הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 21-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
יום של חשבון נפש. אתם מתלבטים בבעיה הקשורה לתחום החברתי- אישי ומחליטים לשנות כיוון בצורה דרסטית ובאותה הזדמנות לסגור חשבונות עם כמה אנשים. אין לכם מה להתבייש או להסס מתוך שיקולים שלא לפגוע באחרים. הגיע הזמן שתחשבו על עצמכם ועל האינטרסים האישיים שלכם. הרקיע מבשר על תקופה בה צפויה התנהגות קיצונית בכל התחומים, הן לחיוב והן לשלילה.

מזל שור
אתם מגלים את הצד הנדיב שלכם. מרעיפים הרבה אהבה ומוכנים להתפשר ביתר קלות מאשר בעבר. ההרגשה שאתם יותר שלמים עם עצמכם מאפשרת התחברות לזולת ומתן חופש פעולה רחב יותר. אין ספק שזה הכיוון הנכון. קצב ההתקדמות תלוי רק בכם. היכולת המעשית והאופטימיות הבסיסית שטבועות בכם, מאפשרות ביצוע פרויקט שמעסיק אתכם לאחרונה. הרקיע מבשר על תקופה בה יש להימנע מהתחייבויות המבוססות על חוזים רשמיים, ולהעדיף הסכמים ג'נטלמניים הנחתמים במילת-כבוד ובתקיעת כף.

מזל תאומים
הפסיביות והשמרנות בתחום הרומנטי מתחלפת ביוזמה. פגישה משמעותית תהפוך את הקערה על פיה ותפתח בפניכם לא מעט אפשרויות חדשות. על תקשו על עצמכם ועל האחרים על ידי סיבוך המצב מעבר לדרוש. יש קשיים אבל האינטלקט הבריא שלכם ישמש אתכם בדרך לפתרון. העיקר לא לפעול מתוך לחץ. הרקיע מבשר על תקופה בה חשבונות פתוחים מן העבר, צפויים להסתיים על הצד הטוב ביותר.

מזל סרטן
הגישה שלכם הופכת להיות קלילה יותר דווקא אחרי שחוויתם אכזבה קלה בתחום הרומנטי. מה שקרה היווה עבורכם לקח וסוף סוף הבנתם שלאנשים אחרים יש סדר עדיפות שונה וקצב פעולה אחר. אין סיבה לכעוס אם אתם מבינים שאנשים עושים את מה שהם עושים בזמן נתון במסגרת היכולות שלהם. זה לא בהכרח קשור אליכם. כדאי להתקדם הלאה. הרקיע מבשר על תקופה בה ניתן לממש תוכניות אשר בכל סיטואציה אחרת נראות תקועות ואבודות.

מזל אריה
קשר חדש למדי בעל אסוציאציה רומנטית לא מתקדם בצורה שמתאימה לכם. אל תהססו לגלות את רגשותיכם האמיתיים, גם במחיר של ניתוק טוטלי. באמת, אין לכם כל כך הרבה מה להפסיד. הפגינו אסרטיביות ובכך תצליחו לשמור על עצמכם מפני פגיעה אפשרית וגם תציבו את עצמכם בעמדה הראויה לכם. הרקיע מבשר על תקופה בה יש לתעל את הדברים אל נתיב קונפורמי ושמרני, ולהימנע מסיכונים, הימורים וצעדים לא שקולים.

מזל בתולה
יום המאופיין באשליות ופנטזיות. הראיה שלכם של המציאות אינה צלולה, לפחות לא במידה שאתם חושבים. הערכות מצב שיסתיימו בהחלטות גורליות, עלולות לפגוע בכם בהמשך הדרך. עדיף לשמור על פרופיל נמוך ובמיוחד בכול מה שקשור לחתימת חוזים. התאזרו בסבלנות. למרות תחושת הדחיפות, מה שצריך לקרות יקרה ובדיוק בזמן. לא כדאי למהר! הרקיע מבשר על תקופה שנועדה לרומנטיקה קלילה ועליזה, היחסים שבינו לבינה צפויים לסוב סביב גלגל של תנועה, ניידות, נסיעות, טיולים ובילויים ידידותיים ולא מחייבים.

מזל מאזניים
אתם זורמים עם התפתחות רומנטית בה אתם מפעילים את מלוא כובד משקלכם. גישה מתונה יותר- עדיפה במקרה זה, מכיוון שאתם בעצמכם לא 'סגורים' על זה. אתם שוקלים להציב אולטימאטום שלא יתקבל בשמחה רבה מידי, בלשון המעטה, על ידי הצד השני. אין טעם להיכנס למאבק כוחות. מה אתם מנסים להוכיח? הרקיע מבשר על עיתוי מושלם להצטרף אל חוגים העוסקים בהפעלת הגוף [סטפס, פנטומימה, מחול, פסיכו-דרמה] אך גם סדנה לעיסוי-הוליסטי עשויה לבוא בכלל זה.

מזל עקרב
חשדנות כלפי אנשים קרובים אליכם מרעילה את האווירה ויוצרת מתחים מיותרים. יציאה מהשגרה ופעילות משותפת יסייעו לשפר את המצב. צפויה לכם הפתעה נעימה בתחום הקשור לעבודה. אל תחפשו את השלמות בכל דבר, ואת חוש הביקורת שלכם השאירו למועד אחר. הרקיע מבשר על תקופה של התבודדות, הרהורים, פסק-זמן, פרשת-דרכים, שיקול דעת ובחינה מחדש של כל אשר הושג עד כה.

מזל קשת
מישהו מנסה לעבוד עליכם ומה שאתם צריכים זה לעמוד על המשמר ולא להשתכנע יותר מידי מהר מכל סיפור שמספרים לכם. יתכן מעבר דירה או שינוי מיקום העסק. יש שיפור אך הוא קורה לאט מידי, לטעמכם. התאזרו בסבלנות. בילוי משפחתי יפנה את תשומת ליבכם לנושא שהודחק לאחרונה ושוב עולה על הפרק. בכל מקרה בו תאלצו להתלבט בין המסגרת בה אתם מתפקדים, לבין הצעה מושכת המגיעה מכיוון לא צפוי – מומלץ לכם לשוחח על כך בגלוי ולא לשמור דברים בבטן.

מזל גדי
יום המאופיין בהתלבטויות ומחשבות. אתם שוב מצהירים שהכוונות שלכם אמיתיות ומידיות, אך פעולה בשטח עדיין מתמהמהת. למה בדיוק אתם מחכים? אף אחד לא יעשה בשבילכם את העבודה. התמדה ונחישות הן מילות המפתח. אל תתנו לעצמכם להירדם, על אף שלא קל לבצע את המלך המתוכנן. הרקיע מעודד תקופה בה הרומנטיקה תתנהל בערוצים חוגגים וצוהלים אך אין לצפות מכם לעודף רצינות או נטילת אחריות כלשהי. בקיצור, השמיים הם הגבול.

מזל דלי
יש לכם לא מעט הישגים מרשימים, במיוחד בתחום העבודה. קביעה מחודשת של הערך שלכם וביסוס המעמד המקצועי- מגיעים בזמן הנכון מבחינת הצרכים הפנימיים שלכם. אין זה אומר שאתם יכולים לפרוק כל עול ולעשות ככל העולה על רוחכם. יתכן כי עובדות אלה יהוו התחלה לתהליך של שינוי לא קל אך הכרחי. הרקיע מבשר על תקופה בה הרגשנות עולה על גדותיה ומופיעה נטייה לתת אמון במילים חלקלקות ובהבטחות שאין עימן ממש.

מזל דגים
נראה שאתם מנסים 'לבלוע' יותר ממה שאתם יכולים. במידה ואין לכם שום דרך כדי להגדיל בזריזות את ההכנסות שלכם, מוטב שתירגעו קצת עם יצר הבזבזנות שהשתלט עליכם בימים האחרונים. את הרכישות שאתם רוצים לבצע יש להתאים לקצב המתאים. הרקיע מבשר על תקופה בה לנשים במשפחה [אם, גיסה, חמות, סבתא] תהיה השפעה משמעותית על אורחות חייכם.

Back to top button