הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 29-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
השפעת היבט הצמידות בין כוכב מרקורי לבין כוכב מרס שליטכם, מסדרת לכם יום מוטרף. אתם גוררים את בני הזוג שלכם לתוך התוהו ובוהו הפנימי שאתם חווים היום. יתכנו עימותים ובלגאנים. הצד השני לא בדיוק מבין מה רוצים ממנו. חוסר השקט נובע מרמזים בעלי משמעות כפולה שמגיעים אליכם מכל מיני אנשים, שיש להם השפעה רבה על עתידכם האישי. מומלץ לצאת מהמתח ולסמוך על עצמכם. בוודאי לא להוציא את הלחצים בבית!

שור
דווקא הזווית המאתגרת [180 מעלות] שנוצרה בין כוכב יופיטר לבין כוכב ונוס שליטכם, מסדרת לכם את הראש. שיקול הדעת חוזר אליכם בגדול ואתם שוב יכולים להשתמש בשכל הישר בלי סערת רגשות שמסיטה אתכם מהדרך. העומק ויכולת הביטוי הטובה שלכם מאפשרים לכם לחדור למקומות שעד היום היו חסומים. הרשו לעצמכם להביע רגשות אך גם להיות אסרטיביים כשנחוץ.

תאומים
אתם מנסים לנהוג אחרת אך מגלים מהר מאוד שקל יותר להצהיר הצהרות מאשר באמת להתחיל דף חדש. המתח רב עדיין וקשה לכם למצוא דרך להקל על עצמכם. אל תחכו לעיתוי נכון ומתאים לשינוי. עכשיו הוא תמיד הזמן הכי מתאים לפעולה. אין טעם לדחות דברים. אל תתנגדו להצעות של אדם מנוסה, תזרמו. הרקיע רומז על פרשיית אהבה שכדאי להכניס אותה אל הפרופורציות הנכונות או בפשטות, להימנע מאשליות.

סרטן
יום מאיר פנים. אתם מצליחים להעביר לאחרים תחושה של אהבה והבנה, מה שפותח מעגל של הרמוניה. כאילו כול העולם ניפתח לפניכם. הדבר מורגש במיוחד בחיק המשפחה. אתם משדרים כלפי חוץ את התחושה הפנימית הטובה שלכם וגורפים מחמאות. עם זאת, כדאי לגלות ערנות ולא לתת אמון מלא בכול מי שאתם פוגשים. הרקיע קורא לכם ליטול פסק זמן כדי לפנק ולהתפנק במחיצת אדם אהוב.

אריה
יום טוב באופן כללי למרות שהתוכניות המקוריות שלכם משתבשות. יש לכם מחויבויות ביתיות שמכבידות עליכם, אך באמצעות היצירתיות הבלתי נדלית תמצאו דרך לצאת החוצה למרות העומס, ליהנות ולהתאוורר קצת. אל תתנו לאנרגיה השלילית להשפיע. הפנימו את העובדה שאתם זקוקים להרבה חופש. אז קחו את מה שעושה לכם טוב. הרקיע קורא לכם להיפתח לתחום חברתי חדש אשר ממש בימים אלה קיבלתם רמז הקשור בו.

בתולה
לחוויה מסוימת שתעברו היום יש משמעות רוחנית. זה ישפיע עליכם מאוד. אתם עלולים להגיב בקיצוניות בצורה שאינה אופיינית לכם כלל. לפני שאתם שוברים את הכלים, עדיף שתעשו חושבים. שינוי פנימי, הקשור לביטחון העצמי שלכם, קשור וחיוני לתהליך שאתם עוברים. הגיע הזמן להוציא ממעמקים את הזיכרונות המעיקים, לאוורר ולשחרר. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת התאו, כלומר [על פי שיטתם]: אתם שנונים, יצירתיים ומקוריים. שאפתניים ובעלי כושר ארגון ומנהיגות. מפתחים קריירה בענפי כלכלה שונים.

מאזניים
אתם מרגישים שעבדו עליכם והתחושה הזאת מביאה עימה תסכול מתמשך. כדאי ליזום שיחת בירור עם ה'אובייקט' כדי לברר את כול העובדות. משבר אמון אינו מבשר טובות, אולם יתכן כי תגלו שהאמת אינה כול כך חמורה כפי שחשבתם. שאלו את עצמכם איך אתם תופסים את מהות הקשר והאם אין דברים שאתם נוטים להסתיר. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו את פוסעים בבטחה אל ראש הסולם החברתי, אך עושים זאת עקב בצד אגודל.

עקרב
יש אהבה באוויר ואם אתם לא תפוסים, יש סיכוי טוב שבקרוב תהיו. ההרגשה של משהו מלהיב וחדש שעומד להתרחש היא אמיתית, ואתם רק צריכים לדאוג להיות במקומות הנכונים. אל תבזבזו עוד ערב בבית. צאו לבילוי עם חברים או אפילו לבד. לא תתאכזבו! גלו מחדש את הכישורים החברתיים הטבעיים שלכם. אנרגיה קוסמית מייצגת קשרים טובים עם ילידי מזל טלה, כמו גם מהלכים ספונטאניים הצופנים מזל והצלחה.

קשת
צפויה פריצת דרך במערכות יחסים שאתם להוטים לקדמן. בני זוג קבועים יגיעו לרמת אינטימיות גבוהה במיוחד ויש מי שיעלה את שאלת המגורים המשותפים או אפילו מיסוד הקשר. חברים קרובים יזמו בילוי ואתם תוזמנו ליציאה משותפת. צפויה חגיגה אמיתית לאוהבי חופש ומרחבים. מצב הרוח בעליה. בקיצור, יופי של יום. צפוי מזל רב בעניין שהעיק עליכם עד עתה.

גדי
אתם עוברים חוויה של התעצמות פנימית. רווחים אישיים וחברתיים צפויים בימים אלה. יש שפע של הצעות חיזור שמגיעות כולן בבת אחת אל הפנויים שביניכם, ואתם קצת מתקשים להחליט במי ובמה לבחור. יכולת השיפוט והתבונה לצעד הנכון, פשוט תגענה ברגע הקריטי. השקיעו בעצמכם. זה הזמן להביט פנימה ולא החוצה. יש לכם יכולת מדהימה לשרוד ולהתחדש, אל תחששו מפני שינויים.

דלי
יום טוב צפוי לאלה מכם שיטפחו את המשפחה ויקדישו זמן למישהו שממש זקוק לתשומת לב ולטפיחה על השכם. יש לכם ספקות לגבי העתיד ואתם דואגים יותר מידי. מה שדרוש לכם יותר מכל זה קצת עידוד מחברים קרובים שלא סתם יעודדו אלא גם יזכירו לכם את היכולות המיוחדות שיש לכם. יש לכם כוח פנימי ודמיון שיוציאו אתכם מהבוץ. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הדרקון, כלומר [על פי שיטתם]: חשובים לכם ההצלחה והניצחון. אתם בעלי רעיונות מקוריים וכושר המצאה, אוהבים להמם ולהדהים.

דגים
יום נעים עובר עליכם עם לא מעט הפתעות שאתם מאוד אוהבים. מצד שני, אתם 'שוכחים' מהר התחייבויות שלקחתם על עצמכם ובימים אלה יש מי שמזכיר לכם את הקטע הזה. במסגרת הקשרים הקיימים כרגע בחייכם, נוצר מצב בו אתם יכולים להכתיב וליישם את הקצב שלכם. אל תסחפו יותר מידי כדי לא ליצור אצל הצד השני תחושה של שליטה מוגזמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button