הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 02-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
מערכת היחסים המשמעותית בה אתם מעורבים, מעייפת אתכם במקצת. לא שאתם מחפשים לברוח אבל אין ספק שדרושה פעולת רענון כדי להעלות את רמת הריגוש והחידוש. אתם מאבדים עניין במהירות ואם לא יעשה שום דבר בנידון אתם עלולים להיקלע לבעיה. תחושה קלה של אכזבה גורמת לכם לתפוס מרחק גם ממי שזקוק ביותר לתשומת ליבכם.

שור
השתתפות באירוע חברתי אליו הוזמנתם לא תצא לפועל. למרות שבתחילה תתאכזבו, הרי שמאוחר יותר תתברר לכם הסיבה האמיתית להתרחשויות. שמרו על עצמם. אתם עלולים לפגוש אנשים לא ישרים שינסו לסובב אתכם לתועלתם האישית. בתחום הזוגי: תנו אהבה ללא תנאי. זה יחזור אליכם עם ריבית. קשרים מדהימים צפויים לאלה מכם המוכנים להתנסות ב"פגישות עיוורות", כמו גם בהיענות להצעות חדשות.

תאומים
חוש השיפוט שלכם אינו במיטבו היום ולכן כדאי להתייעץ עם בן/ת הזוג או עם מישהו אחר כלפיו אתם רוחשים קירבה ואמון מלא. תעלה סוגיה הקשורה במסמכים רשמיים. אל תדחו את הטיפול בעניין כיוון שזה עלול לסבך אתכם. אתם מתנערים מנטייתכם להשביע את רצון האחרים, ופונים אל ערוצים המסבים לכם הנאה וקורת-רוח. תדמיתכם החדשה עשויה להפתיע את מכריכם, אך ככול שתתמידו לדבוק בה, כך תלך ותגבר נכונותם להסתגל.

סרטן
תהיו מציאותיים ואל תתפתו להרפתקאות שנראות כהצלחה בטוחה לכאורה. "לא כול הנוצץ- זהב הוא", והרי הניסיון שלכם מוכיח שטוב להיזהר מאשר להצטער. השקיעו יותר מהרגיל ונצלו את הנתונים הטבעיים שהתברכתם בהם, בכול המובנים. עליכם לבחור את המטרה ולהתכוונן אליה. איזון בין הרצוי והמצוי מומלץ. הלהט שלכם להצליח יבטיח שזה בדיוק מה שיקרה. לכו עם "חוש הריח" שלכם, ואל תיקחו שותפים.

אריה
אתם מוגדרים כטיפוסים ספונטאניים ואכן זה חלק מהקסם האישי שלכם. יחד עם זאת, אי אפשר לחיות לנצח בעולם הדמיון וה-'סמוך'. מומלץ לעשות כול מה שביכולותיכם כדי להבטיח את העתיד ולא למצוא את עצמכם עומדים בפני 'שוקת שבורה'. זה לא אומר שאתם צריכים להתיישב ולהתחיל לדאוג. להיפך! התכנון המוקדם ימנע מכם סערות נפש מיותרות.

בתולה
בשלב זה, כאשר הרוחות סביבכם סוערות, מוטב להקשיב בלי להגיב. מעורבות רגשית רק תפריע לכם להיות אובייקטיביים ולפעול בהיגיון. אדם חכם שלמענו אתם מוכנים לעשות הכול, מעוניין לחסוך מכם את כול העבודה הקשה. כדאי לזרום עם מה שיש. מצאו דרך ביניים לשלב בין הדרוש ובין החיים הפרטיים שלכם. בילוי בשעות הערב יכול להוות דרך מצוינת לפרוק מתח.

מאזניים
עליכם לשמור על דיסקרטיות במיוחד בכול הנוגע לענייני עבודה. בשלב זה קשה לדעת בוודאות האם האווירה החשדנית, הינה תוצר לוואי של ה'אנרגיות' שמפזרים אנשים שסובבים אתכם או פרי דמיונכם. בכול מקרה, עליכם לגלות ערנות ולשמור על רוגע פנימי. המסר שאתם מקבלים שונה לחלוטין מהעובדות שאתם צוברים בשטח ועד שהמצב יתבהר מוטב להחזיק מעמד במקום הנוכחי.

עקרב
ההכרה שלכם בגורמים הפנימיים המניעים אתכם, עלולה ליצור אצלם מבוכה ואפילו בלבול מסוים. קבלו את העובדות כפי שהן, לטוב ולרע. במקביל- חפשו דרכים לצמצם ולמזער נזקים. התרחקות מאנשים שלא מעודדים אתכם להבנה פנימית, הכרחית בשלב זה. התייחסו לדברים ביתר קלילות. אין ספק שתוכלו להסתגל לדרך החדשה בהנאה ובכיף במידה ותשמרו על ראש פתוח.

קשת
יום מקסים. אתם רואים את כל מה שמתרחש סביב דרך משקפיים וורודים. אין ספק שזאת גישה מצוינת שהייתה יכולה לשפר מאוד את איכות החיים שלכם. ההצלחה מאירה לכם פנים וזה עיתוי מתאים לפעילות שדורשת העזה ואומץ ושלא הייתם מנסים במצב אחר. כל מה שתגידו או תעשו יוצא מהלב בשמחה ובאופטימיות ויתקל ב'תגובת מראה' מהסביבה.

גדי
יום טוב. אפילו טוב מאוד. זרימה חיובית של אנרגיה מאפשרת לכם לתפוס ולבצע במהירות מטלות שבדרך כלל לוקחות הרבה יותר זמן ומשאבים. כדאי ללמוד מההתנסות הזאת ולקלוט אחת ולתמיד שמתח הוא גורם מפריע שמוריד את רמת התפקוד שלכם. נורא בא לכם היום להתנסות בהרפתקה או בבילוי בלתי שגרתי, זה זמן מתאים לנסות.

דלי
היום אתם מחליטים לקחת את עצמכם בידיים ולחדש את מסורת הפעילות הגופנית שהוזנחה. אתם חווים מרץ ותשוקה בלי נדלית לצאת לרקוד וליהנות. פגישה עם אדם בן מזל שור, שלא ראיתם זמן רב- תפתיע. אתם מתלבטים לגבי הכוונות הנסתרות של אותו אדם. עדיף לברר על ההתחלה כדי למנוע אי הבנות ואי נעימות בהמשך.

דגים
יום רגוע. האמת היא שיכולות להיות לכם לא מעט סיבות לתלונות אבל אתם בוחרים להסתכל על חצי הכוס המלאה וטוב שכך. מצב הרוח טוב ואתם מרגישים שיש לכם על מי לסמוך ואתם לא לבד במערכה. אתם זקוקים לפסק זמן אבל לו"ז עמוס לא מאפשר. התאזרו בסבלנות. הפנימו את הרעיון הקובע כי אדם רוחני פונה לאחרים כדי שיסייעו לו, אך אם הם אינם נענים – הוא חייב לבצע את המשימה בכוחות עצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button