק לכם מלוא חופניים פינוקים ומילים טובות. העיתוי לא בהכרח מתאים למי שנמצא לידכם. אתם עלולים למצוא את עצמכם ממלאים את החלל החסר בפזילה לצדדים בין אם מדובר בהרפתקאות או קניות לא מבוקרות. עניין של הימור. אם המזל יעמוד לצדכם- העניין יעבור בשקט. ואם לא- אתם עלולים להסתבך. מסר רוחני רומז כי אתם נמצאים בעמדה אשר לפיה אחרים מחקים את מעשיכם, זו סיבה טובה לשקול את צעדיכם ביתר קפדנות.

תאומים
כושר הביטוי וכישורי התקשורת שלכם, די צולעים היום. יש לכם צורך בלתי נשלט להפגין כוח, דעתנות ועצמאות. העניין הזה מהווה סלע מחלוקת רציני במספר תחומים ואם אתם רוצים לסיים את היום הזה בשלום ובלי יותר מידי בלגאן, כדאי שתיקחו בחשבון אפשרות של איפוק ושמירה על זכות השתיקה. עדיף. באמת. מסר רוחני רומז כי אדם חכם מבין ששינויים שולטים בכל מהלך החיים והוא מסוגל לחזות מתי בדיוק הם צפויים להתרחש.

סרטן
הרקיע משגר אנרגיות מבלבלות ותוקפניות אל הירח השולט בכם. בימים אלה אתם חיים בתוך פרדוכס. קשה להשלים גם עם מה שידוע לכם מזמן. אתם מקבלים אירועים סתמיים כאותות משמיים ובכך רק מגבירים את הסבל. מה שנותר לכם לעשות זה לקבל את המצב מתוך הבנה שכל מה שצריך לקרות זה בדיוק מה שקורה. סיום מערכת יחסים אחת הוא צעד הכרחי בדרך לקשר הבא.

אריה
אתם נמצאים בקונפליקט בין הצרכים האישיים לבין ההתחייבויות החיצוניות. הלחץ משפיע עליכם לרעה. אל תנסו לייחס משמעות נסתרת לאירועים סביבכם. הישארו מחוברים למציאות ושקלו היטב לפני שאתם נוקטים בפעולה. מישהו מנסה לעזור לכם אבל ללא שיתוף פעולה מצידכם שום דבר לא יתקדם. הרקיע רומז כי יש דברים שהשתיקה יפה להם, וזאת גם אם מאוד בא לכם להתוודות.

בתולה
יום רומנטי המתאים לבילוי עם בן/ת זוג, בסביבה מפרגנת. אם תשקיעו מעט מאמץ צפוי לכם יום פורה ומפתיע. יום שמתאים לשיחות פילוסופיות מעמיקות ולהחלפת דעות באווירה נינוחה. היכרויות חדשות צפויות להתרחש בימים אלה ממש. שימו לב ואל תרשו לעצמכם לחלום. כדאי לגלות ערנות ולא לפספס דברים שקורים ממש מתחת לאפכם. הרקיע מעודד אתכם לבל תתפשרו עם המצוי, אלא צאו להשיג את הרצוי. מה ששווה באמת וראוי, יש עליו מתחרים רבים. רק נטול הערך אינו מוקף מתחרים.

מאזניים
הגיע הזמן לבדוק לעומק מה קורה בתחום הכספי. המצב כלל לא רע אולם כדאי להחזיר לידיים את השליטה על העניינים. היו מוכנים לוויתורים למען מטרה חשובה יותר בעתיד. לא קל לכם לוותר על הנאות רגעיות אבל יהיה פחות נעים לשלם מחיר גבוה מאוחר יותר בגלל סיפוק צרכים בהווה. קחו את העניין כאתגר אישי. הרקיע רומז כי מנוחה וחופשה מעצימות את כוחותיכם ואינן בבחינת בזבוז של זמן. אתם חייבים לעצמכם יותר בילויים.

עקרב
המצב משתפר יחסית לימים האחרונים. יחד עם זאת, הקצב עדיין לא משביע את רצונותיכם ושאיפותיכם. במהלך הימים הקרובים, הזרימה תשתפר ותחושו הקלה. בכלל יהיה לכם יותר קל. המחשבה על העתיד צריכה לדרבן ולעודד אתכם. יש לא מעט בעיות, אבל אתם ממש בדרך החוצה מהן. עוד מאמץ קטן בבקשה. הרקיע רומז כי ייתכן שאתם מאוהבים באדם שלא ממש שייך לכם. אם אכן זה כך, אל תרשו לו לרקוד על שתי חתונות.

קשת
האנרגיות לא ממש להיט אבל אתם יכולים לשרוד את היום הזה, אם תיקחו בפרופורציה את כול מה שקורה. יש לכם נקיפות מצפון בגלל דברים שאמרתם למישהו מקורב לכם. אל תתעסקו במה שכבר היה ועבר, גם אם לא לגמרי ברור לכם מה ואיך קרה הכול. עליכם להחליט אם כדאי להתנצל או פשוט לשכוח את מה שהיה. צפויה להתקיים דחייה כלשהי של אירוע שציפיתם לו, כל עכבה תהיה לטובה.

גדי
אתם חשים שיש בפניכם מגוון רחב של אפשרויות פעולה. הסיכויים שלכם טובים יותר מאשר אי פעם. הכי חשוב, אתם יכולים לשנות דברים החל מרגע זה. מומלץ להיעזר במישהו שיכוון אתכם לכיוון המתאים לכם ביותר, באופן אובייקטיבי. גם ככה הפסדתם המון זמן יקר מפז. נראה שאתם עסוקים בחציה הריק של הכוס, עד שאינכם מבחינים בדלת ההזדמנויות שלכם.

דלי
נדמה לכם שאף אחד לא מבין אתכם. קשה לכם לסבול קונפליקטים המתעוררים מול אנשים מסוימים שמזכירים לכם טראומות של העבר הרחוק. שמרו על איפוק. הקפידו על עקרונות של חמלה ואהבה ללא תנאי. כדאי שתסתמכו יותר על יכולת התמרון שלכם. לא תצאו צודקים, אבל תלמדו להסתדר עם יותר אנשים במקסימום מצבים. ייתכן כי חשדנות וחוסר אמון עומדים בלב העניינים, הקנאה עלולה לגבות מחיר יקר.

דגים
יום נהדר בו יש לכם הרגשה שהגיע הזמן ללכת אחרי הנטיות הטבעיות שלכם ולהתעסק במשהו שקשור למיסטיקה וכן לטיפול באנשים אחרים. יש לכם יכולות וכאריזמה גבוהה אבל לא תמיד החוש העסקי הולך עם שתיים אלה יד ביד. אל תתפתו להשקיע כספים במקומות לא בטוחים. כבר הייתם בסרט הזה ויצאתם בשן ועין. מומלץ לזכור את ניסיונות העבר. באוויר מרחפים יותר מדי חששות, חרדות ופחדים. קחו בחשבון שדאגות מעכבות את ההצלחה.

Back to top button