הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 23-02-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
יצר הנדודים מתעורר ואתם מתחילים לחפש יעד לנסיעה לאחר תקופה ממושכת של יובש רוחני ונפשי. גל של אנרגיה מרעננת ושובבה מפיח רוח חיים בשגרה הלוחצת ומצליח לעשות לכם את זה. תצטרכו להפעיל אמצעי שכנוע מעודנים ומתוחכמים על מנת להשפיע על בן/ת הזוג להסכים לאטרפים שלכם ועוד לתת את ברכת הדרך שחשובה לכם מאוד. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 9 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 3 או 6.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
האנרגיה שלכם במצב עליה. נצלו את ההזדמנות לפעול אך הימנעו מצעדים פזיזים במסגרת גל של התפרצות היצרים. כדאי לעשות מאמץ להתאפק ולא לתת לאימפולסיביות לסחוף אתכם למעשים שאתם עלולים מאוחר יותר להצטער עליהם. אל תאבדו שליטה ולכו על הכיוונים החיוביים של עשייה ופעלתנות. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 6 [בשותפות עם בני מזל מאזניים] שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 3 או 9.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
היום צפויות תקלות ועיכובים בעבודה, אך לעומת זאת יש שיפור בתחום הרומנטי. חבל רק שאין התאמה בין שני התחומים. רגישות יתר היום גורמת לכם להיות במצב של מתח מתמשך ויתכן ואתם סובלים מתסכול כלשהו. ביקור בספא יעשה לכם טוב על הנשמה. אל תחסכו בהוצאות. בריאות הנפש והרוח שלכם שווה את זה ובגדול. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 5 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 1 או 7.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
הקפידו על הפרטים הקטנים בכל מה שקשור לעניינים פורמאליים. אתם מתכננים להירשם ללימודים. אל תחכו, עשו זאת עוד היום. אתם מחפשים מקורות חדשים להתרגש ולהתפעל. מה שחסר לכם זה בעיקר מוטיבציה וכיוון, אך נראה שבכל זאת תבצעו את המשימה שלקחתם על עצמכם, סבלנות. אתם בעיצומו של תהליך קבלת החלטה. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 2 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 4 או 8.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
זה פרק זמן אשר התכונות האופייניות לו הן יוזמה ואסרטיביות. נראה כי הקצב המהיר בו מתרחשים דברים מתאים מאוד לאופי שלכם ואתם לא מתעכבים לחשוב יותר מידי אלא מגיבים מהבטן. קל לכם להפעיל את הקסם האישי המפורסם שלכם על מי שהנחתם עליו את עיניכם. יחד עם זאת, אל תחתמו על מסמכים שדורשים בדיקה נוספת. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 1 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 5 או 7.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
אתם מתנהגים בצורה ילדותית שאינה מתאימה למצב בו אתם שרויים. הקפריזות לא יועילו אלא רק יגבירו את המתח שגם כך נמצא בסימן עליה. כדאי לקחת פסק זמן ולהחליט מה הכיוון שלכם. האם אתם באמת רוצים ללכת עם זה עד הסוף או שזה 'שיגעון חולף'? אתם פועלים שלא מתוך מחשבה שקולה. זה עלול לעלות לכם ביוקר. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 4 [ בשותפות עם בני מזל גדי] שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 2 או 8.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
אתם מצליחים להרגיע את הרוחות לאחר קטעים לא פשוטים של עימותים מביכים למדי. הבעת רגשות הדדית, גורמת לתחושת התקרבות ורגיעה לאחר פרק זמן סוער. שינויים צפויים גם במסגרת המשפחתית המורחבת. יש מי שמנסה להצהיר ולנקוט עמדת שליטה אבל אתכם זה לא ממש מעניין. המשיכו בקו של איפוק ושיקול דעת. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 6 [בשותפות עם בני מזל שור] שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 3 או 9.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
העולם הפנימי שלכם סוער עדיין אולם כלפי חוץ נראה שהדברים מתחילים להיכנס לתלם. מופעלים עליכם לחצים מכמה כיוונים וגם מאנשים קרובים שאתם סומכים עליהם. הכוונות שלהם אומנם טובות אבל אתם חייבים לשים גבולות ברורים למי שמנסה לנהל לכם את החיים. אל תסכימו לשתף פעולה עם מניפולציות זולות מתוך רצון לרצות את הסביבה. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 8 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 2 או 4.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
היום אתם מגלים יכולת רגישות גבוהה. יום טוב בו אתם מגלים יכולות חדשות וגמישות רבה. מצב הרוח שקט ורגוע מה שמאפשר להגיב בצורה שונה מהרגיל כלפי בני משפחה. תחושת הביטחון בעתיד הנראה לעין מתבססת על מספר רב של נתונים חדשים שמגיעים אליכם. המצב אומנם לא פשוט, אבל בדרך זאת, צפויה לכם הצלחה משמעותית. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 3 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 6 או 9.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
הפעילו את האינטואיציה החזקה שלכם לכיוונים הנדרשים על מנת לפתור את הפלונטר שנקלעתם אליו בתחום הרגשי. יום עם התפתחויות מפתיעות שמשאיר אתכם בתחושת לחץ מסוימת. במחצית השנייה של היום אתם מצליחים לאסוף את עצמכם לאחר שיחת טלפון נעימה מאדם קרוב שמצליח להאיר לכם מספר נקודות שלא חשבתם עליהם. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 4 [בשותפות עם בני מזל בתולה] שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 2 או 8.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
למרות העייפות הנפשית המתמשכת, האופטימיות מנצחת ואתם נחושים בדעתכם לשפר את המצב הנתון. ההשפעה על חיי היומיום שלכם עדיין לא ניכרת אבל שינויים יחולו בקרוב. אתם מצליחים להתמודד גם עם לחצים כספיים על ידי לקיחת הלוואה לטווח ארוך ועזרה מבן/ת משפחה שנחלץ לעזור בלי שהתבקש. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 22 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 2 או 4 או 8.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
יום מתוח בו הצעה מעניינת מגיעה אליכם מגורם שנוי במחלוקת. התכונות שמישהו מייחס לכם של דחיינות וחולמנות, נעלמות ואתם מגלים את הצד המעשי והיוזם שלכם במלוא עוצמתו. הצורך הפנימי העמוק להצליח גורם לכם לפעול במהירות וביעילות. מצב הרוח בשעות הקרובות מצוין ומשפיע לטובה על חיי הרגש בתחום הזוגי. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 7 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 1 או 5.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button