הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 05-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מרגישים בגלים של אנרגיות חיוביות ואין מצב שתישארו בבית גם אם בן/ת הזוג שלכם יתחנן. אתם חייבים לצאת ולפרוק עודפים כדי לא להתפוצץ. גם ככה נראה לכם שוויתרתם בזמן האחרון יותר מידי. מי שיצא לבלות כמעט בטוח שלא יסיים את הערב לבד. אל תוותרו על ערב נהדר, בשביל אף אחד. הפנימו את הרעיון הקובע כי אדם רוחני אינו מתייאש לעולם ואינו מניח לנסיבות חיצוניות להפריע לו בביצוע משימותיו. הוא יודע כי רק הוא עצמו אחראי לגורלו.

שור
האגו שלכם רגיש מידי ואתם נפגעים מכול מילה שנאמרת. חבל. קחו כמה שעות לנוח ולהתאושש ואחרי כן תראו שהכול נראה לכם אחרת לגמרי. איפה האופטימיות הטבעית שלכם? הפנימו את הרעיון הקובע כי ישנם זמנים בחייו של אדם בהם רצוי שיקריב קורבן כלשהו במטרה לנצל את ההזדמנות העומדת בפניו. אין סיבה לדבוק בקשר שאינו מחזיר לכם אהבה. נסו להתגבר על נטייתכם לפרגן למי שאינו ראוי לליבכם.

תאומים
יום טוב לרומנטיקה ואינטימיות. מתאים במיוחד לצאת החוצה לפיקניק , שיט או הליכה ממושכת על שפת הים, למרות שבדרך כלל זה לא ממש הסגנון שלכם. יוזמה ברוכה מגיעה מבן המין השני בצורת הזמנה שלא ניתן לסרב לה. המהלך המפתיע מותיר אתכם פעורי פה ולמרות זאת אתם מוצאים את עצמכם נהנים מבילוי לא שגרתי. ייקח לכם כמה שעות להתאושש. הפנימו את הרעיון הקובע כי רגליים חזקות הינן הכרחיות אמנם בביצועה של כל משימה, אך עדיין הכוח השכלי חשוב יותר.

סרטן
זמן מתאים לשיפור התדמית החיצונית, באמצעות שינוי הרגלי תזונה וכן חידוש הפעילות הגופנית שקצת הזנחתם לאחרונה. אתם מלאים במרץ שחלקו מבטא אי שקט פנימי ויתאים לכם מאוד להוציא את האגרסיות בצורה חיובית. בסך הכול, זהו יום נחמד שבו תרגישו טוב ותמשכו תשומת לב חיובית מהסביבה. ההתרחשויות בבית השלישי של מפת הלידה שלכם מעניקות חשיבות רבה להשפעתם של ידידים על תהליך קבלת ההחלטות שאתם שקועים בו.

אריה
יש קשר מובהק בין מה שעובר עליכם היום ובין מה שקורה בעבודה. ככל שהמתח עולה, אתם פחות תקשורתיים. כדי לשבור את מעגל הקסמים, צריך לעשות פסק זמן. חופשה היא המלצה חמה! תבררו לעומק עם עצמכם, מה הכי מפריע לכם ואז תטפלו בעניין זה. ראשון -ראשון ואחרון- אחרון. אל תתעסקו ביותר מנושא אחד בו זמנית. כדאי קודם כל להציב גבולות ואז להתפשר. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו צפוי לכם אושר גדול. הוא מייצג את המשפט "איזהו עשיר? השמח בחלקו".

בתולה
התלות שפיתחתם בסובבים אתכם הופכת עכשיו למשהו שמפריע לכם מאוד. קשה לעמוד בשינוי כשהתפקידים משתנים. אתם רוצים לקבוע ולהכתיב את הקצב וזה פשוט לא הולך. הצד השני לא מוכן לוותר בקלות כזאת על מקום של כוח ושליטה. צפויים לא מעט מאבקי כוח בנקודה זאת ממש. אהבתכם עומדת למבחן. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם התחלה חדשה המבוססת על מניעים רגשיים ורגשניים.

מאזניים
היום תפגשו מספר אנשים שיגלו בכם עניין מיוחד. הרצאה או סדנה שתשתתפו בה תעורר בכם רצון לבדוק נושא חדש. עם כול ההתלהבות שלכם- לא לפעול בספונטאניות. תבדקו לעומק. בתחום העבודה, אתם קצת מחפפים לאחרונה והגיע הזמן שתיקחו את עצמכם יותר ברצינות. הפנימו את הרעיון הקובע כי אדם רוחני מסייע לאלה הזקוקים לעזרתו. בצניעותו הוא מסתלק ונעלם מיד עם תום העבודה מבלי לצפות לגמול כלשהו.

עקרב
מילת המפתח ליום זה היא טאקט. אתם מעירים כלאחר יד הערה שגורמת להתלקחות קונפליקט לא צפוי. עליכם להקפיד לחשוב קצת יותר לפני שאתם פותחים את הפה. אל תצפו מאחרים להקשיב לכם ולעשות כרצונכם לאחר שאתם בעצם יורדים עליהם. מישהו מבני הבית זקוק לתמיכה ותשומת לב. הפנימו את הרעיון הקובע כי אדם רוחני אינו מתלונן כאשר שורר מצב של התנגדות, אלא אף משתמש בו על מנת לחזק את עצמאותו.

קשת
מצב הרוח שלכם מרומם ועליכם להקפיד לא לתת לאף אחד לקלקל לכם. הקדישו חלק מהזמן לעצמכם לפינוק ולהתרגעות. אתם מצליחים להתמודד עם עומס עבודה בגלל שאתם סוף סוף מאושרים ממש. תסמכו על עצמכם והיו אופטימיים בקשר לעתיד. על תחששו להטיל משימות שדורשות אחריות על בני משפחה. האצלת סמכויות זה עניין מבורך. הפנימו את הרעיון הקובע כי הגשמה של מטרות גדולות נעשית תוך כדי התקדמות ונחרצות. במצב של נסיגה, ניתן להגשים "עניינים פעוטים" בלבד.

גדי
אינטימיות קשורה אצלכם ליציבות ומסגרת. לא שזה עניין חדש לחלוטין עבורכם אך פתאום 'נפל לכם האסימון' ובגדול. אתם מגיעים לעוד מספר תובנות בתחום היחסים האישיים. יש לכם היום הזדמנות 'לפתוח את הקלפים' ולהסביר מה אתם מרגישים- אל תפספסו את הצ'אנס. אפשר גם אחרת. ואם תתמידו, תראו שהכול יסתדר על הצד הטוב ביותר. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו דרככם עומדת לפגוש אדם שעולה מנבכי העבר הרחוק ושב לפקוד את חייכם.

דלי
יום מעניין במיוחד בתחום הרומנטי. למרות שאתם כבר יודעים זאת, תגלו שבאמת אין לכם ממה לחשוש ואתם בטוחים לחלוטין בזוגיות שלכם. זהו זמן מתאים להעמיק את הקשר ולפצוח בסדרת פעילויות לא שגרתית. תבחרו בהתאם לסגנון האישי את הדבר המתאים לכם . זה יכול להיות טיולים בטבע לאור ירח או כל ספורט אתגרי. העיקר הכוונה. מצבו הנוח של הבית השישי במפת הלידה שלכם, מאפשר הצגת בקשות חריגות במקום העבודה.

דגים
יום בו אתם מודעים במיוחד לשינויים שחלו אצלכם לאחרונה. ההתמודדות שלכם שונה ואתם מגלים עוצמות פנימיות שלא הייתם ערים להן קודם לכן. אתם משתפרים מבחינת יכולת תקשורת בין אישית מה שמאפשר לכם להקשיב יותר ולהשמיע פחות. זה משפר את הסבלנות והסובלנות כלפי השונה ומונע ויכוחים מיותרים. במקביל, מצבו של הבית הרביעי שבמפת הלידה שלכם, תובע מכם תשומת לב מיוחדת כלפי בני הבית וקרובי משפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button