ריפוי בצבעים אורה-סומארפואה משלימה

אורה סומא – תמציות עזרה ראשונה

תמציות אורה סומא לעזרה ראשונה. הרסקיו ושימושיו

רסקיו ילדים – כחול/ורוד
מייצג את שני החלקים בתוכנו, הזכר והנקבה, את איכויות הטיפוח השקטות הנענות של היין, מאוזנות ע"י הדינמיות הלוהטת של היאנג – הסימן לאדם מאוזן בצורה מושלמת. בקבוק השלוה והאהבה. שילוב נפלא זה הוא בעל חשיבות לאיזון אמיתי.
בקבוק טוב מאוד לזמן הריון. יכול להיות טוב ל: הריון, חוסר אכפתיות, הגנה, שלווה , מצב חירום נפשי, צורך בהחלטיות, ניקיון, אהבה.

רסקיו פיזי – כחול/סגול + מג'נטה
בקבוק החירום, המרפא הגדול – שימושי בכול פעילות יתר או הכרוח בכאב. אפשר לשים אותו בכל חלק בגוף, לכל מצב אקוטי או זיהומי. אפשר להשתמש בו לעזרה ראשונה או כשיש צורך בטיפול מידי. רצוי להחזיקו בהישג יד, בכל מקום שאנו נמצאים.
יכול להיות שימושי לבלוטת תריס היפראקטיבית ולבעיות הבאות: כאבים, זיכרון חלש, כויות, פצעים וחבורות, זיהומים במיוחד בגרון, כאב עצבי, חוסר שינה, כאב ראש, לחץ דם גבוה, גודש במערות האף, דלקת ריאות אקוטית, דלקת בשלפוחית השתן, שילשול, לומבגו או כאב בגיד הנשה סיאטיקה, מערכת החיסונית, ציסטות, סכרת וברונכיטיס.

רסקיו ללב – כחול/ירוק
בקבוק טוב לבעיות של הלב בכלל ובפרט תעוקה עקב מאמץ יתר.טוב לפריחה על החזה, קצרת, מחלת הנפילה, פיברוזיס, כאב בסרעפת, דלקת ריאות כרונית, דיכאון, מ"דברים חודרנים" גופים זרים, אסטמה.

רסקיו מקלעת השמש ומערכת הרבייה
בקבוק מצוין למערכת העצבים ודיכאון עצבי, כמו גם לדיכאון הנגרם מחרדה. טוב לכבד, קיבה, כיס מרה, טחול, לבלב, כליות ומעיים, עוזר לספיגת ויטמין סי , טוב לתחושות בטן ולכעס.
טוב להשתמש בו לטיפול בקלקול קיבה, בחילה, גלי חום בגיל המעבר, דלקת פרקים, דיסלקציה (לתופעות הלוואי המתלוות לה), פליטת גזים, הרניה, סכרת, דלקת פרקים כרונית, אנורקסיה, פוביות, איזון רמת החומציות בגוף. מחדש איזון הורמונלי ביעילות וגם יעיל מאוד בבעיות שרירים.
בניסוי שנעשה ע"י פיזיותרפיסטים נמצא שעוזר במיוחד במקרים כרוניים ומצוין בעיסוי כללי. ישנם ספורטאים המשתמשים בשמן לשרירים לפני ואחרי פעילות ספורטיבית.

רסקיו אתרי כתום/כתום
בקבוק התארגנות מחדש. אנשים ש"התפרקו לחלקים" וזקוקים לעזרה כדי להתחיל מחדש. הוא גורם לריפוי דרך אנרגית השמש שהוא מביא ומכיל אילנג אילנג פועל על אזור הכליות. בעל עוצמה לכל אחד שהיה נזעם מאד. יכול לעזור במקרים של אונס, לאנשים חסרי כיוון. להתמוטטות נפשית, לתאונות, לגירושין או לניסיונות התאבדות. לכל ניסיונות ההתקרבות שנותרו ללא מענה. בקבוק המביא הקלה גם למצבי טראומה מהעבר. מביא נחמה, כדי שהאדם יפסיק להרגיש מפוצל.
ההרכב כתום/כתום הוא במיטבו בשילוב ורוד/ורוד. כחול/ירוק יכול גם להשלים אותו או לבוא אחריו. יכול להיות טוב לבלוטת תריס היפראקטיבית או עצלה, בשילוב עם כחול/כחול. יש למרוח לאורך היקף הגוף, וכ"חגורה" בדיוק מתחת לטבור. מלא עוצמה בצד שמאל אם זה מיועד להלם מסוים (אפילו ישן) ויכול לעזור גם במקלעת השמש.
מאזן חילוף חומרים הורמונלי ואנדוקריני, שימושי לאחר כימותרפיה. טוב לפני ואחרי ניתוחים. ספורטאים יכולים להשתמש בו להרגעת שרירים ויכול להיות טוב כנגד תוקפנות ולספיגת ויטמין סי.
טוב לדיכאון עצבי, פחד בלתי מודע, חוכמה, הגברת התובנה, גירושין, אונס, איזון הורמונלי, הרטבת לילה, תאונות, איזון אהבה שכולה אדומה, הלם אתרי, ניתוחים, חוסר כיוון, איזון אינדוקריני, בעיות בלוטת התריס, שרירים מתוחים.

רסקיו אהבה שקוף/ורוד
בקבוק אהבה רוחנית עמוקה, שימושי נגד תוקפנות גם אם הבעיות המתבטאות בחייו של מבוגר הן תוצאה של בעיות שמקורן בילדות, הבקבוק יכול להיות שימושי מאוד. מועיל גם לכל מחלה שנכללת בקטגוריה של מחלות פסיכוסומטיות. יכול להיות טוב לאהבה עצמית גדולה יותר, ללמוד לתת, בעיות אוזניים אצל ילדים, נטרול פחדי ילדות, נטרול תוקפנות, ללמוד לקבל, צפצופים באוזניים.
זה השמן של "אהוב את עצמך". בזמן התפתחות הנשמה, עיצוב הקארמה והתנסויות קשות גורמים לאיבוד רוב האהבה העצמית. אהבה עצמית פותחת את מנעולי הדלתות לאהוב אחרים, ולקבל אהבה בחזרה.

רסקיו אנרגטי אדום/ כחול סגול מג'נטה
לריפוי אהבה שהושבה בצורה אכזרית, מיוחד לפגיעה חשמלית, רסקיו של הילינג שלם, טוב לאיברי הרבייה הגברים הזקוקים לחיזוק, לבעיות מין, קרירות מינית, אימפוטנציה, לאחר טיפול בחשמל או בהלם חשמלי. מחזק את מערכת החיסון.

רסקיו רגשי קורל/קורל
מנקה צלליות מהשדה האתרי. עדיף להשתמש בו לילדים ובאנשים רגישים במקום הרסקיו האתרי. שחרור מתלות רגשית וגופנית, הכנסת חכמה ופיקחות לפעילות היום יומית. התגברות חכמה ואוהבת על אכזבות. מטהר אירועי הלם עדין. ניקוי משקעי אהבה שלא נענתה בעבר. טוב לבעיות במחזור הדם, קשיי ספיגה, בעיות קיבה, כיס מרה, שיפור יצור האדרנל.

רסקיו רוחני ויולט/סגול + מג'נטה
איזון רגשי, קשר עם העוצמה הפנימית, לחוסר אהבה עצמית. עוזר לאנשים הפועלים להצלה ועזרה לאנשים אחרים במיוחד בלילה. מכניס למשתמש שלוה ועליזות. מועיל לסובלים ממחשבה או חשיבה אובססיבית. טוב להתחלות חדשות, עייפות בוקר, מפחית כאבי ראש כרונים, לבעיות שינה, חוסר מנוחה מנטלי, פציעות קשות, פגיעות לידה.

רסקיו מטטרון – שקוף/ מג'נטה
רסקיו למצבי משבר וסבל. לעזר רב כאשר אדם נמצא במצבי מודעות אשר אינם מאפשרים לראות את האור מתוך החושך שבו הוא נמצא. נותן לאדם את היכולת לראות עצמו בבהירות ובאור שונה מתוך הצללים ולמצוא את האור בקצה המנהרה. עוזר להאיר את החושך ולהביא להקרנת האור לתוכנו פנימה. למצבי סבל, משבר והתעללות עצמית. מאיר את הצללים. מאפשר לאדם להאיר את החושך ולהיפרד מאותם מצבים הגורמים לו סבל. נותן אפשרות למודעות גבוהה של העצמי הפנימי , להעלות שלב ולמצוא את הכוחות " להרים את הראש" ולהמשיך הלאה.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן

Back to top button