הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 24-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
יום מוזר. אתם נלחמים על הפרטיות שלכם גם בבית וגם במסגרות אחרות. העניין הוא שאם תניחו לכוחניות, תגלו שהתוצאות שאתם מקבלים הן הרבה יותר טובות. כשלא מפעילים כוח- לא מתעוררת התנגדות. כך זה פועל בדרך כלל. במקרים קיצוניים של אנשים תוקפניים ונצלנים- פשוט כדאי לתפוס מרחק. זה לא המקום המתאים לכם ממילא. הרקיע מבטיח הצלחה אך מתריע מפני מצב בו לא אתם הם אלה האוחזים במושכות.

מזל שור
כדאי לברר בצורה הכי ישירה בעולם את הבעיה שמציקה לכם לגבי אחד מן הסובבים אתכם. גם אם תקלעו לעימות קצר- לפחות תדעו איפה אתם עומדים. חשוב לתכנן את השיחה בצורה נבונה ולא להשאיר את זה ל'רגע מתאים' שלא מגיע כבר הרבה זמן. אתם מנסים ללכת לקראת אנשים אבל עדיין קשה לכם מאוד להקשיב. הרקיע קורא לכם לעסוק בתחומים הקשורים לנפש האדם.

מזל תאומים
הרקיע משגר היום אנרגיה הרמונית אל גזרת מזל תאומים. מה שברור לכם הוא שכדי להגשים את עצמכם ולהגיע לביטוי אישי, עליכם ללמוד משהו חדש. מרבית שעות היום עוברות עליכם במחשבות בכיוון זה. הגיע הזמן לבדוק באופן מעשי ויסודי מהן האפשרויות, ולא רק לדבר על זה שוב ושוב עם חברים. תחושת העייפות הפנימית תיעלם כלא הייתה. זאת הדרך הנכונה לפעול. מכשולים כספיים? שנו את סדר העדיפויות.

מזל סרטן
המצב המאתגר שנוצר בין גרמי הרקיע ובין הירח השולט בכם, מכניס אתכם לאמביציה. ה'רף' שאתם מציבים לעצמכם גבוה מאוד. אתם מעמידים את עצמכם במבחנים שוב ושוב, שלא לצורך. לשם מה? אם רע לכם- פשוט קומו ולכו הלאה. בלי להסתבך יותר מידי בשיקולים כדאיות. אין לכם יותר מידי מה להפסיד. גלו הערכה למי שתומך בכם ואל תתייחסו למה שקורה מסביב כמובן מאליו.

מזל אריה
אתם מרגישים צורך להתאווררות דחופה. שילוב של 'עסקים ועינוגים' ייתן לכם את ההזדמנות הנאותה. נסיעה ארוכה תאפשר לכם לעשות עסקים וליהנות מהכרות עם אנשים חדשים. אפשרויות חדשות שנפתחות לפניכם דורשות בדיקה מעמיקה. אתם חווים תחושת חיוניות כפי שלא הרגשתם הרבה זמן. אל תהיו מקובעים על מקום אחד מסוים, האושר הוא בנדודים.

מזל בתולה
יום מצוין. אתם עסוקים באלף ואחת פעילויות ומרגישים שהשמיים הם באמת הגבול. הכל אפשרי. הדברים מתפתחים בקצב מהיר ודלתות שקודם לכן היו סגורות בפניכם- נפתחות. לעיתים יש צורך בטיפת מזל כדי לקדם עניינים שלא זזים למרות כל המאמצים. וזה בדיוק מה שקורה לכם היום. תיהנו! צפויים להתגלגל אירועים שמחזירים לכם את האמון בנפש האנושית. פשוט אנשים טובים באמצע הדרך.

מזל מאזניים
אתם משתמשים בתבונה בקשרים חדשים שנוצרים בימים אלה ממש. זה רק מוכיח שאתם יכולים להגיע רחוק כשאתם מתעלים מעל הרגישות המופגנת שלם ופועלים על פי ההיגיון הצרוף. אל תאבדו מומנטום והמשיכו כך עד שתרגישו מסופקים. בחיי האהבה – ההחלטה כולה שלכם אם להמשיך בקשר חדש התחיל לאחרונה או לעבור הלאה. יסוד האדמה מזרים אליכם אנרגיות בעלות אופי שאפתני ויוצר עבורכם קשרים עם ילידי המזלות גדי, בתולה ושור.

מזל עקרב
גורם מפריע בסביבתכם גורם למתיחות. עליכם לדון בעניין ולהגיע לפשרה שתתקבל על דעת כולם. מערכת יחסים חמה ותומכת מסייעת לכם להחליט בנושא חשוב שמגיע לנקודת הכרעה, בתחום הקריירה. יש צורך להפריד ולהבחין בין עיקר וטפל ואם קשה לכם לעשות זאת לבד, מוטב להתייעץ עם איש מקצוע. זו תקופה נפלאה לתחילתה של דיאטה. נראה שהפעם תצליחו להשיג את המטרה שהצבתם בפניכם.

מזל קשת
יום מתסכל. אינכם מצליחים לעשות את רוב המשימות שהצבתם לעצמכם למרות שאתם מאוד משתדלים. עליכם לזכור שישנם ימים בהם רמת האנרגיה שלכם ירודה ואין לכם סיבה להאשים את עצמכם או את הסביבה. פשרות ועוד פשרות? פשוט הרפו וחכו ליום טוב יותר. לאנשי העסקים שביניכם צפוי קטע של גיוס כספים. גם אתם תופתעו ממבול היזמים שירצו לראות בכם את שותפיהם.

מזל גדי
האסרטיביות הפתאומית שלכם מביאה אתכם למקום הרבה יותר טוב מאשר הייתם בעבר. אולי אתם לא מודעים לכך אבל אנשים מתייחסים אליכם ביתר כבוד כאשר אתם מביאים לידי ביטוי את הצד החזק הקיים בכם. במקום לבזבז אנרגיה מיותרת ולאכול את הלב על כל אותם מקרים לא נעימים שקורים לכם, התחילו להתייעל ולפעול בצורה נכונה. עוד היום! הרקיע רומז כי לפעמים צריך להשתמש ב"שקרים לבנים" על מנת להניח את דעתו של אדם קרוב.

מזל דלי
מתפתחת אינטימיות עם מישהו שחשוב לכם. התפתחות אפשרית בהחלט. בעיה חברתית רגשית מביאה אתכם למקום של התמודדות עם רגשי אשמה, אך אתם מצליחים להתגבר על העניין במהירות יחסית. ספקות שהיו לכם לגבי חבר משפחה נעלמים, ובמקומם עולה תחושת הערכה והתפעלות. הרקיע רומז כי אתם מביאים אושר לאחרים, אך הגיע הזמן להביא אותו גם לכם. תצטרכו ללמוד כיצד לקבל ולא רק כיצד להעניק.

מזל דגים
עניינים כספיים מעסיקים אתכם משך כל היום. אנשים לא משתפים פעולה ויתכן שתאלצו להפעיל מאמץ שכנוע רציני כדי לסחוף איתכם את כל מי שהינו בעל עניין. מתח פנימי עלול לגרום לעימות לפרוץ, אולם לטובת העניין עדיף ליישר את ההדורים כבר בהתחלה ולפעול ביחד למען האינטרסים המשותפים. הרקיע רומז כי נדיבות-לב היא תכונה נעלה, אך הכוכבים מציעים לכם לפנות אל תוכנית כלשהי לחיסכון. שימו משהו בצד, אתם יודעים, ליום המחר.

Back to top button