הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 17-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
זה הזמן להשקיע באהוביכם גם אם פה ושם התכסחתם איתם. התחשבנויות יכולות להמתין, אתם יודעים. בני המשפחה זקוקים לתשומת לב. כדאי לנצל את שעות הערב לארוחה משותפת ולשיחה בעניינים שמעיקים לאחד מכם, על הנשמה. תגובה מפויסת ורכה מצידכם, תיתן את הטון לכל השבוע. במידת האפשר, נצלו את האווירה המשופרת לבילוי משפחתי יצירתי ושונה מהרגיל. ההשקעה משתלמת! במקביל, הרקיע מזהיר מפני קשיים בדרך.

שור
מצב הרוח שלכם בשפל? ייתכן כי זו תוצאה של רגשות תסכול וכעסים עמוקים מאוד שמעורר בכם מישהו שפשוט חצה כל גבול אדום. האווירה המשפחתית סבירה אולם נדרשת מכם יתר הקשבה לאחרים. הזוגיות במצב טוב גם היא, באופן יחסי. היום מחכה לכם נסיעה לא מתוכננת שתגרום לכם להנאה רבה בניגוד לציפיות הנמוכות שלכם. הרקיע רומז על בילוי בחיק הטבע.

תאומים
נסיעה שציפיתם לה בקוצר רוח מתגלה כבלון נפוח. למרות שניסיתם להוריד את רמת הציפיות, בכל זאת התאכזבתם. לפחות הצלחתם להתחמק ולצאת בשלום מקונפליקטים וויכוחים שהתפתחו במהלך היום. אתם מתקשים להסביר מה בדיוק ולמה אין לכם חשק לעשות שום דבר מיוחד בערב. אין צורך להתנצל. לכו לישון מוקדם. מחר יום חדש. יש להתייחס בקלילות למצבים הפכפכים, ייתכן שדווקא בהם מצפה לכם המזל הטוב.

סרטן
התקשורת שלכם עם העולם החיצון לוקה בחסר היום. מה שנראה כיום שגרתי בהתחלה, הופך לקלחת רותחת של תקלות ושיבושים בתוכניות משותפות. אי הבנות מתעוררות ביניכם ובין בני המשפחה וגם במישור הזוגי, נראה כי הצד השני מוציא את כל ה'קוצים'. הפתרון הוא להוריד פרופיל ולחכות. יש גם ימים כאלה. אם אדם זר משפיע על חייכם, עשו הכול כדי לגלות את מניעיו הנסתרים.

אריה
מחווה קטנה ואינטימית כמו זר פרחים או שוקולד תגרום לכם אושר. מצד שני, אל תשכחו גם אתם לפרגן לאחרים. ה'ריחוף' שקפץ עליכם גורם לכם לא להבחין בצרכים של אחרים שגם נוטים להיעלב לעיתים בגלל האדישות שלכם. הקדישו זמן ותשומת לב לבני משפחה וגם לבן/ת הזוג. אם אתם מחפשים אהבה- תדרשו לעשות מאמץ גדול יותר. לבעיה שאתם מתלבטים בה יש יותר מאשר פתרון אחד, אל תנעלו את עצמכם.

בתולה
אתם מתנתקים ומסתגרים מפני כל העולם. מה שנחוץ לכם בדחיפות זה דווקא לצאת מהבית ולפגוש אנשים חדשים וכמה שיותר- יותר טוב. בערב צפוי לכם מפגש מהמם! נסו להיזכר איזה כיף זה להיות מחוזרים ותקבלו מחמאות מכל עבר. אדם שחיזרתם אחריו הופך פניו ומחזר אחריכם. לאחר שוך גלי ההפתעה נסו לבלוש אחר הסיבה למהפך. זכרו כי "שלום בכל מחיר" – הוא רק לעיתים רחוקות פתרון טוב לבעיה כלשהי.

מאזניים
עולה על הפרק יוזמה חדשה שקשורה לחיים האישיים. יש לכם כלים וכוחות פנימיים להתמודד עם מה שהחיים מזמנים לכם. אל תטרפדו אתגרים חדשים שמציעים לכם בעבודה, רק כי אתם חוששים שלא תעמדו במבחן המציאות. יש סיכוי גבוה שעד סוף היום תגיע אליכם ידיעה משמחת ממישהו שמזמן לא הראה 'סימני רצון'. במקביל, הרקיע מעודד תקופה עליזה ונטולת דאגות, אך אין לבנות על מסגרת כלשהי.

עקרב
היום אתם מצליחים להירגע קצת מהמתח בו הייתם שרויים לאחרונה. המועקה מתעופפת לה החוצה דרך החלונות הפתוחים ואתם מסוגלים לנשום מלוא הריאות אוויר צח ולהאמין שדברים אכן עומדים להשתנות בכיוון הרצוי. המחיר שאתם משלמים על טעויות העבר גבוה מספיק בלי שתענישו את עצמכם. כדאי שתקנו ספר בדיחות וקראו אותו עד הסוף. במקביל, הרקיע רומז על פרשיות שהשתיקה יפה להן.

קשת
אל תיקחו כל דבר כל כך ברצינות. נדמה לכם שלאף אחד אין בעיות כמו שיש לכם. את הקונפליקטים שאתם חווים יש לחלק לפי סדר הדחיפות ולטפל בהם אחד אחד. למרות האווירה הקשה כדאי להתאזר בסבלנות ולחכות לשעת כושר. זה מתקרב! שווה לחכות! במקביל, הרקיע מבשר על תקופה בה אתם קוטרים את פירות עמלכם. אתם חייבים לעצמכם קצת יותר יחסי ציבור. צניעות היא תכונה נעלה אך לא ממש מקדמת את ענייניכם.

גדי
דווקא היום לא כדאי לכם להתחיל בפרויקטים חדשים. את כל התוכניות הגרנדיוזיות דחו לזמן מתאים יותר. מישהו במשפחה דורש את נוכחותכם האישית בסביבתו. גם בעבודה יש עומס. מה שיכול לשפר לכם את מצב הרוח זאת חופשה, אבל ייתכן כי כרגע זה בלתי אפשרי. אתם מתנחמים בעובדה שיש לכם בני זוג תומכים. במקביל, הרקיע תובע מכם לפעול במהירות ומבטיח הצלחה לאלה מכם המעדיפים "לחתוך" מאשר להתבשל במיץ של עצמם.

דלי
זה יום באווירה של הפוך על הפוך. צפויים לכם קטעים משעשעים בחברת אנשים שאין לכם עימם מכנה משותף. יש מי שמצביע על טעות שאתם עומדים לבצע. גם אם אתם בשוונג עדיין כדאי לכם לעצור ולבדוק. צפויה הצעה שאילו הייתה מתגלגלת אליכם לפני שבוע, הייתם קופצים עליה, אך עתה היא איחרה את הרכבת. נראה כי אתם כועסים על אדם שמסרב לקחת אחריות על מעשיו. בסיפור הזה כדאי לכם לערב גורם שלישי.

דגים
אנרגיות מהסוג המפתיע והמהמם זורמות עתה אל עבר כוכב נפטון שליטכם. היום יתברר לכם כי למרות מה שחשבתם, יש בעיות מסוימות שפתרונן מסובך ואינו תלוי בכם כלל ועיקר. מצב הרוח ירוד עקב כך, אבל בקרוב מאוד הכל יסתדר. בקרוב תקבלו הצעה מפתה שתתקשו לסרב לה. מבחינה חברתית צפוי לכם יום מעניין דווקא. מתוך רכילות שתגיע אליכם בעקיפין, תגלו שדעתו של אדם מסוים בעל השפעה, שונה מאוד ממה שחשבתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button