הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 13-02-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
מצב הרוח שלכם ירוד בגלל שאתם מכניסים את עצמכם לסיטואציות שאין לכם מושג איך לצאת מהן. טוב הלב שלכם שגורם לכם לנסות ולעזור לכל העולם גורם לכם בעיקר לבעיות. אתם לא עומדים בקצב ולפיכך מאכזבים אנשים רבים. היום מומלצים ריכוז ומיקוד. כדאי שתעסקו בענייני הבית ותדאגו לפרנסה האישית שלכם! הסמל שלכם הוא ראש של אייל נמרץ ונגחן הפוסע בראש העדר. הסמל רומז על אומץ לב ועל נכונות להסתער קדימה.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
הרצון שלכם להשיג עושר ותהילה נראה היום כאילו הוא אפשרי, יותר מתמיד. העבודה הקשה וההשקעה משתלמות, ובכל מקום אליו אתם פונים- המזל מאיר לכם פנים. כדאי לנצל את המומנטום גם בתחום האישי. בני המשפחה ישמחו לקבל קצת תשומת לב או הצעה לפעילות אקטיבית משותפת מחוץ לבית. הסמל שלכם הוא צללית ראש של שור, מעין עיגול שסהר בראשו. הסמל מייצג תכונות כגון: נחישות, התמדה, עקביות ועקשנות.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
יום עמוס מבחינה נפשית. אתם זקוקים למנוחה, לשקט ולהרבה יותר שלווה. ההתרוצצות האינסופית שלכם גורמת לכם לעייף את עצמכם עד כדי מצב של תשישות גופנית ופיסית. הרצון לשפר את המצב הכספי גורם לכם לעשות שטויות. היום כדאי להתארגן ביתר יעילות, להקפיד על תזונה מאוזנת ועל שינה רגועה בלילה. הסמל שלכם הוא זוג תאומים חייכן ועליז. הסמל מייצג את השנינות הקיימת באופיו של המזל, כמו גם תקשורתיות וקסם אישי.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
הביטחון העצמי קצת 'נפל' ואתם מרגישים כאילו כל עולו של העולם מוטל על כתפיכם ואין לכם כוח פנימי להתמודד. כדאי לקחת כמה שעות חופש למנוחה ולאסוף כוחות, כי לא נראה שאתם רוצים לוותר בקלות. יש לכם פוטנציאל גבוה ואם תצליחו להתגבר על הירידה הזמנית באנרגיה, תוכלו להשיג כמעט כל מה שתרצו. הקפידו להציב מטרות ולתכנן דרך פעולה. הסמל שלכם הוא צללית של סרטן. הסמל מייצג שריון נוקשה הבא לחפות על רכות פנימית, כמו גם על הצורך בביטחון והגנה.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
היום שוב תעסקו יותר מידי בנושא העבודה. העניין מעסיק אתכם כיוון ששעות העבודה שלקחתם על עצמכם פשוט אינן הגיוניות. עליכם לקבל החלטה ובהקדם! הזוגיות במצב מבולגן, וכדאי מאוד לנסות לפתור את ההתלבטות המתמשכת כמו מסטיק וגורמת לכם להיות עוד יותר מותשים. קשה לכם לקבל את המציאות אבל זה עדיף על פני הנדנדה הרגשית בה אתם נמצאים כבר זמן רב. הסמל שלכם הוא צללית של אריה, הבאה לסמל את מלך היער. הסמל רומז על תכונות כגון: יוזמה, כוח, הוד, הדר ומלכותיות.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
תחושת הקלה ורווחה מציפות אתכם החל משעות הבוקר. אל דאגה, מערכת היחסים שלכם יציבה ותשרוד את הביקורת שלכם. יחד עם זאת, כדאי שתציגו לעצמכם גבולות הגיוניים. ערב מתאים לבילוי זוגי רומנטי. לפנויים: ערב מתאים לצאת לבלות במקום ציבורי, בו יש סיכוי להכיר אנשים בסטאטוס שלכם. הסמל שלכם הוא נערה בתולה אוחזת אלומה של שיבולים. הסמל רומז על טוהר וניקיון רוחני, כמו גם על חריצות ופעלתנות המיוצגות על ידי אלומת השיבולים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
היום צפוי סיכוי לשיפור המצב הכלכלי וצפויות הפתעות גם בתחום הקריירה. עליכם לנקוט במהלכים שיקדמו אתכם ולא לשבת בחיבוק ידיים ולקוות לטוב. היו יותר פעילים, בכל התחומים. צפויה לכם הצלחה. צאו לדרך ואל תחששו! בכיוון הרומנטי צפויה פגישה עם אדם שבשמו מופיעה האות ר'. הסמל שלכם הוא צללית של מאזניים. הסמל מייצג את שאיפתו של מזל מאזניים לעולם יציב ומאוזן לפיו כל צד שקול נגד הצד האחר.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
היום כדאי להקדיש תשומת לב למשפחה ולבית. אם לא תעמדו על המשמר, עלול להתפתח עימות שעלול להסתבך ושיהיה קשה לפתור אותו. גם בתחום הזוגי צפויה עליה במתח. כדאי לגלות סבלנות כלפי האחרים. מצב הרוח הקרבי שנראה כאילו כולם סובלים ממנו בבת אחת, יתפוגג בשעות הערב. הסמל שלכם הוא צללית של עקרב הרומזת על אומץ, תעוזה, מסתורין, מחשכים ונכונות להתייצב מול סכנה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
אתם נהנים מפופולאריות ומקבלים הרבה חיזוקים ומחמאות מהסובבים אתכם. המצב משביע את רצונכם ואתם חשים מנצחים ומצליחים. כמו כן גם כל מי שקרוב אליכם מרגיש את ניחוח ההישגיות. יהיה מי שלא יפרגן לכם וינסה לעורר שדים מרבצם על ידי מניפולציות. היו זהירים וגלו ערנות לנעשה בסביבה. הסמל שלכם הוא דמות הקנטאור שחציה אדם, וחציה סוס. הדמות יורה חץ אל האופק, מה שרומז על אהבת מרחבים, דרור וחופש.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
היום צפויה פגישה מפתיעה עם מישהו מהעבר הרחוק שלכם שבשמו מופיעה האות ש'. אתם עשויים לקבל מאותו אדם הצעה עסקית מפתה. כדאי לבדוק היטב את תוקף העניין ומי עומד מאחורי התוכניות הגרנדיוזיות כדי שלא תמצאו את עצמכם, תוך זמן קצר, עומדים בפני שוקת שבורה. הסמל שלכם היא צללית של עז-הרים, מעין יעלי עין-גדי, הפוסעת עקב בצד אגודל עד שהיא ניצבת בפסגת הצוק. הסמל רומז על שאפתנות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
צפויות לכם כמה פגישות על רקע רומנטי. עם כל הכובד להספק, בסופו של היום, אתם עלולים למצוא את עצמכם נבוכים מול שפע האפשרויות. אתם מרגישים חופשיים כמו פרפר ושכל העולם פתוח אך נראה שהרצון שלכם לזוגיות עלול להפוך למוגזם. אל תתישו את עצמכם, נסו למתן את הצורך ונהגו בצורה שקולה ומכובדת. הסמל שלכם היא דמות של נערה [או של שואב מים עם האסל והדליים] היוצקת מים משני כדים. הסמל רומז על נכונותו של מזל דלי להרוות את צימאונם הרוחני של אחיו בני האדם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
היום אתם נהנים מזרימה חיובית של אנרגיה שגורמת לכם לתפקד בצורה יוצאת מהכלל. יום מתאים להתחלות חדשות, גם בעבודה וגם בעסקים. הכיוון שלכם בתחום החברתי מצוין. המשיכו בו ותופתעו מהתוצאות. למי שכבר נמצאים במערכת זוגית- יום מתאים לבילוי רומנטי משותף. הסמל שלכם הוא צמד דגים השוחים זה לעומת האחר. הסמל רומז על רגשות תהומיים וסוערים, כמו גם על יסוד המים שאתם נמנים עליו.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button