הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 21-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
בניגוד לאופי ולנטייה הטבעית שלכם, עייפות רבה מלווה אתכם משעות הבוקר. זהו עניין נפשי לחלוטין. למרות האופטימיות הטבעית שגורמת לכם לראות הכל דרך משקפיים ורודים, נראה שמטריד אתכם עניין אישי שגורם לכם לראות שחורות. קחו כמה שעות 'לעשות חושבים' ולהתאפס. גישה חיובית ותכנון פעולות קונסטרוקטיביות, יקדמו אתכם לכיוון הנכון. במקביל, הרקיע רומז על צורך להפעיל מרפקים ולהסיר את הכפפות.

שור
החל משעות הבוקר תרגישו הקלה מהלחצים הפנימיים. את התוכניות לסוף השבוע מומלץ לגנוז ולהסתפק בבילוי שקט במסגרת משפחתית. אתם זקוקים מאוד למנוחה ולזמן כדי לעכל את כל השינויים שעוברים עליכם. למרות הפיתויים שמישהו ינסה להפעיל, כדאי מאוד להישאר בבית. צפויה שיחה מפתיעה עם אדם בן מזל סרטן. אתם מפיקים תועלת מאדם שאחרים התייאשו ממנו. במקביל, לא כדאי שתגלו מעורבות רבה מדי בחייו. הרקיע רומז על צורך ביציבות ובהתבססות.

תאומים
חופש וניידות הן מילות המפתח המאפיינות אתכם, אך יחד עם זאת יש לכם צורך בימים אלה באלמנטים של יציבות וגם במידה לא מבוטלת של ודאות. בשטח נוצרים מצבים בהם אתם נתקלים שוב ושוב באנשים שמעוררים בכם חשדות כבדים בהקשר למידע שהם מספקים לכם. אבל כיוון שקשה מאוד להוכיח את הדברים, הערפול מעורר אצלכם רגשות תסכול חזקים. במקביל, הרקיע מייצג הצלחה והישגים הבאים לאחר תקופה של מאמצי סרק.

סרטן
את חלקו הראשון של היום אתם מבלים בכיף. למרות אווירת ה'סתלבט' שתפסתם, אל לכם לדחות מטלות חשובות שקשורות לענייני הבית. מפגש חברתי שנקבע לשעות הערב עלול להתבטל. אל תיקחו את זה אישית- זה לא. בילוי ביתי שקט יתאים לכם יותר מכל דבר אחר. דרככם אל ההצלחה סוגה בשושנים, אך כדאי להיוועץ באדם חכם שישמח להנחותכם בהמשך דרככם.

אריה
קחו נשימה עמוקה והמשיכו בכיוון בו אתם הולכים מזה כמה ימים. מבחן המציאות מוכיח שזה כדאי יותר. ההתחייבויות העומדות בפניכם יכולות לחכות. קחו את הזמן לבילוי זמן איכות עם בן משפחה שנמצא בפרשת דרכים. שיחה עניינית תביא להתקדמות משמעותית. צרו אתגר חיובי בו יהיה כדאי לעמוד. אל תכפו את עצמכם על איש, הותירו את דרך הנסיגה פתוחה בפני כל.

בתולה
יצר החיים, החיוניות וההתלהבות שלכם, מאפשרים לכם להפוך עולמות ולהצליח במקום בו אחרים היו בוודאי נכשלים כבר מזמן. אתם מסורים מאוד ומטפלים בכל מי שיש לו צורך בעזרתכם. לא צריך להיות גאון כדי להבין שלא תוכלו להמשיך בקצב הזה לאורך זמן. רצוי לתכנן מראש ולחלק את המטלות הביתיות בין הסובבים אתכם, כדי לא ליצור מאוחר יותר מצב של ציפייה ואכזבה. זכרו כי מצב של עושר ושל שפע דומה לגינה פורחת אשר לצד הצמחים הטובים גדלים גם עשבים שוטים.

מאזניים
זהו יום טוב ומצב הרוח שלכם אופטימי. אתם חשים מלאי אנרגיה בזכות בשורה שמשפיעה עליכם לטובה. היום הוא מועד טוב לביסוס קשר רומנטי. כדאי לנצל את האנרגיה החיובית כדי להשתחרר מפחדים ומדעות קדומות. בשעות הערב תקבלו הצעה לבילוי. קבלו את ההזדמנות בברכה ותיווכחו לדעת שיש לכם עוד המון מה ללמוד בתחום הזרימה והספונטאניות.

עקרב
שימרו מרחק מאנשים שמטיפים לכם מוסר ורק מעצבנים אתכם. עליכם לברר מה אתם רוצים, ולעשות רק את מה שגורם לכם לתחושה ש"זה נכון". הרגישות הגבוהה הופכת אתכם לטיפוסים שלא יכולים להרשות לעצמם את הלוקסוס של לפעול תחת לחץ מתמשך או בנסיבות שבהם אתם מרגישים שאתם מוכרים את נשמתכם לשטן. מישהו ינסה לתגמל את עמלכם בסכום זעום, כדאי לדחות אותו ולעבור אל ההצעה הבאה בתור.

קשת
הערכה עניינית של המצב תעזור לכם לצאת מהפלונטר הרגשי אליו נקלעתם. זה לא הזמן לסנטימנטים אלא לשיקול דעת קר! כדאי שתבהירו את עמדתכם בצורה הכי קצרה והכי ברורה שרק אפשר. פעמים רבות אנשים לא מבינים מה אתם באמת רוצים ומה נאמר מתוך נימוס. במקביל, הרקיע מבשר על כבוד ועל תהילה, גם אם אין בו תשוקה או ספונטאניות.

גדי
אנרגיות ברוכות זורמות כעת אל כוכב סטורן. זהו יום מצוין בו אתם עושים, סוף סוף, צעד נכון בכיוון שיפור הזוגיות. שלב ההתלבטויות עבר וחלף והגיעה העת למעשים ולפעולות. אל תקשיבו לדעות של אנשים סביבכם המנסים לרפות את ידיכם, והתחברו לאינטואיציה הפנימית. בתוך הלב, במקום השקט והמיוחד, בו רק אתם יכולים להיות בעצמכם, טמונה התשובה הנכונה. אל תחששו לדבר בגילוי לב ובאסרטיביות על מה שאתם באמת רוצים מזוגיות אמיתית.

דלי
גזרת מזל דלי חווה אנרגיות מהסוג הפראי והתוסס. לפתע תרגישו שהגיע הזמן לשינוי. פתאום מתחשק לכם לזרוק הכל ולברוח. במקום לנקוט בצעד קיצוני אפשר פשוט לקחת את הכל ביתר קלות. חופשה קצרה נחוצה לכם מאוד כדי לאסוף כוחות ולהתמקד לגבי המשך הדרך. היכולת שלכם בתחום היצירתיות תבוא לידי ביטוי במידה ותאפשרו את העניין. כדאי להירשם לחוג ערב, באחד מתחומי האומנות, שם תוכלו לתת דרור לכשרון והרצון הפנימי לביטוי עצמי, שחסר לכם כל כך בתקופה האחרונה.

דגים
אתם לוקחים ברצינות רבה מדי אדם שמתלוצץ איתכם. לא כל מילה שלו צופנת משמעות נסתרת. מי שצריך לדעת מה בדיוק אתם שווים, יודע. התעלמו מאנשים שממילא אינם משפיעים על מעמדכם החברתי. מישהו עורך השוואות בינו לבינכם ומתמלא ברחשי קנאה. אין לכם בעיה איתו כל עוד לא מדובר בתחום האישי. הצעה שקיבלתם נראית טובה מכדי שתהיה אמיתית. קחו את הזמן ובדקו אותה שוב בעוד שבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button