הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 01-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
השבוע מסתיים בסימן של עליה בכוחות הפנימיים. התוכניות זורמות ומתגבשות ואתם מתחילים לנתב את עצמכם להגשמתם. אנשים רבים בסביבה הקרובה גורמים לכם לחשוב שאתם הולכים נגד הזרם. אין בכך כל רע- להיפך, המקוריות והיצירתיות שלכם תביא אתכם למקומות בהם יעריכו אתכם יותר. הצבע המאפיין אתכם הוא אדום, אבן המזל היא יהלום, המתכת היא ברזל, הצמחים הם רותם וסייפן, המזל המשלים הוא מאזניים, מספר המזל שלכם הוא 9 הקלף הוא מלך תלתן ובעל החיים הוא אייל.

שור
ברור לכם לגמרי שעליכם לפעול לבד על מנת להשיג את מה שרצוי. אין מי שמבין את מה שקורה לכם בתוך הנשמה יותר טוב מכם. למרות שהדרך ארוכה, הרי שהכיוון נכון ואתם יכולים להירגע, לפחות מבחינה עקרונית. התחומים החברתי והרגשי כרוכים אצלכם זה בזה והיה טוב לו הייתם לומדים להפריד ביניהם. הצבע המאפיין אתכם הוא ורוד, אבן המזל היא ספיר, המתכת היא נחושת, הצמחים הם ורד ואפונה ריחנית, המזל המשלים הוא עקרב, מספר המזל שלכם הוא 6 הקלף הוא מלכה יהלום ובעל החיים הוא שור.

תאומים
נראה כי למצוא אהבה זאת המשימה שלכם עכשיו. אתם מתחילים ברגל ימין עם יצירת נסיבות שיאפשרו חשיפה למספר רב של אנשים. אלמנטים של רומנטיקה אכן מורגשים באוויר אך כלל לא בטוח שתפגשו את האדם המתאים בעיתוי דחוף כמו ב'הזמנה'. קחו נשימה עמוקה והתאזרו בסבלנות. הצבע המאפיין אתכם הוא צהוב, אבן המזל היא אגת, המתכת היא כספית, הצמחים הם שושנת העמקים ואזובית, המזל המשלים הוא קשת, מספר המזל שלכם הוא 5 הקלף הוא נסיך עלה ובעל החיים הוא פרפר.

סרטן
כוחות שפועלים ברקע, ללא ידיעתכם, משפיעים עליכם הרבה יותר מכפי שאתם חושבים. אנשים קרובים לכם, מסתירים מידע חשוב והיום יש מי שמשפיע עליהם בצורה קיצונית למדי. שינוי עמדה יכול לסייע ביצירת אווירה רגועה יותר אך זה דורש התחייבות ונחישות. השאלה היא האם יש נכונות אמיתית לשלם את המחיר. הצבע המאפיין אתכם הוא כסף, אבן המזל היא פנינה, המתכת היא כסף, הצמחים הם קחוון וסוף, המזל המשלים הוא גדי, מספר המזל שלכם הוא 2 הקלף הוא מלך לב ובעל החיים הוא סרטן.

אריה
יום באווירה של מעשיות והחלטיות. אתם עסוקים יותר מתמיד ואין ספק שאם תמשיכו בקצב הזה תהיינה תוצאות מרשימות! חשוב שתיצרו מרחק רגשי בטוח מאנשים מלאי ביקורת במשפחה ובסביבה הקרובה בכלל. זה חיוני לכם, על מנת להמשיך לתפקד באווירה אופטימאלית עד להשגת התוצאה. הצבע המאפיין אתכם הוא זהב, אבן המזל היא אודם, המתכת היא זהב, הצמחים הם חמנית וציפורני חתול, המזל המשלים הוא דלי, מספר המזל שלכם הוא 1 הקלף הוא מלכה תלתן ובעל החיים הוא אריה.

בתולה
אומץ לב שגובל בסיכון עצמי מוביל אתכם למצבים פרדוכסליים שגורמים לכם יותר סבל מאשר הנאה. הניסיונות שלכם להגיע לריגושים בכל מחיר, מחייבים הסתכלות נוספת ושיפוט שבו פועל הצד ההגיוני יותר מאשר הצד הרגשי. עליכם להיזהר בכל מה שקשור לנסיעות וביקור במקומות חדשים מבודדים. הצבע המאפיין אתכם הוא כחול, אבן המזל היא שוהם, המתכת היא ניקל, הצמחים הם חיטה ושעורה, המזל המשלים הוא דגים, מספר המזל שלכם הוא 4 הקלף הוא מלך יהלום ובעל החיים הוא דבורה.

מאזניים
הפן המשפחתי מנחה אתכם ושולט במעשיכם. אתם מבלים זמן רב מהרגיל עם מישהו שזקוק לכם ביותר. למרות החששות, מעט תשומת לב ושיחה טובה משפרים את המצב לאין ערוך, והמתח שהיה קיים – מתפוגג. אתם מרגישים מרוצים מההתפתחויות, במיוחד לאור העובדה שכל הצדדים משדרים שביעות רצון מהפעילות המשותפת. הצבע המאפיין אתכם הוא תכלת, אבן המזל היא ירקן, המתכת היא ברונזה, הצמחים הם נרקיס ושקד, המזל המשלים הוא טלה, מספר המזל שלכם הוא 6 הקלף הוא מלך עלה ובעל החיים הוא יונה.

עקרב
מאוד חשוב לכם להרשים את הסביבה ולהפגין ידע ובקיאות בכל תחום שעולה על הפרק. אם אינכם רוצים לעשות מעצמכם צחוק, מוטב שתדעו מתי לדבר ומתי לא. אל תחפשו הצדקה להתנהגות לא מתאימה והפנימו כי מותר ורצוי להודות בטעויות ולהתנצל. הצבע המאפיין אתכם הוא בורדו, אבן המזל היא לשם, המתכת היא פלדה, הצמחים הם סביון וגרניום, המזל המשלים הוא שור, מספר המזל שלכם הוא 8 הקלף הוא מלכה לב ובעל החיים הוא עקרב.

קשת
נדמה לכם שאתם עומדים לאבד אהבה גדולה ומצד שני, אתם לא ממהרים לשנות יותר מידי כדי לשמור עליה. כדאי לעשות סדר בסולם העדיפויות שלכם ולהחליט מה הכי חשוב לכם. התנהגות מתונה והתבטאויות שקולות יותר ישפרו את המצב. מומלץ להירגע, להימנע מתוקפנות מילולית. הצבע המאפיין אתכם הוא סגול, אבן המזל היא טופז, המתכת היא בדיל, הצמחים הם ציפורן ואלון, המזל המשלים הוא תאומים, מספר המזל שלכם הוא 3 הקלף הוא נסיך תלתן ובעל החיים הוא סוס.

גדי
גישה ביקורתית ותוקפנית מביאה תגובה דומה וחבל. אתם מתכננים ביקור חברתי אבל התוכניות מתבטלות ברגע האחרון. קשר רומנטי חדש מתעורר. אתם מנסים להקסים ולהרשים ומצליחים בזה. השאלה האם הצד השני באמת שווה את המאמץ. קחו זמן לבדיקה. העיתוי בשל להשקעה באפיקים רוחניים, אל תראו בזה מעין ביטול של זמן. הצבע המאפיין אתכם הוא חום, אבן המזל היא טורקיז, המתכת היא עופרת, הצמחים הם רקפת ואורן, המזל המשלים הוא סרטן, מספר המזל שלכם הוא 4 הקלף הוא מלך יהלום ובעל החיים הוא עז ההרים.

דלי
בני המשפחה מקדישים לכם הרבה תשומת לב וחושבים איך לפרגן לכם. כדאי שתחזירו יחס דומה. יום מתאים להתעסק ולסגור עניינים פתוחים הקשורים לתיקון מכשירים או ציוד בבית. המצב בתחום הזוגי משביע רצון. מתחת למעטה הקשיחות יש לכם המון רגשות של חום ואהבה. הצבע המאפיין אתכם הוא טורקיז, אבן המזל היא אחלמה, המתכת היא אלומיניום, הצמחים הם סחלב ויסמין, המזל המשלים הוא אריה, מספר המזל שלכם הוא 22 הקלף הוא מלכה עלה ובעל החיים הוא דולפין.

דגים
עודף בטחון עצמי וביקורתיות יתר גורמים לכם לעימותים בזוגיות. השיטה פשוט לא עובדת ומעוררת זעם ותסכול אצל בני המין השני. צפויים עימותים. הרוח המלחמתית תעזוב אתכם לקראת סוף היום וכדאי שתסיקו מסקנות לגבי התוצאות. מומלצת סובלנות וכיבוד השונה. הצבע המאפיין אתכם הוא תכול ירקרק, אבן המזל היא אקוואמרין, המתכת היא פלטינה, הצמחים הם גפן וחבצלת מים, המזל המשלים הוא בתולה, מספר המזל שלכם הוא 7 הקלף הוא נסיך לב ובעל החיים הוא דג.

Back to top button