הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 02-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום נפלא. השנינות שלכם וחוש ההומור, פותחים בפניכם דלתות רבות. יש לכם לא מעט אתגרים שמדליקים אתכם, אבל אינכם בטוחים איך לגשת וכיצד להתחיל. יש מישהו שאתם מנסים להתקרב אליו. הפעילו את היצירתיות ואל תחששו לשבור את הקרח בצורה קלילה ובלתי רשמית. צפויות בשורות מרנינות לאחר תקופה של עיכובים. אתם בדרך אל מהפך והתחדשות.

שור
היום צפויים לא מעט קשיים בתקשורת. אדם חדש הפורץ לתוך החיים שלכם, אשר בשמו מופיעה האות ל' מרשים אתכם מאוד. עם כל ההתלהבות רצוי שתרסנו קצת את עצמכם. תנו לעניינים להתפתח בצורה שקולה. מצב הרוח המוזר גורם לכם להחליט החלטות שגויות. אהבות הקשורות בזיכרונות מן העבר, עלולות להחליש את הביטחון העצמי שלכם.

תאומים
יום מתאים לפעילות רומנטית. סוף סוף פגשתם מישהו שנראה מתאים להגשים איתו פנטזיה. למי שנמצאים בקשר קבוע -היום תגלו צדדים חדשים ומפתיעים אצל בן/ת הזוג, למרות שחשבתם שכבר אי אפשר להפתיע אתכם. הדבר גורם לכם התרגשות חיובית והנאה מרובה. האסטרולוגיה שמחה להלביש עליכם רומנים בנוסח שידוכים ופגישות עיוורות, וזאת משום שהם תפורים על אופייכם התקשורתי וההרפתקני.

סרטן
אתם מרגישים חנוקים במקצת. אל תיכנעו לרצון שלכם להתבודד. במקרה שלכם זה ממש לא תורם שום דבר. ממילא בניתם סביבכם חומות כדי להגן על עצמכם מפני פגיעה של אחרים. אתם מספיק חזקים כדי להתמודד ולא יקרה לכם שום דבר רע אם תקשיבו למה שאומרים לכם ועליכם. הרקיע מייצג מצבים שהמילים הנרדפות שלהם הן: רז, סוד ותעלומה. ייתכן שמדובר בפרשיית אהבה סודית או כזו שהשתיקה יפה לה.

אריה
היום תקבלו חדשות טובות הקשורות בעבודה. התנאים שלכם מתקבלים ואתם נושמים לרווחה. בזוגיות המצב עדין אך יציב. יש עוד מה לשפר. צריך להתגבר על פגיעות וצלקות מהעבר הרחוק. זה בדיוק מה שמפריע ליצור אינטימיות אמיתית ומתמשכת. לפנויים – היום יש הזדמנות מתאימה לשיפור המצב החברתי. האסטרולוגיה [הפלא ופלא] לא ממש מתלהבת לסדר לכם פגישות עיוורות, וזאת משום שהן לא ממש עולות בקנה אחד עם אופייכם הגאה והמלכותי.

בתולה
יום מעניין ומלא פעילות. מפגש עם חברים יתפתח לכיוון לא צפוי. יש מי שעוזר לממש חלומות. אתם מבזבזים אנרגיה מיותרת בדאגה למשהו שהחלטתם לעשות, אבל בעצם אינו תלוי רק בכם. תנו ליקום לפעול. הדברים יסתדרו יפה גם אם לא תדאגו. חיוני לנסות ולהירגע ולרדת מהצורך, הבלתי נשלט כמעט, בשליטה. כדאי לעבוד על מיקוד וריכוז. האסטרולוגיה נרתעת מלהצמיד לכם הרפתקאות בנוסח של פגישות עיוורות, וזאת משום שהיא מודעת לאופייכם השנון והביקורתי.

מאזניים
מופעל עליכם לחץ לקבל החלטות. אל תמהרו. תנו לכוחות הנפש הפנימיים לפעול בקצב שלהם. הבעיות והדילמות יפתרו מתוך זרימה של אנרגיה חיובית. פשרות הן ויתורים שנעשים מרצון. דלתות יפתחו כאשר הפחד יעלם. מידע חדש יגיע אליכם בקרוב ויסייע להגיע לפתרון. האסטרולוגיה רואה בכם מועמדים מושלמים לשידוכים ולפגישות עיוורות, וזאת על בסיס אופייכם הנוח וההרמוני.

עקרב
אתם חשים עליה משמעותית במצב הרוח לאחר שתשומת לב בכמויות 'מסחריות' נוחתת עליכם מכל עבר. הדברים שאתם אומרים מתקבלים על דעת הסביבה ויש לכם סיפוק מכך שאתם יכולים לעזור לכל כך הרבה אנשים ולגרום להם שמחה. אדם אשר בשמו מופיעה האות נ' מתכנן עבורכם הפתעה. כדאי לכם לנטוש את חברתם של אלה אשר חוץ מרכילות אין בראשם דבר.

קשת
אתם מרגישים במצב רוח רומנטי במיוחד. זה זמן טוב להשקיע בזוגיות קיימת, או לגלות פתיחות כלפי קשר חדש שעולה על הפרק. תנו צ'אנס אמיתי, גם אם אין לכם פרפרים בבטן. אתם עומדים להיות מופתעים ובגדול. אתם מחוזרים ומקבלים הרבה פרגון מהסביבה. העתיד שופע ידידות, נדיבות ושמחה. עיתוי חלומי לכל סוגי השותפויות, כולל אלו הקשורות בזוגיות.

גדי
הרשו לעצמכם להוציא קצת יותר להנאות ובילויים, במיוחד כאשר אתם מנסים להרשים זרים. למי שמחפש קשר, היום אינו היום הכי מוצלח בשנה מבחינה רומנטית. עדיף ללכת לישון מוקדם ולהתעורר מחר עם אנרגיה אינטנסיבית וזורמת למטרה של היכרות חדשה. אל תזלזלו בהצעות שאין עימן רווח כספי גדול, אך יחד הן עשויות למלא את הכספות שלכם.

דלי
להתמודד או לברוח? זאת השאלה שאתם מתלבטים בה כל היום. הקושי טמון בחוסר אמונה מספקת ביכולות שלכם. אף אחד לא יוכל לשכנע אתכם, אם לא תאמינו שיש לכם זכות קיום ויכולת לממש אותה. אתם מחפשים מוצא במקומות לא נכונים. כדאי לבדוק, פעם נוספת, אופציה של משא ומתן. העתיד הינו נפלא ומבטיח הצלחה בכל התחומים ובעיקר אם מדובר בנסיעות וטיולים.

דגים
תחושת תסכול מתעוררת אצלכם, אולי בגלל ההכרה שאתם פועלים בלי הפסקה ובלי פידבק מהצד השני. הציפיות שלכם קצת מוגזמות ויתכן ודרושה מידה גדושה יותר של העזה והגדרה של מה אתם רוצים. אדם אשר בשמו מופיעה האות 'מם' מצליח להוציא אתכם מהשלווה שבה הייתם שרויים לאחרונה. הקוסמוס רומז כי דרושים שינויים. רק התחדשות ומהפך עשויים להוביל להצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button