הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 08-09-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

 סכסוך ישן מעמיק בעקבות מפגש חברתי, בו אתם שומעים רכילות זולה שפוגעת בכם מאוד. חבל שאתם נותנים לדבריהם של אנשים רעים להשפיע עליכם כל כך. זכרו את הרעיון הקובע כי אלה שיודעים, אינם מדברים – ואלה שמדברים, אינם יודעים. אל תעתיקו את מרכז הכובד וההשפעה על מצב הרוח הפרטי שלכם- החוצה. שימרו על העוצמה הפנימית. היום כדאי לתרגל מדיטציה או לעסוק בפעילות גופנית מתונה. העיקר: להירגע.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

שמרו על פרופיל נמוך. כאשר תגיעו אל פסגת ההר שאתם מטפסים עליו, אל תשקיעו אנרגיה בהרהורים על אודות המאמץ שהשקעתם – לכו אל האופק הבא. מישהו 'מחפש' אתכם ואתם עלולים להיקלע לבעיה שיהיה מסובך לצאת ממנה. הימנעו מחתימה על ניירת או מסמכים, אלא אם כן קראתם את כל האותיות הקטנות. לא צריך לחפש סיבות להתעצבן. זה מן יום שכזה, בו מעט מאוד מתקדם לפי התוכניות המקוריות. אז מה? תזרמו עם זה.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

 אנרגיה סוערת במקצת וגועשת זורמת מן הרקיע הישר אל כוכב מרקורי השולט בכם. שינויים בתוכניות גורמים לכם לעוגמת נפש לא מועטה. עיכובים ושיבושים גורמים לחרדות לעלות לצוף על פני השטח, במיוחד כאשר מדובר בתחום הקריירה. המצב הכלכלי גורם לתחושת מוגבלות שמקוממת אתכם כי בתוך תוככם אתם מרגישים שמגיע לכם יותר. נצלו את הזמן הפנוי לעשות חשבון נפש.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

 זורמת אליכם אנרגיה מוטרפת במקצת ומהממת. ייתכנו עימותים עם ילידי המזלות קשת, טלה או אריה. לחץ ועומס בעבודה גורם לכם לסחרור. אתם מרגישים מתוסכלים ויתכן שתאלצו לקחת פסק זמן מעבודה וממטלות אחרות. חוסר בהירות בתחום הזוגיות לא מוסיף להרגשה הטובה. אל תאשימו את עצמכם. זה יום שדורש מנוחה רבה ומילוי מצברים. אל תדאגו יותר מידי לעתיד. הדברים יסתדרו הרבה יותר טוב ממה שאתם חושבים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

 גרמי רקיע האחראים על התקשורת משגרים אליכם מבט מאתגר ומעצבן. נראה שאתם מוטרדים מרכילות ונתקפים בחששות וחרדות בקשר לעתיד. ברור לחלוטין שאתם נמצאים במצב מסובך למדי מבחינה אישית. מתן לגיטימציה על ידי אדם קרוב, עדיין לא אומר שאתם יכולים להתלבט עד סוף כל הדורות. מצב הרוח לא בשיאו וכנ"ל ההרגשה הגופנית הכללית.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

 יום לא קל מבחינה רגשית. אתם מנסים בכוח לקרב אליכם מישהו מבני המשפחה שנלחם לממש את חירותו עצמאותו. כדאי להרפות כי הפעלה של לחץ תגרום לתוצאה ההפוכה מזאת שאתם מנסים להשיג. מבחינה גופנית, אתם מרגישים במיטבכם. הקפידו לאכול בצורה מבוקרת ואל תוותרו לעצמכם על פעילות גופנית. מהר מאוד תראו שאתם מצליחים לרדת במשקל. לדיכאוניים שביניכם מומלץ להסתייע בתרפיה הקשורה ברוחניות.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

 זהו יום שאינו מתאים להחלטות גורליות וגם לא לחתימה על הסכמים. למרות שמצבכם הכספי שפיר, אל תצאו לקניות ואל תתחייבו לתשלומים גבוהים, במיוחד בכל מה שקשור לבית. ההתעסקות שלכם בחומריות, בתקופה האחרונה, גורמת לכם לתסכול. השקיעו אנרגיה לכיוונים רוחניים. עוד היום כדאי לברר מסגרת מתאימה ללימודים בתחום. תרבויות זרות ומקומות אקזוטיים, מצליחים להוציא ולהבליט את הטוב שבכם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

 עניינים כלכליים מטרידים אתכם וקשה לכם להתמודד עם המצב המתמשך. חפשו פתרון יצירתי ואל תטילו את האחריות על בן/ת הזוג. גם לכם יש מה לומר ומה לעשות בנידון. בתחום החברתי אתם נהנים מפופולאריות רבה. נסו להיעזר בקשרים אישיים לקידום האינטרסים שלכם. זה בסדר אך בתנאי שתהיו כנים ותשמרו על יושרה. אירוע מכונן פורץ מחסומים שהכבידו על המופנמים שביניכם.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

 כל מה שקורה לכם הוא בעצם לטובתכם. קשה לכם להפנים את התפיסה הזאת, מכיוון שאתם נתקלים בקשיים לא מועטים וגם קצב הדברים אינו עומד בקריטריונים הגבוהים שהצבתם לעצמכם. כאשר אתם מצליחים לשחרר את עצמכם מהמוסכמות שהצבתם, מצב הרוח משתפר בעוצמה רבה. החלטות שתתקבלנה על רגל אחת, תתבררנה כמוצלחות יותר מאלו השקולות והמדודות. זו תקופה המאופיינת בספונטאניות ובאימפולסיביות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

 הזמנה מפתיעה לבילוי סוף שבוע תכניס אתכם למצב של תזזית והתלבטות לא קלה. למרות הפיתוי הטמון בעניין, אתם בכלל לא בטוחים שזה מה שאתם רוצים לעשות, לפחות לא עם אותם אנשים המעורבים בעניין. אל תתנו ללחץ קבוצתי להשפיע עליכם. אם לא תלכו על זה בלב שלם, ממילא ההנאה שלכם תיפגם. שיקלו בכובד ראש. שאיפות צריכות להיות מציאותיות שאם לא כן, אין סיכוי לסיפוק אישי.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם חשים עייפות מסוימת שבאה כתגובת שרשרת לתקופה של פעילות יתר. יש לכם הזדמנות של ממש לנוח ולמלא את המצברים. יש מי שמנסה לשכנע אתכם לעשות תוכניות גרנדיוזיות, אבל האמת היא שעדיף שתקשיבו לגוף ולא תתפתו ללכת למקומות שלא מתאימים לכם בכלל בימים אלה. המפתח להצלחתכם טמון ביכולתכם לחדור אל תוך נפשה של הדמות שברצונכם לחקות את הליכותיה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אתם מתכננים אירוע חברתי רב משתתפים ונראה שאין שום דבר שיכול לעצור אתכם. כדאי שתכינו תוכניות חילופיות, על כל מקרה. צפויה לכם הפתעה שקשורה למישהו בחו"ל ויתכן שלא תרצו לקיים את התוכנית המקורית. מבחינה חברתית יש קצת ירידה אבל הדבר נובע בגלל שאתם מקדישים את מרבית זמנכם לעבודה. המצב ישתפר בקרוב. אם רוחכם נסערת, סגרו תחילה את חשבונותיכם עם הגשמי ורק אז תוכלו לשוב אל הרוחני.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button