הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 16-11-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

מפת השמיים מבשרת על אנרגיות ממוזלות והרמוניות. היום צפויים להתרחש שינויים אחדים בכמה תחומים. היכולת התקשורתית שלכם עומדת היום להוכיח את עצמה ובגדול. אם תצליחו להתעלות על הצורך להגיב על כל גירוי תצאו מנצחים מכול סיטואציה. יש אפשרות לקידום בעסקים. יום מתאים לחתימה על עסקה או חוזה. בכל מקרה, על מנת לא ליפול למלכודות ולהצטער מאוחר יותר- היעזרו בייעוץ.
בפתיחת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם בשיטה של קריאת העתיד בעלי-תה, הופיעה בגורלכם צורה של זיקית: המסר הוא – לפעמים צריך לעטות מסיכה על מנת לפלס דרך אל החוגים הנכונים, אל תתביישו לנהוג כך ואל תראו בזה צביעות.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

מפת השמיים משגרת אנרגיה מאתגרת. התופעה עלולה להגביר את הצורך לפטפט ולהסגיר סודות. נדמה לכם שאתם מאוהבים אבל בעצם זה ממש מוקדם להסיק מסקנות ולגלות את רגשותיכם בקול רם. אתם יכולים בהחלט להביע התעניינות ולהקרין נגישות, אך לא מומלץ להשקיע יותר מידי, לפחות לא בשלב זה. בן/ת הזוג הפוטנציאלי צריך עדיין לעמוד במבחן המציאות. תנו צ'אנס אך אל תפתחו את הלב.
בפתיחת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם בשיטה של קריאת העתיד בעלי-תה, הופיעה בגורלכם צורה של זברה: המסר הוא – הסוו את רעיונותיכם מעיני הסובבים אתכם, מישהו עוד עלול לגזול אותם מכם.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

הספונטאניות שלכם היא ללא ספק תכונה שובת לב שגורמת לאנשים סביבכם ליהנות מחברתכם הנעימה אולם לכם זה יכול להזיק. אתם עלולים למצוא את עצמכם היום מאכזבים אנשים שקבעתם איתם, סידור קודם שלא בלב שלם. אולי הפעם תלמדו מהטעויות שלכם ולא תנסו להיות בכול מיני מקומות במקביל. אחד אחד- זה עדיף.
בפתיחת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם בשיטה של קריאת העתיד בעלי-תה, הופיעה בגורלכם צורה של קופידון: המסר הוא – פרשיית אהבים נמצאת מעבר לסף, נראה שמישהו האזין למסר טלפתי ששיגרתם.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם עלולים למצוא את עצמכם בעימות מול אדם אשר בשמו מופיעה האות עין. למרות שעל פני השטח אין לכך כול סיבה נראית לעין הרי שמתחת לפני השטח יש דינאמיקה של תחרותיות שמרעילה כול חלקה טובה. אל תחששו יותר מידי. במקרה הכי גרוע תוכלו למצוא תחליף. ההישגים יתחילו לזרום אליכם החל מן הרגע בו תשנו את עמדתכם ותתחברו עם הפן היצירתי באישיותכם.
בפריסת חיזוי העתיד ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בשיטה סינית עתיקה ששמה "אי-צ'ינג", עלה בגורלכם מסר מספר חמישים וחמש: המסר הוא – חשוב לנצל את השפע, לא מחשש שהוא יסתיים אלא כדי לחגוג את החיים במיטבם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יום מבולבל. מישהו מעביר אליכם מסרים סותרים ואתם לא יודעים להחליט מה רוצים מכם. הפיתוי לקשר גדול, אבל יש המון בעיות שצפות על פני השטח. יש להעדיף אנרגיות יציבות וממוסדות, על-פני הרפתקאות ופיתויים. הקושי והכאב המתעורר בפנים גורם לכם להגיב בצורה הנוחה והבלתי מאיימת. נורא מתאים לכם להתבדח על כל דבר במקום לדבר על הקשיים ולבטא כעסים. זאת לא הדרך.
בפריסת חיזוי העתיד ויעוץ שהתקיימה לכבודכם בשיטה סינית עתיקה ששמה "אי-צ'ינג", עלה בגורלכם מסר מספר שבע: המסר הוא – האדמה אוצרת בתוכה מים בדיוק כפי שהסכר עוצר את מי האגם. בדרך דומה המשמעת משמשת לריסון ההפכפכות.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

הקריירה שלכם ממשיכה לגלות סימני התאוששות מעודדים והמצב בבנק מאפשר לכם להוציא כספים על קניות ופינוקים שמזמן לא הרשם לעצמכם. הגיע הזמן שתפנקו את עצמכם ואפילו תקנו לעצמכם מתנה בשביל הכיף. למה לא? זמן טוב לחגוג וליהנות מהחיים בלי יותר מידי חשבונות. להתחשב באחרים זה בהחלט חשוב אבל לא על חשבונכם.
בשיטת קבלת מסרים מרובדים עליונים באמצעות סמלים של חלומות, הופיעה לטובתכם דמות של אדם קוצר בשדה: המסר הוא – זה הזמן לבחון את פירות השקעותיכם, וזאת בין אם מדובר בכסף וברכוש ובין אם בהשקעות בבני אנוש.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יש לפתור מהשורש את הבעיות המתעוררות ולא להסתפק בטיוח על פני השטח. למרות שאין לכם יותר מידי סבלנות, עדיף להתאפק ולדחות את הטיפול בעניינים המטרידים אתכם במקום 'לסגור עניין' בקיצורי דרך לא מספקים. אתם מרגישים שהכול אפשרי, כל עוד המעורבים בדבר ישתפו פעולה. הדבר נכון אך כדאי שתחכו לעיתוי המתאים.
בשיטת קבלת מסרים מרובדים עליונים באמצעות סמלים של חלומות, הופיעה לטובתכם דמות של אדם נושף בקונכייה: המסר הוא – עיצוב מחדש של המקום בו אתם מתגוררים, יאפשר זרימה טובה יותר של אנרגיות ממוזלות.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

יש כמה דברים בעבודה שממש לא נראים לכם ואתם משקיעים מחשבה רבה בתכנון המהלכים העתידיים שלכם. עדיף לעצור ולחשוב ככה טוב טוב עוד לפני שאתם פולטים משהו שיהיה קשה לסגת ממנו. מוטב להמשיך בקו ישר מן המקום בו אתם נמצאים, ולא לחפש דרכים מקוריות וקיצורי דרך שרק יכולים להפיל אתכם.
בייעוץ על פי תקשור שהתקיים לכבודכם התקבל עבורכם המסר הבא: צפויה לכם ההצלחה חלומית הודות להתערבותו של גורם חיצוני כלשהו. אל תתנשאו ואל תשחקו עימו משחקי כבוד.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

היום נדמה לכם שהרבה אנשים קשרו קשר נגדכם. שום דבר לא הולך כמו שאתם רוצים ויש תחושות קשות של אנטגוניזם מכל כיוון אפשרי. בכל זאת, נראה שהחושים שלכם מטעים אתכם, אתם מרגישים מקופחים בגלל דינאמיקה ישנה ולא בריאה שפועלת כבר מזמן במקום העבודה. עליכם לפעול לשינוי המצב שם, לפני שאתם 'יורדים' על בני הבית.
בייעוץ על פי תקשור שהתקיים לכבודכם התקבל עבורכם המסר הבא: אם אתם ניצבים בפני פרידה כואבת, הרי שצפויה לכם ידידות חדשה ומוצלחת יותר מזו הקודמת. אל תשכחו כי כל סיום הוא רמז להתחלה בוסרית ורעננה.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

הניסיון שלכם לעורר ולחמם את השטח מבחינה חברתית ולארגן אירוע משובב לב, עולה יפה. היכולת שלכם לרכז סביבכם אנשים ולהלהיב אותם לכיוון הרצוי לכם- פשוט וירטואוזית ומרשימה בהחלט. חבל שאין לכם את היכולת לעשות זאת לעיתים יותר קרובות. זה היה עשוי להוביל אתכם להצלחה כלכלית. חשבתם על הסבה מקצועית?
בייעוץ על פי תקשור שהתקיים לכבודכם התקבל עבורכם המסר הבא: הגורמים אשר ישפיעו עתה על חייכם הם – טיולים, נסיעות, נופשים ופגישות הרחק מן הבית. ככל שתרחיקו לכת, כך תלך ותגבר השפעתה של אלת המזל.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

רעיון יצירתי שצץ לכם במוח לא נותן לכם מנוח. אתם עסוקים מאוד במחשבות ובדרכים ליישם את מה שנראה לכם כסיפור הצלחה של ממש. אל תסמכו על אנשים שאינכם מכירים לעומק ואל תגלו פרטים חושפניים שעלולים לסכן את מעמדכם. בערב אתם אמורים להיפגש עם חברים. שמרו על פרופיל נמוך. האנרגיות סבורות שמשהו או מישהו, הקשורים לחו"ל – ישפיעו לטובה על מזלכם הטוב.
בקריאת מסרים שהתקיימה עבורכם בשיטה העושה שימוש במטוטלת ובאבנים מזרחיות, עלתה בגורלכם צורה של קן ציפורים: המסר הוא – צפויים יחסי אהבה ונישואין מאושרים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יום נעים שחולף עליכם כמו על מי מנוחות. אתם נהנים מן המצב מכיוון ששינויים דרמטיים זה לא ממש קטע שלכם. המצב בתחום הקריירה טוב וכל הפעולות שאתם עושים עוזרות לעליה בהיקף הפעילות ופרסום המוניטין שלכם. המשיכו באותו כיוון. בתחום הרומנטי- כדאי לפתוח עיניים ולגלות ערנות לקראת חיזור פוטנציאלי. צפויה שמחה גדולה בחוג המשפחה.
בקריאת מסרים שהתקיימה עבורכם בשיטה העושה שימוש במטוטלת ובאבנים מזרחיות, עלתה בגורלכם צורה של רץ במרוץ שליחים: המסר הוא – שליח נושא בשורה טובה, שימו לב לתיבת הדואר.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button