הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 31-10-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

פגישה רומנטית תהיה מוצלחת מאוד ותעורר התרגשות פנימית. אתם חושבים על מיסוד הקשר או העמקתו על
אתם חווים רוגז ותסכול. רבים מכם שואלים את עצמם אם יש סיכוי ליחסים יציבים. התשובה נמצאת אצלכם. הדרמות שאתם יוצרים משרתות, מן הסתם, צורך פנימי. נסו לברר מה באמת קורה. חשוב שתהיו כנים גם כלפי עצמכם וגם כלפי בן/ת הזוג. אם אתם באמת מחפשים פתרון אמיתי- אתרו את הצרכים הבסיסים המסתתרים בתת מודע. האירו את עצמכם ואל תדאגו לאחרים. אם אתם תהיו מוארים, הם כבר יבואו להסתופף בנגוהות האור אשר תבקענה מכם.
עצה רומנטית המושפעת מתכונות אופי: מזל-טלה בנוי לפגישות עיוורות משום שמטבעו הוא הרפתקן, ספונטאני, מסוקרן, בליין, פתוח ומסתער על מטרותיו.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

נראה כי יש הבדל גדול בדרך בה אתם תופסים את עצמכם ובין הצורה בה רואים אתכם האחרים. בעיקרון, אתם רודפים אחרי האהבה והיא בורחת מכם. כדאי להרפות. כרגע לא ברור אם מושא ההערצה שלכם מצדיק את המאמץ והמשאבים המושקעים בכיוון. הימנעו מפעולות של הרס עצמי או כאלה שמורידות את הדימוי העצמי שלכם. המרו על בילוי במקום שקט השופע אנרגיות חיוביות.
עצה רומנטית המושפעת מתכונות אופי: מזל שור לא ממש בנוי לפגישות עיוורות משום שמטבעו הוא מעדיף ציפור אחת ביד – מאשר שתיים על העץ. סיסמתו היא- לאט אבל בטוח.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

צפוי בוקר המאופיין בשיבושים ותקלות מסוגים שונים. קשיי התמודדות עלולים לגרום לכם להרגיש רע מבחינה רגשית. עדיף להוריד פרופיל. בהמשך היום המזל יאיר לכם יותר את פניו. החלטות חשובות יכולות לחכות. בן/ת זוג מרגישים צורך להתרחק כיוון שאתם לא מובנים. ייתכן כי מסתמן משבר בזוגיות. אל תגיבו בחריפות ותנו לזמן לעשות את שלו.
עצה רומנטית המושפעת מתכונות אופי: מזל תאומים בנוי לפגישה עיוורת משום שהוא קליל וסומך על היכולת התקשורתית שלו.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

גזרת מזל סרטן נרגעת במקצת לאחר תקופה אשר לפיה השתוללו בה אנרגיות תזזיות. צפוי יום מוצלח. אתם מעניקים מזמנכם לאחרים. אנשים מעריכים את הנתינה הרגישה ואינטליגנטית שרק סרטנים כמוכם מסוגלים להעניק. אל תסחפו בעניין יותר מידי למרות התהילה החברתית וההתפעלות. השאירו זמן גם לעצמכם ובמיוחד בכול מה שקשור לעניינים בבית.
עצה רומנטית המושפעת מתכונות אופי: מזל סרטן לא בנוי לפגישה עיוורת משום שהוא רגיש מטבעו, ביישן, מופנם ופגיע. מזל סרטן לא קונה חתול בשק.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

בדרך כלל אתם לא הטיפוסים המתבכיינים והמתלוננים אבל היום זה בדיוק מה שאתם עושים. במקום להתלונן נסו לא להתערב במעשים של אחרים. העובדה שיש לכם דעה נחרצת על כל נושא בעולם, בהחלט אינה בגדר חובה לחלוק אותה עם כל מי שנמצא בסביבה. לא כולם מעוניינים לשמוע את ההגיגים הפילוסופיים שלכם. אין מה להיעלב, אלה החיים. הרקיע מעודד אתכם ללמוד כיצד להעניק, ולא רק כיצד לקבל.
עצה רומנטית המושפעת מתכונות אופי: מזל אריה לא ממש בנוי לפגישה עיוורת משום שהוא מלך היער והאצילות מחייבת. אתם יודעים, מלכים לא הולכים על-עיוור.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

היחסים האישיים משתפרים. למדתם לתקשר בצורה ישירה וברורה וזה תורם הרבה מאוד להרגשה הטובה של כל הנוגעים בדבר. יש פעילות מסוימת שאתם מאוד רוצים להשתלב בה אבל התקציב לא מרשה. הדבר יוצר תסכולים פנימיים שקשה לכם להתמודד איתם. יש לכם את הכוח, היוזמה והדמיון למצוא פתרונות מעשיים. אז קדימה, תתחילו לפעול. הרקיע מבשר על הארה פתאומית שהיא תוצאה של עבודה רוחנית.
עצה רומנטית המושפעת מתכונות אופי: מזל בתולה לא ממש בנוי לפגישה עיוורת משום שהוא אנין טעם ו…ביקורתי. מה גם שהוא בעל נטייה לשלמות.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

צפוי סוף שבוע רגוע. האמת היא שכבר נמאס לכם מבית מלא אורחים ואתם מנצלים את ההפוגה למנוחה. יש לכם הזדמנות להשקיע קצת בעצמכם ולעשות את כל אותם הדברים שרציתם לעשות מזמן אבל לא הספקתם. פעילות כמו מדיטציה, יוגה או עיסוי עם שמנים חמים- מבורכת ומתאימה במיוחד. הרקיע קובע כי הידע הרוחני הוא נחלתם של גברים ונשים גם יחד, כלומר- כבר עתה ניחנתם בכל הכלים העשויים לעזור לכם להתחבר עם האור הגדול.
עצה רומנטית המושפעת מתכונות אופי: מזל מאזניים נולד לפגישה עיוורת משום שהוא תקשורתי, הרמוני, פתוח, חביב, אדיב וסומך על יכולתו לתקשר עם אנשים
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

יום של חוסר שלווה. נדמה לכם שהדברים שאתם מנסים להעביר לאחרים הם מובנים מאליהם אבל זה לא מתקבל בצורה קלה אלא מעורר התנגדות. יש לכם הרגשה שמשהו מתפספס בגדול אבל קשה לכם לשים על זה את האצבע. מכיוון שהמקור לא מאותר יהיה לא קל לפתור או להתמודד עם הבעיה. חכו למחר. הרקיע קובע כי הבדידות אינה רעה בהכרח, כל עוד אתם מנצלים אותה לתכנון העתיד.
עצה רומנטית המושפעת מתכונות אופי: מזל עקרב נולד לפגישה עיוורת משום שהוא מחבב אווירה מסתורית ונעלמה, כמו גם אנרגיות רומנטיות.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אתם מרגישים לחוצים בזמן כיוון שהשארתם משימה חשובה ליום האחרון. עכשיו אתם מתוחים ונקלעים למריבות עם כול מי שנמצא בקרבתכם. בעצם, ברור שאתם מנסים לפרוק מתח אבל אתם עלולים להפסיד הרבה, אם תמשיכו להסתובב ולהוציא את העצבים על הסביבה. גלו בגרות ואיפוק והסיקו מסקנות לפעם הבאה. אינכם יכולים להתחדש כל עוד אתם מתרפקים על זיכרונותיכם. הרפו מהם וראו אור גדול.
עצה רומנטית המושפעת מתכונות אופי: מזל קשת נולד לפגישה עיוורת משום שהוא הרפתקן רודף אקשן ותעלומות. פגישה עיוורת פשוט תפורה על מזל קשת.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

היום תחושו שמעמדכם החברתי ממריא לרקיע והמאמץ שהשקעתם אכן משתלם. תקבלו פירגון מפתיע בעוצמתו ממישהו שאתם עוזרים לו כבר הרבה זמן. לעיתים קרובות אתם נמנעים מלבטא את הרצונות הפנימיים שלכם, מה שעלול לגרום לתסיסה פנימית שפורצת במקומות הלא מתאימים. במקום לאכול את הלב, החצינו בלי חשבון את מה שאתם מרגישים.
עצה רומנטית המושפעת מתכונות אופי: מזל גדי לא ממש בנוי לפגישה עיוורת משום שהוא שמרן והולך בתלם, ופגישה עיוורת לא ממש מסתדרת עם אמונותיו.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

כדאי לבחון ולבדוק את כל הנתונים שעולים על הפרק. צפוי שינוי מפתיע. נסו להימנע מהתעקשות וויכוחים מיותרים שלא יקדמו אתכם לשום מקום. באמת שאתם לא חייבים להיות צודקים כל הזמן. הביטחון העצמי שלכם – מופרז. הוא עלול לגרום לכם לפעול בפזיזות ולאחר מכן להצטער מאוד על מה שעשיתם. הרקיע צופה לכם הצלחות כבירות ברבדים רוחניים.
עצה רומנטית המושפעת מתכונות אופי: מזל דלי מחבב מאוד פגישות עיוורות משום שהן הולמות את אופיו המקורי, החריג ויוצא הדופן.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

העצמאות האישית חשובה לכם מאוד. לעיתים אתם מסתירים את הסיפור האמיתי, רק להכעיס ולהוכיח שאתם לא נותנים דין וחשבון לאיש. זה די ילדותי ובנסיבות מסוימות גם מחשיד. מי שאין לא מה להסתיר- לא זקוק לסודות. אולי אתם משדרים אווירה של חשדנות כלפי אנשים אחרים? לא פלא שקיימת מתיחות, נסו לדבר על זה. הכבלים שאתם כבולים בהם אינם כה חזקים כפי שנדמה לכם. צעד נועז ומהיר עשוי לשחרר אתכם מאזיקים רוחניים.
עצה רומנטית המושפעת מתכונות אופי: מזל דגים מחבב מאוד את רעיון הפגישה-העיוורת, למרות שגם חושש ממנה. הפן הרומנטי שבו מחבב, אך הפן הביישן – נרתע.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button