הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 07-04-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
הירח מביא עימו ניחוחות מן העבר. ייתכן כי מדובר במקומות קסומים ואקזוטיים. השבוע כדאי להישמר מפני מריבות שכונתיות, אתם יודעים. אם יש לכם שכן שהתנהגותו לא צפויה, כדאי שתלכו סביב. לקח שלמדתם מפרשיה שחלפה, מסייע לכם לבחון הצעה חדשה. אנרגיה טובה מבשרת על קשרים שיש להם עתיד. המשיכו בשלכם גם אם מישהו מתהדר בהישגיכם. האנשים הנכונים משקיפים מהצד ויודעים למי יש לשייך את זכויות היוצרים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
השמש מעודדת חיי חברה פעילים ובולמת הסתגרות והתבודדות. מישהו מן העבר מפתיע אתכם בביקור לא צפוי. דברים שהוא אומר מחזירים אתכם אל תקופה שיש לכם ממנה זיכרונות נעימים. אתם מתלהבים מאדם שכה שקוע בעיסוקיו המקצועיים עד שאין לו פנאי להקדיש לעצמו. אתם יכולים להיות אלה שתוציאו אותו מזה. גישתם המתנשאת של אנשי שררה, מתסכלת אתכם: במקביל, אם תמצאו דרך מנומסת להעיר להם, הבעיה תיפתר.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
כוכב מרקורי השולט בכם, יונק אנרגיות חמימות מן השמש. התופעה הקוסמית מעניקה לכם מזל [יותר משכל]. גם אם סביבכם שורר קיפאון, הרי שעבורכם זו תקופה טובה ליזמות עסקית. אנשים יאמינו בכם ויסכימו להשקיע. מישהו מכניס אתכם לרזיהם של מנהגים מתרבויות זרות. בתוך כך אתם עולים על משהו שעשוי להוות תחביב. צפויה חוויה הקשורה בנופי ילדות. מצד שני, משהו שציפיתם לו בכיליון עיניים, שוב אינו מרשים אתכם כבעבר.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
הירח השולט בכם, מעודד יחסים הרמוניים עם ילידי מזל גדי. כמו כן, יש בתופעה הקוסמית משום זריקת מרץ פיסית. אתם מתווכים בין אנשים בעלי אינטרסים מנוגדים. בסופו של דבר אתם מרוויחים אסירות תודה משני הצדדים. אל תהססו להביך טיפוס שמתנשא עליכם. אם לא תראו לו את מקומו, אתם מזמינים לעצמכם התגרויות נוספות. מישהו שלא זכה באהבה רוצה להתפנק בחברתכם. כדאי שתלמדו גם כיצד לקבל, ולא רק כיצד להעניק.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
השמש השולטת בכם, מקיימת יחסי רעות עם האנרגיות של הכוכבים אוראנוס וסטורן. התופעה הקוסמית מאפשרת לכם לייצב [הודות לסטורן] פרשיות הרפתקניות [מלאכתו של אוראנוס]. אדם שאתם מכבדים, עלול לגלות טינה כלפי מישהו שאתם בקשר איתו. יש דברים שפשוט תצטרכו לחיות איתם. שאננות בתחום האישי עלולה להתברר כבעייתית. גם אם אתם משוכנעים בעוצמת הקשר, אל תתייחסו אל הצד השני כמובן מאליו. נראה כי אתם בוחרים שותף עסקי שאינו גורר בעקבותיו ים של רכילויות.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
הכוכבים אוראנוס וונוס משגרים אליכם אנרגיות בעלות אופי מטריף. התופעה הקוסמית מעודדת פרשיות רומנטיות שלא מן העולם הזה. מישהו משנה את תוכניותיו ונסוג מעמדות שהצהיר עליהן. כדי להבין טוב יותר את שעובר עליו, כדאי שתיעזרו בגורם ניטראלי. זה הזמן להרשים את הממונים עליכם, וזאת בעיקר אם הוטל עליכם להרים פרויקט המבוסס על עבודת-צוות. רמזים שאתם מקבלים בחדרי חדרים, מעניקים לכם מידע בנוגע לעתיד הקריירה שלכם. בקרוב תגלו שהתמורה למאמציכם עולה על כל דמיון.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
הרקיע מעודד את תחום הזוגיות אשר במפה האסטרולוגית שלכם. התופעה הקוסמית מברכת על היכרויות ספונטאניות ופגישות עיוורות. תחום חדש נכנס אל חייכם ומשלב הנאה עם כסף. הנאתכם ממנו כה גדולה עד שהיא משכיחה מכם דאגה שהעיקה. אתם חייבים לעצמכם אפיק המאפשר לכם לפרוק תסכולים. פליטות פה לא זהירות עלולות לקלקל את שהושג בעמל רב. מותר לכם להפגין נחמדות כלפי הסובבים אתכם, מבלי שמישהו ייחס לכם חנופה כלשהי.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
הרקיע מזרים אנרגיות אל כוכב פלוטו השולט בכם. התופעה הקוסמית מעניקה לכם אומץ לבצע מהלכים מאתגרים. ידיעותיו המקצועיות של מישהו בסביבתכם, מרשימות אתכם. זו סיבה טובה להיצמד אליו מבלי לבקר את אישיותו. אל תתאכזבו אם יתברר כי מקום שקיבלתם לגביו ביקורות נלהבות, אינו כה נפלא כפי שהתבשרתם: ייתכן, פשוט, שדרישותיכם שונות מאלו של האחרים. מקום השופע אווירה נוסטלגית יעזור לכם בהעמקת הקשר עם אדם נחשק. יש סיכוי טוב להתרחשותו של סיפור רציני.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
כוכב יופיטר, השולט בכם, ממשיך להסתופף תחת כנפי המזל. התופעה הקוסמית מרעיפה ברכה על אמנים ויוצרים שביניכם. האיפוק ישתלם לכם במצבים בהם עמיתיכם רוצים לנהוג בפזיזות, וזאת גם אם ממבט ראשון נראה שאין לכם מה להפסיד. צפויים להיווצר יחסים מיוחדים ביניכם לבין קרובי משפחה של אהובי ליבכם. בעתיד תזדקקו לאשראי שאתם צוברים אצלם עכשיו. למרות החיבובים ההדדיים, נראה שהם בוחנים אתכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
אנרגיה ממוזלת ניצבת בפתחה של גזרת מזל גדי. התופעה הקוסמית מסייעת לכם להתפכח מאשליות ולהתבונן במציאות כפי שהיא. אם היו לכם ספיקות בנוגע לפגישה שהסתבכה, כדאי שתיפטרו מהן. הסיפור הזה יחזור אל חייכם מהר מכפי שאתם משערים. אל תשתעבדו לקריזות של אף אחד, וזאת גם אם אתם מסתכנים ב- ברוגז. יש דברים שצריך לטפל בהם בעודם קטנים. תנו צ'אנס לאנשים ממזל סרטן. אתם נחשפים לסיפורי מסע והרפתקאות. הדים המגיעים אליכם ממקומות אקזוטיים, מעוררים את סקרנותכם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
הרקיע משגר מבט הרמוני כלפי כוכב אוראנוס השולט בכם. התופעה הקוסמית מעניקה רוח גבית לאנשי השיווק והמכירות שביניכם. אל תהססו להיאבק על מי שאתם רוצים בו. מאידך, אם שקלתם להציב תנאים כלשהם, דחו את הרעיון לפעם אחרת. כל מה שקשור בקנאה, אינו משרת את מטרותיכם. נסו להתייחס אל התחום האישי בעזרת כלים השאולים מעולם ההיגיון. צפויות שמחות בסגנון של אורח מביא אורח. תתפלאו, אבל דווקא סביב החגיגות, צפויים לצוץ רעיונות עסקיים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
כוכב נפטון השולט בכם מחולל תופעה המזרימה מזל למהלכים שלכאורה נראים כחסרי סיכוי. השבוע כדאי שתעודדו את הפרטנרים שלכם, גם אם הם מתפארים בדברים שלא ממש התרחשו על פי תסריט שהמציאו. בסיפור הזה חשובה ההרמוניה ולא האמת. יהיו מי שיפלסו לכם דרך אל תפקידים רבי חשיבות. במקביל, אל תופתעו אם הם יידרשו מכם תמורה הולמת. צפויים מפגשים עם אנשים שחלקו איתכם את ספסל-הלימודים. אל תופתעו אם המספר 7 יופיע ויככב בחייכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button