אסטרולוגיהמזלות אסטרולוגיהמיסטיקהצרכנות ולייפסטייל

מהי מפה אסטרולוגית ואיך גם אתם יכולים לקבל מפה אסטרולוגית בעיברית – בחינם!

מהי מפה אסטרולוגית, כיצד להבין מה צופים לנו הכוכבים וגם מתנה לרגל 20 שנות פעילות: מפה אסטרולוגית מלאה. בעיברית ובחינם!

מהי מפה אסטרולוגית?
מפה אסטרולוגית היא בעצם תרשים המצלם את מיקום הכוכבים בשמיים ביום, בשעה ובמקום בו נולדתם. כמעט כל מפת לידה אסטרולוגית שונה מחברתה, והיא ייחודית כמעט כמו טביעת אצבע.

כל מפה אסטרולוגית מורכבת מארבעה מרכיבים עיקריים:
מיקום השמש בעת הלידה, מיקום השמש בעצם קובעת את המזל האסטרולוגי שלנו. המזלות הם: מזל טלה, מזל שור, תאומים, סרטן, אריה, בתולה, מאזניים, עקרב, קשת, גדי, מזל דלי ומזל דגים.
לחץ למפה אסטרולוגית מלאה בעיברית

מיקום כוכבים: זהו מיקום הכוכבים בעת הלידה. במפה אסטרולוגית אנו מתייחסים למיקום כוכבים אלה: שמש, ירח, מרקורי, ונוס, מארס, יופיטר, סטורן, אוראנוס, נפטון ופלוטו. לכל כוכב יש תכונות משלו ותפקיד משלו בחיינו.

בתים באסטרולוגיה: מאפיינים ותכונות אישיות באים לידי ביטוי המפה האסטרולוגית באמצעות בתים שהם בעצם כרטיס הביקור החברתי של האדם, ענייני רכוש ונכסים, חיי חברה, חיי משפחה, תחביבים, ענייני בריאות, חיי זוגיות, חושניות, לימודים, קריירה ועוד.

היבטים במפה אסטרולוגית: היבטים במפה אסטרולוגית מבוססים על זוויות ייחודיות אשר הכוכבים יוצרים בינם לבין עצמם. קיימים היבטים מעכבים שנהוג לכנותם מאתגרים, לעומת היבטים חיוביים שנהוג לכנותם הרמוניים.

מהי מפת עתיד?
מפת עתיד נקראת הורוסקופ. הורוסקופ הוא תרשים הצופה את תנועתם בעתיד של גרמי השמיים. תרשים זה משתנה מדי יום והוא כפוף לתנועת הכוכבים השונים וכלל גם את מיקום הירח. כיום, מסלולם של כוכבי הלכת הינו נתיב ידוע מראש ולכן ניתן לחשב במדויק את מיקומם ברקיע, עבור כל זמן עתידי. אסטרולוג מוסמך יכול לערוך השוואה בין מיקומם העתידי של הכוכבים, לבין מיקומם ברקיע כפי שהיה בזמן הלידה – ואז באפשרותו לחזות את הצפוי להתרחש.

לחץ למפה אסטרולוגית מלאה בעיברית

Back to top button