הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 08-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אל תהססו להביע את עצמכם למרות שנראה שאתם יוצאי דופן. ביחסים האישים צפויים שינויים, במיוחד לאור העובדה שאתם זוכים לפופולאריות גדולה ויש לכם שפע לבחור ממנו. עליכם להשקיע פחות באנשים מוכרים ולנסות להרחיב אופקים וליצור קשרים חדשים. זהו עיתוי נפלא המבטיח הצלחה בכל התחומים ובעיקר אם מדובר בנסיעות וטיולים. אנרגיה שובבה מדרבנת אתכם לפתוח את היד ולבזבז. אם כבר אתם נוהגים כך לפחות תיהנו מן החגיגה.

שור
יציבות שמתבססת בחיים שלכם מביאה עימה הרגשה של שלווה. מצבכם הכלכלי משתפר ואתם עלולים להתפתות להוצאות מוגזמות, אל תעשו זאת. אתם מרגישים טוב אחרי תקופה ארוכה של התלבטות. אין צורך לפצות את עצמכם בקניות מיותרות. העיקר הוא לעבוד על התחום הפנימי- רוחני ורגשי. כל שאתם זקוקים לו היום הוא אדם שייפתח בפניכם את הדלתות הנכונות, מה שמזמין אתכם להשקיע ביחסי ציבור.

תאומים
בדרך כלל אתם לא הטיפוסים המתבכיינים והמתלוננים אבל היום זה בדיוק מה שאתם עושים. במקום להתלונן נסו לא להתערב במעשים של אחרים. העובדה שיש לכם דעה נחרצת על כל נושא בעולם, בהחלט אינה בגדר חובה לחלוק אותה עם כל מי שנמצא בסביבה. לא כולם מעוניינים לשמוע את ההגיגים הפילוסופיים שלכם. אין מה להיעלב. אלה החיים. המסר היומי מעודד אתכם ללמוד כיצד לקבל, ולא רק כיצד להעניק.

סרטן
היחסים האישיים משתפרים. למדתם לתקשר בצורה ישירה וברורה וזה תורם הרבה מאוד להרגשה הטובה של כל הנוגעים בדבר. יש פעילות מסוימת שאתם מאוד רוצים להשתלב בה אבל התקציב לא מרשה. הדבר יוצר תסכולים פנימיים שקשה לכם להתמודד איתם. יש לכם את הכוח, היוזמה והדמיון למצוא פתרונות מעשיים. אז קדימה, תתחילו לפעול. המסר היומי מבשר על הארה פתאומית שהיא תוצאה של עבודה רוחנית.

אריה
סוף שבוע רגוע. האמת היא שכבר נמאס לכם מבית מלא אורחים ואתם מנצלים את ההפוגה למנוחה. פנויים? יש לכם הזדמנות להשקיע קצת בעצמכם ולעשות את כל אותם הדברים שרציתם לעשות מזמן אבל לא הספקתם. פעילות כמו מדיטציה, יוגה או עיסוי עם שמנים חמים- מבורכת ומתאימה במיוחד. המסר היומי קובע כי הידע הרוחני הוא נחלתם של גברים ונשים גם יחד, כלומר: כבר עתה אתם מצוידים בכל הכלים העשויים לעזור לכם להתחבר עם האור הגדול.

בתולה
תכנון לעתיד הוא שלב קריטי שיש לעסוק בו בדחיפות ורצוי עוד היום. תמונת המצב משתנה במהירות ואם תפספסו- תפסידו. מישהו שנמצא צמוד אליכם, אינו תורם דבר להתקדמות שלכם אלא להיפך. כדי לצאת מהפלונטר רצוי לא להמשיך בשיתוף פעולה, גם אם לא נעים לכם. עדיף עכשיו מאשר מחר- שזה יהיה מאוחר מידי ומיותר. הרקיע רומז על שמחות וצהלות הקשורות בילדים או בצעירים במשפחה. במקביל, הוא מעורר פרשיות שהפכו לנוסטלגיה.

מאזניים
אתם מוצאים זמן לרומנטיקה, מה שרק מוכיח שכאשר רוצים משהו במידה מספקת, אפשר להספיק הרבה יותר ממה שחושבים. אתם מגשימים רצונות ישנים ומחדשים את הבית. עם כל השמחה והסיפוק, חשוב לזכור שהחלפת 'התפאורה' אינה בחזקת פתרון בעיות למועקה הפנימית שאתם חווים. יש מי שפועל למענכם מאחורי הקלעים. גם אם אינכם מודעים למעשיו הרי שבקרוב תוכלו להיווכח בתוצאותיהם.

עקרב
יום טוב. אתם יודעים מה טוב לכם. בגלל יכולת מיסטית שמתבססת על אינטואיציה גבוהה במיוחד- הינכם יכולים לעיתים קרובות לדעת מה צפוי לקרות- מראש. אל תזלזלו בכישרון- נצלו אותו בזמן ובמקום המתאימים. אל תמהרו לפזר ולתת טיפים, בנדיבות מופרזת, לאנשים שפשוט לא מגיע להם. הרקיע רומז כי אם רצונכם לזכות באהבה, צאו וחפשו אותה. אל תשכנעו את עצמכם כי הגורל צריך לעשות למענכם את שאתם אינכם עושים.

קשת
אין לכם סבלנות למצב החדש שנוצר וגם הסיבות לא הכי מעניינות אתכם. ובכל זאת, אם אתם רוצים לשמור על הקשר, מוטב שתנסו. מחווה קטנה כמו למשל יציאה יזומה לבילוי משותף יכולה לחולל פלאות. זאת לא "הקרבה", זאת פעולה ראויה. הרקיע רומז כי אם יש אדם שאינו לרוחכם, התנערו ממנו. אם אין ביכולתכם להתנער ממנו, קבלו אותו באהבה והשלימו עימו. היצירתיות שניחנתם בה נותנת אותותיה. הדברים טובים בעיקר עבור אלה מביניכם המבקשים לשלבה בתחום עיסוקם.

גדי
העצמאות האישית חשובה לכם מאוד. לעיתים אתם מסתירים את הסיפור האמיתי, רק כדי להכעיס ולהוכיח שאתם לא נותנים דין וחשבון לאיש. זה די ילדותי ובנסיבות מסוימות גם מחשיד. מי שאין לא מה להסתיר- לא זקוק לסודות. אולי אתם משדרים אווירה של חשדנות כלפי אנשים אחרים? לא פלא שקיימת מתיחות, נסו לדבר על זה. הרקיע רומז כי הכבלים שאתם כבולים בהם אינם כה חזקים כפי שנדמה לכם. צעד נועז ומהיר עשוי לשחרר אתכם מאזיקים רוחניים.

דלי
המסרים הלא מילוליים שלכם דורשים שיפור. לא לחינם יש לכם הרגשה שאתם מעוררים אנטגוניזם. זה נכון במידה מסוימת בגלל הרושם שאתם יוצרים סביבכם. ניתן לנטרל בקלות את ההתנגדות והעוינות הגלויה והנסתרת שאתם חשים. לחייך יותר, להקשיב ולהציע עזרה יזומה. כדאי לפתח את סף הרגישות כלפי אחרים ולהוריד את סף הרגישות שלכם! אם אתם ניצבים בפני פיתוי גדול, אל תשכחו את אשר מונח על כפות המאזניים. עשו את אשר ברצונכם לעשות אך זכרו כי לכל דבר יש מחיר.

דגים
הדרמות שאתם יוצרים משרתות, מן הסתם, צורך פנימי. נסו לברר מה באמת קורה. חשוב שתהיו כנים גם כלפי עצמכם וגם כלפי בן/ת הזוג. אם אתם באמת מחפשים פתרון אמיתי- אתרו את הצרכים הבסיסים המסתתרים בתת מודע. האירו את עצמכם ואל תדאגו לאחרים. אם אתם תהיו מוארים, הם כבר יבואו להסתופף בנגוהות האור אשר תבקענה מכם. הנתיב הרומנטי צופן שאלות שכלל לא ברור אם בא לכם להשיב עליהן. ייתכן שאתם מדחיקים דבר מה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button