הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 22-01-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

הורוסקופ מזל טלה: האנרגיות הנרקמות בין כוכבכם מארס לבין הכוכבים יופיטר וונוס, מחוללות תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 6. יום שמעלה סימני שאלה בתחום האישי. אתם מרגישים שמופעל עליכם מכבש לחצים רגשיים. מישהו מאשים אתכם בלי הרף. קשה לדעת אם אלה מניפולציות רגשיות או ביטוי אמיתי לתחושות ורגשות שהצטברו. כדאי שתשתפו פעולה ותקשיבו באמת לדברים הנאמרים. אל תשתמשו בנשק השתיקה והאדישות החביב אליכם כל כך. שידוך שהייתם מעורבים בו, מצליח בגדול. נראה שניחנתם בכישרון להדביק זה לזו את בני הזוג הנכונים.

הורוסקופ מזל שור: האנרגיות הנרקמות בין כוכבכם ונוס לבין השמש וכוכב פלוטו, מחוללות תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 8. מצב הרוח שלכם מרומם. יש לא מעט התרחשויות שמחזקות את הביטחון העצמי שלכם. אתם שומרים על רמה נאה של אופטימיות וגישה חיובית. יש סביבכם כמה אנשים שלא ממש מפרגנים לכם ועדיף שלא תשפכו את הלב בפני כל אחד שמשחק אותה כחבר. מסתמנים כיוונים חדשים המהווים הזדמנות אמיתית להתקדמות. רעיונות הקשורים באיכות הסביבה יעסיקו אתכם יותר מהרגיל. ייתכן אפילו שתצטרפו לפעילות בה תעניקו לאחרים בלי לבקש תמורה.

הורוסקופ מזל תאומים: האנרגיות הנרקמות בין כוכבכם מרקורי לבין הכוכבים אוראנוס ונפטון, מחוללות תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 7. היום מתנהל על מי מנוחות, עד שעות הצהריים. בשעות אלה צפוי עימות לא מתוכנן אשר מתפתח מעל ומעבר לכל פרופורציה ויש סיכוי אפילו שתשפכו דמעות. אי הנעימות הייתה יכולה להימנע אם לא הייתם כל כך רגשנים ולוקחים כל דבר ללב. לא כל מה שקורה מסביב נוגע לכם באופן אישי. לאנשים אחרים יש את הדינאמיקה של החיים שלהם וכל אחד, בסך הכול, דואג, באופן טבעי, לאינטרסים שלו.

הורוסקופ מזל סרטן: האנרגיות הנרקמות בין הירח לבין הכוכבים אוראנוס ויופיטר, מחוללות תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 3. יום של חוסר מנוחה ואי שקט בולט. אתם סובלים מעומס בעבודה. לא ממש בא לכם לשבת במשרד כול היום, אך מצד שני ערימות הניירת מכריחים אתכם לעבוד. כדי להוציא את העוקץ מהיום המעיק הזה תכננו משהו נחמד לשעות הערב. זה בהחלט אפשרי ותופתעו לגלות שיתוף פעולה נלהב. הקריירה שלכם תעלה ותפרח ככל שתרבו להדגיש את הייחודיות ואת המקוריות שלכם. זאת, גם הסובבים אתכם נוקטים גישה שמרנית.

הורוסקופ מזל אריה: האנרגיות הנרקמות בין השמש לבין הכוכבים מארס ופלוטו, מחוללות תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 8. יום המאופיין בפתיחות, סבלנות וסובלנות. הרצון שלכם ליצור שינוי, מתחיל לקבל פנים מעשיות ולהיות מיושם במציאות. חיפוש עבודה, בדיקת מקום מגורים חילופי ובדיקה מחודשת של המערכת הזוגית. הכל קורה מהר ובבת אחת. אתם מבינים כעת כי, הדרך אל האושר רצופה בהרבה מאוד עבודה קשה. אין להתיר לרגש לנצח את קולו של ההיגיון. הכוחות הקוסמיים מעניקים לכם כוח ויציבות להשגת מטרותיכם.

הורוסקופ מזל בתולה: האנרגיות הנרקמות בין כוכבכם מרקורי לבין הכוכבים אוראנוס ונפטון, מחוללות תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 7. צפויה פגישה חשובה עם מישהו רב השפעה. בני מזל תאומים זוכים להתעניינות פתאומית מצדכם. פתאום אתם מגלים חברים חדשים בכל פינה. בגלל שאתם עסוקים מאוד בענייני קריירה לא הבחנתם בנוכחותם של אותם אנשים בסביבה, קודם לכן. יש אפשרות להתפתחות קשר רומנטי או לפחות ידידות אמיצה שעשויה לתרום לכם רבות. הרקיע צופה מצב של חשדנות וחוסר אמון, ומציע לכם לגלות פתיחות.

הורוסקופ מזל מאזניים: האנרגיות הנרקמות בין כוכבכם ונוס לבין השמש וכוכב פלוטו, מחוללות תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 8. חבר קרוב יפנה את תשומת לבכם לתופעה ש'תוקעת' ולעיתים אף מכשילה אתכם. כדאי שתקשיבו עד הסוף למרות שהתגובה הראשונית והאוטומטית שלכם תהיה התנגדות לדברים שתשמעו. לא שאכפת לכם יותר מידי מה אומרים עליכם אנשים אחרים, אבל לעיתים אתם נצמדים יותר מידי למעשים של "צריך" במקום לפעילות של "רוצה" ו"נחוץ לי". הרקיע קובע כי צפויה לכם הצלחה בביצוע משימה בלתי אפשרית… לכאורה.

הורוסקופ מזל עקרב: האנרגיות הנרקמות בין כוכבכם פלוטו לבין השמש וכוכב סטורן, מחוללות תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 4. יום המאופיין בחוסר שקט פנימי. אתם 'מענישים' את עצמכם בגלל שהדברים אינם מתפתחים בצורה ובקצב שחשבתם. תצטרכו לגלות גמישות והבנה במקומות מסוימים וקשיחות והתמדה- במקומות אחרים. מישהו אשר בשמו מופיעה האות א' עומד להפוך לדמות משמעותית ובעלת השפעה. הרקיע צופה ניצחון גדול על יריבים ומתחרים. אירוע מפתיע גורם לכם להעדיף מישהו שזה עתה פגשתם, על פני מישהו מן העבר. אל תתפלאו אם בהמשך יצוצו רגשות שלא ציפיתם להם.

הורוסקופ מזל קשת: האנרגיות הנרקמות בין כוכבכם יופיטר לבין הכוכבים מארס וסטורן, מחוללות תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 4. אתם נהנים מאווירה רומנטית במשך כל היום. בן/ת הזוג מצליחים להפתיע. למרות שאתם מאוד עסוקים בעניינכם, אל תשכחו אנשים שעמדו לצידכם בעבר משך זמן רב וזקוקים עכשיו למעט תשומת לב והכוונה. מישהו שבשמו מופיעה האות ס', מחכה לצלצול טלפון מכם ולשיחת עידוד. תוך כדי הנתינה, תפיקו גם תועלת (תובנות והבנות) וסיפוק רגשי. הרקיע רומז על צורך בנטילת פסק-זמן לצורך בחינה מחדש של בעיה סבוכה.

הורוסקופ מזל גדי: האנרגיות הנרקמות בין כוכבכם סטורן לבין הכוכבים פלוטו ומארס, מחוללות תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 9. יום של פתיחת חסימות. גל של אנרגיה חיובית זורם אליכם ומאפשר היווצרות הזדמנויות ומצבים חדשים. הצעות מפתיעות למדי מגיעות מכיוון של אדם איתו יצרתם קשר לפני מספר חודשים. תקוות חדשות מציפות אתכם בהרגשה נהדרת בכל מה שנוגע לעתיד. יופי של יום, תאמינו בעצמכם. המון דברים טובים עומדים לקרות. הרקיע קובע כי אין מקום לחשדותיכם בנוגע לאדם שכוונותיו טהורות.

הורוסקופ מזל דלי: האנרגיות הנרקמות בין כוכבכם אוראנוס לבין הירח וכוכב ונוס, מחוללות תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 6. בעצם זהו יום ממש נחמד. יש לכם הזדמנות להגשים ולממש הרבה מאוד מהרצונות שלכם. מתוך כל האפשרויות, אתם בוחרים, משום מה, להתנהג בצורה מוזרה, והדבר גורר תגובה כעוסה וכך אתם שוב מוצאים את עצמכם במעגל קסמים שאין לו סוף. חבל! מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם להתמודד עם מסגרות ממוסדות, וזאת גם אם נטייתכם הטבעית היא להמר על נתיבים שאינם כאלה.

הורוסקופ מזל דגים: האנרגיות הנרקמות בין כוכבכם נפטון לבין הכוכבים מרקורי וסטורן, מחוללות תנודות נומרולוגיות המחברות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 4. יש לכם התלבטות מסוימת בתחום הזוגי וגם בתחום הביתי. עומס בעבודה לא מאפשר לכם להקדיש מספיק זמן לחשיבה על מנת להגיע למסקנות. יש בעיות מתמשכות ביחסים עם עמיתים והדבר גורם לכם לעוגמת נפש רבה. אתם צריכים ללמוד את ההבדל בין אסרטיביות ובין עקשנות ומאבקי כוח וכן, לא יזיק לכם קצת לפתוח את הלב. מסר שהגיע אליכם מאנרגיות גבוהות מעודד אתכם לצקת קצת יותר ספונטאניות אל הנתיב האישי, מבלי להתחשבן על "מה בדיוק אתם מרוויחים מזה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button