הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 19-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

 תחושת בדידות גורמת לירידה מוראלית. יום טוב להשקיע בעצמכם ומצד שני- לשפר תקשורת עם בני משפחה וחברים. אתם חוששים לאבד את החופש ואת המרחב הפרטי שלכם בגלל תלות כלכלית. עליכם ללמוד לשים גבולות. הפחדים שלכם מגבילים אתכם. נסו לחשוב בצורה אובייקטיבית מה באמת אתם רוצים לעשות ורק לאחר מכן תפעלו.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

ויכוח נוקב עלול לפרוץ ביניכם לבין חבר קרוב לאחר תקופה ממושכת בה יש לכם בטן מלאה עליו. אתם מנסים להסתיר את רגשותיכם האמיתיים כדי לא לחשוף חולשה. למרות שמישהו מנסה לכפות עליכם את דעותיו, אין לכם ברירה אלא לנקוט בצעדים דיפלומטיים כדי לקדם את מטרותיכם. המעורבות הרגשית הגבוהה שלכם מפליאה וזוכה להתפעלות מצד אדם קרוב.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אתם מוצאים את עצמכם עסוקים בוויכוחים אין סופיים, בלי לדעת איך בעצם הדברים משתבשים. יום מעצבן במיוחד שמשתפר מעט לקראת שעות אחר הצהרים המאוחרות. יש לכם מספר דרכים לשפר את מצבכם הכלכלי ובכלל. משום מה, נוצר אצל חברים קרובים לכם שמנסים לעזור, הרושם, שאתם מעדיפים לא ליישם את העצות הטובות ולהמשיך לרחם על עצמכם.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הצפרדע: המסר הוא – מקדו את תשומת-ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים וזכרו כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של הטוב והאור.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

דברים טובים קורים לכם היום. מפנה חיובי גם בתחום המשפחתי. הרגשה של הדדיות ושיתוף פעולה בין אנשים קרובים שבדרך כלל לא מוצאים מכנה משותף. יום מתאים לפעילות ספורטיבית מאתגרת. אתם מלאי מרץ. נצלו את המומנטום. חדשות טובות מגיעות אליכם לפנות ערב. כדאי לצאת לבילוי. תרשו לעצמכם ליהנות. זה הזמן הנכון להשקיע בתחומים יצירתיים ובאלה המעשירים את הנפש.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הדרבן: המסר הוא – יש מקום לשקול הפעלת מרפקים לצורך קידום קרייריסטי, נראה שאתם נוקטים בשפה רפה מדי.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יום מורכב. יש לכם הרגשה (נכונה) שצריך לעשות סדר, להגדיר את סדרי העדיפויות שלכם וללבן בעיות בוערות עם בני משפחה. מצד שני, יש יותר מידי נושאים שדורשים את תשומת ליבכם המיידית כך שיש לכם בקושי רגעים בודדים לנשום. לאחרונה אינכם יעילים במיוחד וחבל. נצלו את שעות הערב לתכנן את יום המחרת. הרקיע רומז על צורת חשיבה בסגנון תקשורתי, כמו גם על כישרון כתיבה וקופירייטינג.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הדוב: המסר הוא – זמן רב מדי הנחתם לכישרונותיכם להישאר בתרדמה, הגיע הזמן להתחבר עם האמת הפנימית שלכם.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

היום הזה הוא בסימן ריחוף וחולמנות. אולי זה לא קורה לכם לעיתים קרובות אבל היום אתם די אאוט. קשה לכם להתרכז והמחשבות שלכם נודדות לאי שם. אופטימיות זהירה מתגנבת לליבכם. קשר עם אדם בן מזל דגים גורם לכם להתנהגות בלתי שגרתית ובלתי מובנת גם לכם וגם למי שנמצא סביבכם. הרקיע רומז על רגשנות, ספונטאניות ילדותית ואימפולסיביות. ייתכנו מצבי רוח סוערים וגועשים.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף האנטילופה: המסר הוא – חוש הומור והיכולת לצחוק על אודות עצמכם, עשויים לחלץ אתכם מכל מכשול ופגע. נסו זאת בפעם הבאה שאתם משוחחים עם המושכים בחוטים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

מתאים לכם לנוח או לבלות את הזמן בפעילות שקטה. מדיטציה או עיסוי יכולים להיות רעיון מעולה ממש, הרבה מעבר לפינוק סתמי. העייפות הנפשית גורמת לכם לדאגות מיותרות. אל תנסו להרשים אחרים או לגלות יותר מידי מה מתרחש אצלכם בלב. שמרו על פרופיל נמוך ונסו להשתחרר מרעשים חיצוניים ופנימיים. הרקיע מייצג תקופה בה יש להפעיל כוח ועוצמה, ואין מקום למהלכים עדינים המושפעים מעודף טקט או מעודף דיפלומאטיות.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו השמש: המסר הוא – יש להישמר מפני רגשנות שעלולה להוליד אשליות שווא. מומלץ להקשיב להגיון ולא לרגשות. גורם חיצוני ירעיף עליכם מכול טוב. במקביל, מומלץ לכם שלא לשחק את משחק הקשים להשגה.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

לא בא לכם להיות חברותיים ולארח אבל אתם מוצאים את עצמכם בחברת חברים שפשוט 'נוחתים' עליכם בספונטאניות. למרות שבתחילה אתם קצת מתעצבנים הרי שבסופו של דבר, הביקור הופך לחוויה. הפעילות והשיחה מובילות אתכם למקום טוב יותר מאשר הייתם בתחילת היום. זה לא הזמן להתבודד. הרקיע מייצג תקופה בעלת אופי רומנטי ובסביבה חמה ואוהדת. יחד עם זאת, אין מדובר בפריצת מסגרות אלא באהבה המגשימה את עצמה בתלם ובמסגרת.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו שישה מטות: המסר הוא – נראה כי אתם מגזימים בביקורתיות יתירה כלפי עצמכם. אם אתם נמצאים במאבק כלשהו, ייתכן כי הגיע הזמן להסיר את הכפפות. יש מי שאינו מכבד טאקט ודיפלומאטיות.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

מה שלא תעשו בשביל עצמכם, נראה שאף אחד לא יעשה בשבילכם. ברגע שתחליטו שאתם 'זזים' יתחילו לקרות לכם דברים נהדרים. אתם מצפים לניצחון בתחום האישי אבל נראה שאתם עלולים להתאכזב מהקצב בו מתרחשים האירועים. אם יש לכם חלומות ורצונות, זה הזמן לנסות ולהגשים אותם. הרקיע מייצג תקופה בה אתם נוטים לבחון את המציאות מבעד עדשות פילוסופיות ומנקודת מבט מופשטת. כמו כן הוא מייצג עולם פנימי עשיר.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו העולם: המסר הוא – צפויים רווחים כספיים הודות להארה כלשהי או הברקה של רגע. דברים ואירועים המתרחשים במרחק רב מכם, עומדים להשפיע לטובה על מהלך חייכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יום מתאים לרומנטיקה. השרמנטיות וכושר הדיבור שלכם יכולים להוציא אתכם מכל צרה שתסתבכו בה. צפוי לכם יום חלומי לנטילת סיכונים בתחום הרומנטי. זה אומר שכדאי לכם לזרום עם מאוויי הלב. לקחים שהפקתם בעבר מסייעים לכם לעמוד היום על עקרונותיכם. שימו לב לאדם חמקמק. מי שהיה אמור לתמוך בכם נוקט בצעד שאינו לרוחכם. ייתכן כי אדם שלישי בוחש בקלחת. התנסות מסעירה מעניקה לכם חוויה שלא ציפיתם לה. העולם שופע הפתעות, אתם יודעים.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה"פנג-שואי", עלה בגורלכם המסר הבא – אנשים בעלי אופי עדין, נוטים לפקפוקים ולמבוכה פנימית. טוב יהיה אם יסגלו לעצמם את תקיפותו והחלטיותו של לוחם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

הפגיעות והרגישות שלכם עלולות לגרום לבעיות בינאישיות וחבל. אתם מפנטזים ומדמיינים דברים שלא תמיד נכונים אלא מהווים פרשנות שלכם לאירועים ניטרליים שקורים במציאות. היצירתיות שלכם חוגגת "על ריק" ונראה שמה שאתם הכי זקוקים לו הוא משהו שיקרקע אתכם לאדמה. הצבע המאפיין אתכם הוא טורקיז, אבן המזל היא אחלמה, המתכת היא אלומיניום, הצמחים הם סחלב ויסמין, המזל המשלים הוא אריה, מספר המזל שלכם הוא 22 הקלף הוא מלכה עלה ובעל החיים הוא דולפין.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה"פנג-שואי", עלה בגורלכם המסר הבא – הכרח הוא להנהיג ריסון כאשר הנסיבות דורשות זאת, אך אין להפכו למטרה בפני עצמה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

צפוי יום של התרחשויות עליזות. שיחה מפתיעה בטלפון מעוררת שרשרת של אירועים משמחים. נראה כי אתם ביקורתיים מדי כלפי אדם שרוצה לעזור לכם. כדאי שתתנו לו סיכוי להוכיח את צדקתו. יש מי שינסה להשליך עליכם את הפשלות שלו. אתם לא חייבים לתת לו הזדמנות לנהוג כך. הצבע המאפיין אתכם הוא תכול ירקרק, אבן המזל היא אקוואמרין, המתכת היא פלטינה, הצמחים הם גפן וחבצלת מים, המזל המשלים הוא בתולה, מספר המזל שלכם הוא 7 הקלף הוא נסיך לב ובעל החיים הוא דג.
בפתיחת ייעוץ וקבלת מסרים רוחניים שהתקיימה לכבודכם בסמלים המבוססים על תורת הזן, התקבל עבורכם המסר הבא: כל אשר רכשתם במהלך דרככם יש ביכולתכם להשתחרר ממנו. כל אשר נולד איתכם, טבוע בכם לנצח.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button