הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 14-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אנשים קרובים אליכם לא ממש יורדים לסוף דעתם ונראה שאתם נקלעים לצרות צרורות, לא חשוב מה אתם עושים ולאיזה כיוון אתם פונים. אתם מרגישים מצוקה אולם נמנעים משום מה להביע את ההרגשה שמפריעה לתקשורת תקינה. אולי הגיע הזמן לפתוח את הלב? חבל. אתם משלמים מחיר רגשי מיותר. גורמים רבים ישאפו להוציא לכם את הרוח מן המפרשים, אך לכם מומלץ לחשוף שיניים מולם.

שור
קשיים שלא ציפיתם להם עולים בתחום האישי. אל תהרסו לעצמכם את כול הסוף שבוע בגלל אי הבנות. המתח שלא מרפה גורם לכם להתנהג בתוקפנות ואפילו בגסות. לא קל לשנות כיוון בצורה מלאכותית אבל בהחלט אפשרי. זאת החלטה פנימית שלכם. אנרגיה סודית אופפת את מעשיכם, כולל אלה הקשורים ביחסים שבינו לבינה. צפויות לכם בשורות טובות הקשורות לצעירים במשפחה.

תאומים
זיכרונות מהעבר מציפים אתכם וגורמים למצב רוח מלנכולי. מחשבות קצת יותר חיוביות יסייעו לשפר את הלך הרוח. התפנקו, בלו זמן עם אנשים שאתם אוהבים ועם בני המשפחה. אל תעסיקו את עצמכם בחובות אלא עשו רק מה שבא לכם. המועקה תלך ותיעלם בהדרגה עד שתתפוגג לחלוטין בשעות הערב. אל תזניחו את המימוש העצמי. גם אם ליבכם נוטה אחר אנרגיות רוחניות, הרי שעתה כדאי שתתמקדו בהיבטיה החומריים של המציאות. שם ממתין לכם המזל.

סרטן
אתם מרגישים חסרי אונים מול הנסיבות שגורמות לכם להיטלטל כמו סירה בלב ים סוער. כל מיני דברים מוזרים מתרחשים היום בניגוד לתוכניות קודמות. הדרך להחזיר לעצמכם את הביטחון ואת תחושת השליטה בחייכם, היא לקבל החלטה המתבססת על מה שיש בידיכם עכשיו בלי להמשיך ולהתלבט ולהתפלסף עד אין קץ. לא יעזור ממילא. צפויה התלבטות לא קלה בין אפיק יציב אך מעיק, לבין נתיב מרתק אך הרפתקני.

אריה
אתם צריכים ללמוד שיעור חשוב בלהרפות כאשר הדברים לא הולכים. מה שצריך להתאמץ בשבילו יותר מידי, בדרך כלל אינו שווה את המאמץ. אתם מנסים לארגן מפגש חברתי ומגלים שקשה לקבל תשובות עם התחייבות מאנשים שאיתם אתם מדברים. רובם משאירים לעצמם פתח מילוט למקרה שתהיה להם תוכנית חלופית מוצלחת יותר. להרפות כבר אמרנו? צפויה לכם הצלחה בתחומים חומריים, כמו גם בעניינים הקשורים בחו"ל.

בתולה
מישהו מעיר לכם הערה נכונה ו…חוטף על הראש. חבל. זהו אירוע משני שמרעיל את הניסיון לפיוס הדדי. התנאים מתאימים למימוש קטע רומנטי עם מישהו שאתם מכירים מהעבר. אתם מחפשים הוכחה שאוהבים אתכם בכול תנאי ובכל מצב. אם תנהגו בקלילות רבה יותר, תיווכחו לדעת שהכול פתוח ואפשרי. אל תחששו לאחוז במקל בשני קצותיו, צפויה לכם הצלחה בביצוע משימה שאינה אפשרית לכאורה.

מאזניים
צפויה נסיעה ומפגשים מעניינים עם אנשים חדשים, שיניבו שיתוף פעולה. אתם מצליחים ליצור רושם מצוין ודלתות נפתחות בפניכם בקלות מרשימה. אתם מלאי מרץ וההספק שלכם גבוה במיוחד. יש לכם הזדמנות ליזום בילוי משותף עם מישהו שמחכה להזמנה כבר זמן רב. תזרמו עם מה שקורה ותגלו שיש לכם את היכולת ליהנות גם מדברים שאינם מתוכננים עד הסוף. צפויים שפע ופריון, כמו גם מזל בענייני נשים.

עקרב
ביומיים האחרונים איכות השינה שלכם אינה גבוהה במיוחד, מה שגורם לכם לעייפות וירידה ברמת האנרגיות בכלל. הקדישו תשומת לב להופעה החיצונית ועמידה בלוח הזמנים. יש מי שבוחן אתכם מקרוב וכדאי שתעשו רושם טוב ואחראי. היכולות הגבוהות שלכם לא יספיקו כדי להבטיח את מקומכם אם תפשלו מבחינה אישית. שליח נושא בשורה טובה, שימו לב לתיבת הדואר.

קשת
קשה לספק את הצרכים שלכם, במיוחד כאשר הם משתנים לעיתים קרובות כול כך. רגע אחד אתם כמהים לקרבה ואינטימיות וברגע השני מתרחקים. בסך הכול עובר עליכם יום לא שקט. אתם זקוקים להרבה תשומת לב. שננו לעצמכם כי מחר תחושו הקלה במועקה ואיתה תשתפר גם התחושה הכללית. אנרגיות רומנטיות מציפות את מסלול חייכם. נראה כי הן מנסות להעניק לכם דבר מה שאתם זקוקים לו.

גדי
אתם במצב רוח קליל וזורם ולא מתכננים שום דבר. טוב שהדבר כך כי מה שאתם צריכים עכשיו זה להרוויח זמן. בן משפחה מגזים בדרישות שהוא מציג לכם. אל תתרגשו יותר מידי. פשוט סרבו בנימוס. זה ממש בסדר ובכלל הגיע הזמן שאנשים יבינו שיש לכם חיים פרטיים ואינכם זמינים לכול הקפצה. צפוי מצב המאפשר לכם להיחלץ מקשיים כלכליים: רעיון חדש פותח בפניכם אפיקים שלא שיערתם את קיומם.

דלי
יש לכם הזדמנות להשתלב בפרויקט מלהיב ומסעיר שגיליתם את קיומו במקרה. אל תחמיצו צ'אנס חד פעמי ללמוד תחום חדש. למרות שאתם מתרגשים מאוד מכל השינויים שקורים סביבכם, בפנים יש שלווה גדולה. ברור לכם בדיוק מה אתם רוצים. חיפוש אחרי הדרך הקלה והמהירה להשיג את המטרות עלול להתגלות כמלכודת. הרקיע מבשר את חיוכה של אלת המזל ועל כן, זה הזמן לבצע הימור גדול בתחום שבינו לבינה.

דגים
פגישה שקבעתם ליום זה גורמת לכם חרדות עוד לפני שהתרחשה. נראה לכם שהמחיר הרגשי שאתם משלמים גבוה מידי. הצדק עמכם! נסו לחלוק את האחריות על נושא מטריד, עם עוד כמה אנשים שנמצאים בתמונה אך מעדיפים להתחמק ברגעים הכי קשים. קחו את העניינים ביתר קלות. אם התכוונתם לפתוח עסק חדש, קחו בחשבון כי לא מעט מתחרים משפיעים על הסיפור הזה.

Back to top button