הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 10-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
העייפות שאתם גוררים כל השבוע בגלל עומס בעבודה, עלולה לגלוש אל יום המנוחה החופשי. אתם נוטים להתרגז וחבל שתוציאו את זה על מי שקרוב אליכם אך לא אשם במצב הרוח הקרבי בו אתם שרויים. כדאי שתשימו לב לתהליכים הפנימיים שאתם עוברים ותנסו לפרש לעצמכם מה מפריע לכם, בלי לערב בכך אנשים אחרים. הרקיע קובע כי צריך לסמוך על האינטואיציה ואין צורך להתעסק בפרטים שוליים.

שור
חוסר הבנות עם הסביבה מאפיין יום זה. בשלב מסוים די נמאס לכם לנסות ולפענח מה פשר הבלגן שקורה בשטח ואתם מרימים ידיים. מבחינה חברתית קצת שקט מידי מבחינתכם, אבל לאור הנסיבות המסובכות- טוב שכך. אל תנסו להזיז דברים על ידי תוקפנות וכעסים. זה רק יחמיר את המצב, יש גם ימים כאלה. הרקיע קובע כי צריך להתבטא בחופשיות ולהקסים את הצד השני.

תאומים
יש לכם סיבה למסיבה. יום טוב שכולל התרגשויות לא מעטות בתחום האישי. אדם קרוב מצליח לשמח אתכם על ידי מחווה לא שגרתית. אל תשכחו את המחויבויות והמטלות שיש לכם לבצע, למרות שדעתכם מוסחת לעניינים שבלב. נצלו את הכישורים הטבעיים שלכם להוביל אנשים למטרה הרצויה. לאו דווקא בצורה מניפולטיבית. זכרו כי מרוב עצים לא רואים את היער, צפויים לכם הישגים מופלאים אם תסכימו להתנער מפרטים שוליים.

סרטן
כבר מזמן לא היה לכם יום כייפי שכזה. יש סימנים לשינוי בתחום המשפחתי. בן הזוג יוזם, מציע הצעות ובכלל מתנהג בצורה מפתיעה. אתם מחליטים לשתף פעולה. אווירה רומנטית פותחת פתח לבילוי וחוויות משותפות שעשויות להימשך לתוך הלילה. הרקיע קובע כי צריך לתכנן היטב ולהקפיד על כל פרט או בפשטות, לא לסמוך על צירופי מקרים.

אריה
כל מה שדרוש לכם כדי להבין מה קורה סביבכם הוא התבוננות מעמיקה יותר מתוך מקום שקט ורגוע. אתם מוקפים רעש חיצוני וגם הוורבליות הפורצת לא מוסיפה ליכולת הריכוז שלכם. חוסר השקט שמאפיין יום זה מסתיים לפנות ערב כאשר אתם מתמקדים על בילוי לסגירת השבוע. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה? הנופש שיעשה לכם את זה חייב להביא אתכם בחשבון ממש בתוך מרכז העניינים, עם מה שיותר דרמה. זה בסדר, אל תנסו לברוח מזה. מקום הבילוי צריך להיות בסטייל גבוה, וגם כזה שמתאם את לוח הזמנים כך שהכול מתחיל ברגע בו אתם מופיעים.

בתולה
יום רגוע. עניינים שנוגעים בתחום הרוחניות והמיסטיקה עולים על הפרק. אתם מתקשרים מצוין עם אנשים שעיסוקם נוגע לבריאות הגוף והנפש. אל תתרגשו יותר מידי אם תגלו שאתם משתעממים בחברת אלה שפעם היוו מקור עניין גדול. זהו תהליך של החלפת תכנים ישנים לטובת חדשים. הקשיבו היטב לדבריו של אדם שאתם רוצים בו, מילותיו מקפלות בחובן רמזים משמעותיים.

מאזניים
אתם מתחזקים ומרגישים טוב יותר לאחר תקלה מביכה. מצב הרוח מרומם ואתם מצליחים להשיג תחושה של שליטה. התפכחות מאשליה שליוותה אתכם זמן מה, כרוכה באכזבה קלה אבל אתם מתגברים מהר מאוד ומצליחים למצוא את הצד הטוב שבעניין. המשיכו לטפח את האופטימיות. צפוי דיבור עם טיפוס מעצבן אך בעל השפעה וקשרים. אין לכם מניע להרגיז אותו, בדיוק להיפך.

עקרב
הרקיע אומר שצריך לנצל הזדמנויות ולא להמתין לנס: נראה לכם שאתם משקיעים הרבה זמן ומרץ בזוגיות אבל התוצאה עדיין לא ממש משביעת רצון. קשה לכם להירגע ואתם מרגישים חוסר מנוחה בלתי מוסבר. אולי זה קורה בגלל שאתם מנסים להבין כל דבר מבחינה הגיונית. זה פשוט לא הולך ולכן העצה הטובה ביותר היא להיות יותר ספונטאניים ולזרום עם מה שקורה מסביב.

קשת
תופעה קוסמית עלולה לעורר חוסר שקט ותסיסה פנימית שמלווים אתכם כול היום. אל תתמקדו במה שחסר אלא במה שיש לכם להציע לעולם. הפסיקו לדרוש מאחרים להתנהג על פי אמות המידה שלכם. זה פשוט לא עובד ככה. אתם מתלבטים בנוגע לאדם שהתנשאותו מעצבנת אתכם. אם כל השאר הוא בגדר מעלות, כדאי שתתגמשו. צפוי מסר אופטימי בנוגע לחיזור שכמעט התייאשתם ממנו. במקביל, אתם נפרדים מקשר שלא הייתם סגורים עליו.

גדי
אתם משתדלים יותר מידי. כדאי לשחרר לחץ ולזרום עם מה שקורה בלי לחשוב באובססיביות מה התוצאה של כל מהלך. כך בתחום החברתי אך גם בתחום האישי. אתם מרגישים אשמים כי נראה שהסבלנות נטשה אתכם לחלוטין, אבל הדבר אינו מדויק. אין לכם כוח להקשיב לעצות סתמיות ולא רלוונטיות אך ברגע שתשמעו משהו מתאים לתבניות המחשבתיות שלכם- תנהגו אחרת. הרקיע קובע כי גישתכם אל המציאות מושפעת מהרהורי הלב ולא מקולו של ההיגיון. אגב, לא שזה רע.

דלי
היום תרשמו לעצמכם הישגים מרשימים בתחום הרומנטי. תוכלו להעמיק את הקשר במערכת חדשה. יש בכם צד הרסני שמנסה לטרפד את העניין למרות שאתם מעוניינים לבדוק מה צופן לכם העתיד בכיוון זה. אל תתחייבו אך תנו לעצמכם הזדמנות של ממש לבדוק מה קורה. תעזבו את המגבלות וה-'מתכונים' להצלחה ולהתנהגות נאותה, פשוט תזרמו. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה? הכי הולם אתכם הינו מקום נופש שאתם הראשונים לגלות אותו, כזה שהאחרים ינהרו אליו בעקבותיכם. תתקבל בברכה אווירה מוטרפת שתותיר את כולם עם פה פעור. בוודאי שיילמדו שם ריקוד חדש שאפילו בהוליווד טרם שמעו עליו, ואתם תוכלו לעשות כל מה שבראש שלכם.

דגים
אתם מתכוננים לסוף השבוע באופטימיות. נקו את השטח מ'נודניקים' שרק מעיקים עליכם. עליכם להקפיד על חברה מתאימה, מצו את ה'כאן ועכשיו' עד הסוף בלי לחשוב על העתיד. גלו גמישות לתוכניות שלא יצאו לפועל, כי כמו שאתם אומרים תמיד- "לכל דבר יש סיבה" גם אם היא אינה נראית לעין. דרושה לכם עוד השקעה על מודעות וקבלה עצמית! הרקיע רומז על ידיעה מרנינה שתושמע באוזניכם כבר בימים הקרובים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button