הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 26-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

נראה כי זה לא ממש היום הכי מתאים להחלטות גורליות. העיתוי גם אינו הולם חתימה על ניירת הקשורה למוסדות ציבוריים או חוזים. ענייני כספים ידרשו את מלוא תשומת הלב. אתם מרגישים מותשים מרוב מחשבות ומתקשים להתרכז. למרות תחושת הדחיפות, רצוי לדחות פרויקטים חשובים לזמן אחר. צפויות בשורות טובות המגיעות אליכם מעולם התקשורת.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הצפרדע: המסר הוא – מקדו את תשומת-ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים וזכרו כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של הטוב והאור.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

יום נחמד בו יש לכם הרגשה שיש על מי להישען ושאתם לא לבד. אתם מקבלים חיזוקים וטלפונים רבים מחברים ומקרובים. האופטימיות עולה. למרות הפיתויים מבחוץ אתם מקדישים את מרבית הזמן לעבודה. עדיף כך מאשר להזניח משימות דחופות ואחר כך להצטער. חכו בסבלנות לשעת כושר לצאת לבלות. בקטע העסקי אתם קולטים דבר-מה שנשמט מעיני אלה המתחרים בכם.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הדרבן: המסר הוא – יש מקום לשקול הפעלת מרפקים לצורך קידום קרייריסטי, נראה שאתם נוקטים בשפה רפה מדי.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

יש לכם עוד הרבה מה ללמוד בקטע של מעשיות המתבטאת בהצבת מטרות ודחיית סיפוקים. קחו את הנושא כאתגר אישי ואל תתנו לעצמכם לגלוש למקומות אפלוליים ומוגנים לכאורה, בהם בא לכם להתחבא מהעולם התובעני. כדי לשרוד יהיה עליכם להציב מטרות קטנות ברות ביצוע. אחרי כן-תמשיכו הלאה. הציבו לעצמכם מטרה כלשהי. מעתה ואילך כל אשר מקדם אתכם אל המטרה הוא טוב – גם אם יש בו מן התסכול, ואילו כל אשר מרחיק אתכם מהמטרה הוא רע – גם אם יש בו מן העונג.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של עובר: המסר הוא – אתם עלולים למצוא את עצמכם מסתגרים ומתבודדים, בעוד המזל הטוב ממתין לכם במרחבים ובאופק.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לאירוח חברים בביתכם. יום עמוס ומעיק במידה מסוימת. אל תשכחו להשאיר זמן למנוחה. מבחינה פיסית יש לכם המון כוחות אבל מבחינה נפשית אתם זקוקים לתמיכה מבני משפחה ששוכחים לעיתים שצריך להתחשב גם בכם, להפשיל שרוולים ולהתגייס לפעילות. הדרך אל התהילה קצרה מששיערתם – אך אין פירוש הדבר שצריך לשבת באפס מעשה.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של יען: המסר הוא – נראה כי מישהו בסביבתכם מתעלם מסכנה כלשהי, ומעדיף לטמון את ראשו בחול.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

הצעה עסקית מעניינת מגיעה אליכם מאדם חכם ובעל אוטוריטה. כדאי לבדוק לעומק במה מדובר ולהפעיל את חוש הזהירות. נראה שהעניין שווה את ההשקעה אבל לפני שאתם מתחילים לתכנן תוכניות, המתינו מספר ימים. שימו לב. הרעיון הוא ש-'שכר הלימוד' שלכם לא יהיה גבוה מידי. מאידך ובקטע האישי, זכרו כי כשם שהשמש מעניקה מאורה מבלי להתחשבן עם המקבלים, כך גם אתם צריכים לתת מעצמכם מבלי לערב בעניין רווח מול הפסד.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של חפרפרת: המסר הוא – לא כולם סביבכם הם מלאכים צחורי כנפיים. אם תחפשו, תמצאו את המניעים האמיתיים להתנהגותם.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

יום נהדר בו יש לכם תחושה של ניצחון וכוח. למרות הקשיים שחוויתם לאחרונה אתם מגלים כושר הישרדות והתאוששות מדהים. הצעה עסקית מפתיעה תגיע היום. תוכנית מהעבר, שנראתה עד לאחרונה כבלתי אפשרית, תגיע לשלב ביצוע. אל תחששו להתקדם. אומץ לב ולקיחת סיכונים מחושבים הם מתכונן להצלחה. זה הזמן להשקיע בטיפוח המראה וההופעה החיצונית. אין לחסוך כשמדובר במלתחה.
בפריסת חיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת הפנג שוואי והאי-צ'ינג, התקבל עבורכם המסר הבא: לעולם אין להתבייש בבקשת עצה של חברים בשל החשש שהדבר יגרום לבזבוז זמנם.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

עליכם לגלות קצת יותר איפוק ופחות ספונטאניות. אתם מגיבים בתוקפנות כלפי אנשים שאינם ממלאים את הציפיות שלכם וזה מעורר כעסים נגדכם. בעבודה יש לא מעט בעיות ואתם צריכים לגייס את מרב המאמצים כדי להתמודד בשיקול דעת. כיוון חדש ולא צפוי עולה על הפרק. הפגינו ערנות ותגלו שיש עוד דברים שמצפים לכם בהמשך הדרך.
בפריסת חיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת הפנג שוואי והאי-צ'ינג, התקבל עבורכם המסר הבא: אם נוצר נתק כלשהו, יש ליזום פגישה באווירה ידידותית וחסרת רשמיות – הרשמיות רק תגביר את העוינות.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

יום טוב בו יש לכם את היכולת לראות את הדברים בצורה רחבה יותר מאשר בעבר. בא לכם לפנק מישהו קרוב במתנה לא שגרתית. תגובה של בן משפחה למחווה נדיבה מצידכם- מפתיעה אתכם בעוצמתה. אתם משקיעים זמן רב מהרגיל כדי לבדוק רכישה של מוצר בו חשקתם מזה זמן רב. סך הכול יום אינטנסיבי ומספק, הכיוון- אופטימי.
בפריסת חיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת הפנג שוואי והאי-צ'ינג, התקבל עבורכם המסר הבא: זמן שמתבזבז בחברת אנשים שאינם נכונים הוא זמן שיכולתם להקדיש לאנשים בעלי-ערך.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

הרקיע יוצר נדנדה בעולם הרגשי. קשיים בתקשורת גורמים לעוגמת נפש. הרצונות שלכם לא מתגשמים וקשה לכם לסבול את התסכול. מתח מלווה את התפקוד היומיומי ומקשה עליכם להתרכז. השיטות המניפולטיביות שאתם מנסים להפעיל, אינן מתאימות לאופי האמיתי שלכם ולצורת התנהלותכם הרגילה. יש להשתחרר ולנהוג באופן טבעי יותר. האסטרולוגיה מייחסת לכם הרפתקנות, עצמאות וחשיבה פילוסופית. המזל המשלים אתכם על פני גלגל המזלות הוא תאומים שתכונותיו הן: קלילות, תקשורתיות וקסם אישי.
בפריסת מטבעות סיניות על פי שיטת הפנג-שוואי, התקבל עבורכם המסר הבא: אדם נאור צובר נכסים כאשר הוא זוכה בהיענותם של הכפופים לו, בכך הוא זוכה גם בברכת שמיים.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

מצבו של כוכב סטורן שליטכם מזמין עימותים מילוליים בגלל אי הבנות. הציפיות הגבוהות שאתם מפתחים גורמות לאנשים קרובים להילחץ. בדרך כלל, אולטימאטום לא פועל טוב על אנשים וחבל שאתם מכניסים את עצמכם לפינה שלא תדעו, לאחר מכן, כיצד להיחלץ ממנה. מדובר בעניין לא פשוט וחבל שאתם לחוצים כל כך. אם תתמקדו בלהרגיע את עצמכם- צפויה הצלחה.
בפריסת מטבעות סיניות על פי שיטת הפנג-שוואי, התקבל עבורכם המסר הבא: אין כל ערך להתקשטות כאשר היא באה לכשעצמה, אלא אם היא חלק מתהליך מהותי יותר ועמוק.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

יש לכם חששות מפני אחריות שאתם מרגישים שמוטלת עליכם. יש לכם צורך עמוק בידיעה שיש לכם על מי לסמוך ושאפשר גם לקחת פסק זמן בלי שהכל סביבכם יקרוס. נראה שאתם מפריזים בהערכת המצב. דרושה לכם הזדמנות למנוחה ולמילוי מצברים. הרפתקה לא מתוכננת מלמדת אתכם משהו חשוב על עצמכם ועל מישהו היקר לכם. ייתכן שלהבין פירושו גם לסלוח. לקראת ערב צפויה התאוששות במצב הרוח.
בפתיחת חיזוי עתיד שהתקיימה לכבודכם באמצעות אבני רונים [אבני ניבוי קלטיות], התקבל עבורכם המסר הבא על-פי רון שמספרו 4: הרון רומז על הצורך להישמר מנוכלים ומהבטחות שווא. כמו כן הוא מזהיר מפני טיפוח אשליות.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אתם זוכים במחמאות רבות ונראה שהפירגון מעניק לכם תחושה נפלאה של שייכות ושל ביטחון, כמו גם סלחנות כלפי אלה סביבכם שבאים כלפיכם בדרישות. יום נפלא מבחינה חברתית. זו הזדמנות של ממש לצאת מהשגרה וליהנות מחוויות משעשעות. הרשו לעצמכם לדחות מספר מטלות למועד אחר. מקום השופע אווירה נוסטלגית יעזור לכם בהעמקת הקשר עם אדם נחשק. קיים סיכוי טוב להתרחשותו של סיפור רציני.
בפתיחת חיזוי עתיד שהתקיימה לכבודכם באמצעות אבני רונים [אבני ניבוי קלטיות], התקבל עבורכם המסר הבא על-פי רון שמספרו 1: רון זה קשור במזל טוב ובדברים הטובים בחיים, בעיקר בכסף וברווחים חומריים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button