הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 14-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
נראה שחוש הצדק המפותח שלכם מסייע לכם לפתור בעיות של אנשים אחרים. כיוון שיש לכם מוניטין בתור 'לוחמי הצדק' סביר שיפנו דווקא אליכם. למרות שההתעסקות דורשת מכם השקעת אנרגיה וזמן יקר- אתם מסופקים למדי מתחושת החשיבות שהעניין מעניק לכם ומעליה במעמדכם החברתי. אנרגיות ויטאליות עשויות להיטיב עם פגעי עור ואפילו עם תופעות של אלרגיה. לתופעה תהיה השפעה מיטיבה על תפקודכם היומיומי.

שור
אנרגיות מאתגרות פזורות כעת על פני המפה האסטרולוגית שלכם. בעקבות מסר שקיבלתם ממישהו אתם מרגישים מאוימים וכאילו 'אתם לא עומדים בציפיות'. במקום להיות מרוכזים בעלבון ובכעס, מומלץ לבדוק מול הצד השני את רגשותיו. היום תגלו שההרגל שלכם לדחות כל משימה, יכול להוציא אחרים מן הדעת. דבר זה יוצר מתיחות עם בני משפחה, חברים וגם בעבודה. קחו אחריות אישית ועשו מאמץ אמיתי לשינוי. פידבק חיובי לא יאחר להגיע.

תאומים
מצבו ברקיע של כוכב שליטכם, ממשיך להשתפר אך דורש מכם השקעה נוספת בתחום שבינו לבינה. שיחת טלפון מפתיעה הקשורה לקשר רומנטי שהתחיל בעבר, מפתיעה אתכם. למרות הזיכרונות והמחשבות שעולות, אתם מחליטים להישאר במצב הקיים ולא לנקוט עמדה ברורה. כשתתעוררו, יתכן מאוד שיהיה מאוחר מידי, וחבל. צפויות היכרויות חדשות בהן כדאי להדגיש את המשותף ולהימנע מחידוד השונה והמפריד.

סרטן
למרות שאתם מצטיינים בדרך כלל כאנשי שיווק או מכירות, אתם מתקשים לשווק את עצמכם במקומות הנדרשים לכם ביותר. משהו גורם לכם ליפול כל פעם מחדש. היום תהיה לכם הזדמנות לשיחה עם מישהו שיעודד אתכם מאוד וימקד את השברים. התעלמו מביקורת שמגיעה מצד אדם שתלטן במסווה של דאגנות וקחו את הזמן למחשבה. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להביא בחשבון שאתם זקוקים לפריקה אינטנסיבית של אנרגיה פיסית.

אריה
אל תבזבזו זמן על שטויות חסרות שחר. עליכם לשקול אם ההצעות שמגיעות אליכם בימים אלה בשפע, מתאימות לרצונות הכי כמוסים שלכם. בתחום האישי הבחירה תהיה קלה יחסית. שימו לב לתחום החברתי שמעמיד אף הוא אתגרים ובחירות גורליות. מזל וברכה מצפים לכם היום בחברת אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכמים במספר 7 [יש לצרף זו לזו את הספרות, גם אלו של התוצאה, עד שמתקבל מספר חד-ספרתי].

בתולה
צפוי ויכוח בנושא כלכלי. הקשיים הם בגלל הוצאות לא מתוכננות. אל תחפשו אשמים. כדאי ללכת לקראת פיוס ולנקות את האווירה במהירות האפשרית. בערב תהיה לכם שעת כושר לשפר את הזוגיות ולהגיע לאינטימיות עמוקה יותר. אל תפספסו. לפנויים זה יום מתאים למימוש הפנטזיות. אהבה פירושה פרגון ולא רכושנות. כ"בתולות" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: סדר, ארגון, דייקנות ומשמעת עצמית- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.

מאזניים
השתדלו לרסן את נטייתכם לתגובות שנונות, לפחות עד שהצד השני ילמד להכיר אתכם כראוי. הולכים ומעמיקים קשרים בהם הריגוש האינטלקטואלי קודם לכל שיקול אחר. בתחרות על ליבכם זוכים אלה שהפנימו את הרעיון. בקלות רבה מן הצפוי אתם מתמודדים עם טיפוסים חמורי-סבר. סגנונכם הישיר והגלוי הוא בדיוק ה"סחורה" שהם מחפשים. כמו תמיד, נסיעות צופנות עבורכם מזל וברכה.

עקרב
אתם עומדים למצוא את עצמכם במצב מביך בגלל הנטייה שלכם לדברנות יתר. אל תנסו להתגונן ולהמציא תירוצים שממילא לא ישכנעו אף אחד. אין ברירה! הפעם פישלתם. הודו ב'אשמה' והתנצלו. פעלתנות כפייתית והתרוצצות מיותרת גורמת לכם לתשישות. הטיפ להיום: נסו לסגור את כל ההתחייבויות בשעה מוקדמת והקדישו את שארית היום למנוחה בבית.

קשת
בן/ת הזוג תומך ומעודד אתכם בקשר להחלטה שאתם מתלבטים בה, למרות חילוקי הדעות הבסיסיים ביניכם. כל הכבוד למי שמוכן 'להסכים שלא להסכים' ובכל זאת לתת גב. היכולת הווירטואוזית שלכם לשכנע ולהרשים אנשים- פועלת היטב. תקבלו הצעה הנוגעת לשינוי בעבודה. שקלו ברצינות. אנשים שלא ממש הועילו לדימוי העצמי שלכם, פונים בכיוון אחר. הולכות ונרגעות סערות שליוו אתכם לאחרונה.

גדי
היום תהיה לכם הזדמנות לחרוג מהשמרנות המאפיינת אתכם בדרך כלל. מתחת למעטה של השקט והשלווה טמון ים של רגשות ויש לכם צורך עמוק להתבטא ולהגיד לכולם מה אתם מרגישים. יש הזדמנות לשוחח על אודות קידום עסקי שיבוא לידי ביטוי מחרתיים ביום ראשון. זה הזמן להזיז דברים ולא לפחד מכישלון. צפויה נסיעה לאירוע חברתי מעניין במיוחד. יתכן ויכוח על רקע תכנונים לסוף שבוע.

דלי
נסו לגלות איפוק גם אם בפנים הרוחות סוערות. אתם חשים חוסר שקט ומתקשים לגלות את הסיבה לתחושות אלה. שמרו על פרופיל נמוך ואל תנסו להרשים את הסביבה בידע ובשנינות שלכם. אתם לא חייבים לבלוט בכל מקום. יש לכם צורך באתגר חדש אבל זה לא אומר שצריך לשבור את הכלים. צפויים להירקם קשרים ייחודיים ביניכם לבין אנשים בעלי מנטאליות שונה מזו שלכם. ייתכן, אפילו, שמדובר בתרבויות זרות.

דגים
אתם נוקטים גישה סובייקטיבית כלפי אדם שהתנהגותו מרגיזה את הסובבים אותו, אך לכם נראה שצריך להתייצב לצידו. קחו בחשבון שגם סבלנותכם עלולה לפקוע. אתם חשופים עכשיו לתעלוליהם של טיפוסים שרק כסף מדבר לליבם. עשו כל שביכולתכם כדי להבחין ולהבדיל בין מחמאות לבין דברי חנופה. אל תהססו להעמיד במקומם את מי שמנסים להציג את קמצנותם כאילו הייתה חסכנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button