הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 07-10-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

מצב הרוח רומנטי ובכל זאת פה ושם יש קצת חיכוכים עם בני הזוג. באמת לא נורא. לא צריך לקחת ברצינות תהומית כל מילה שנאמרת. תזרמו ואל תתעקשו על כל דבר. קבלו את השינויים ברוח טובה. ייתכן כי בשעות הערב תחושו עייפות רבה מהרגיל. זה לילה שמתאים לבילוי ביתי סולידי. ההצלחה שלכם תושג הודות להתערבותו של אדם המחבב אתכם.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של עפיפון: המסר הוא – ככל שתגביהו עוף כך גם ילכו וירבו אלה המקנאים בכם. נראה כי זה הוא גורלם של מצליחנים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

קחו מנוחה ממצב הרוח הסוער שתקף אתכם. חוסר היציבות דוחף אתכם לעשות מעשים שעלולים לסבך אתכם בצרות, בעיקר בתחום האישי. אל תיכנעו ליצר ההרס העצמי שלפעמים מניע אתכם. שמרו על עצמכם והיו דיסקרטיים. חשיפה אישית, במידה המתאימה, תביא להקלה רגשית. מה שאתם זקוקים להם הם נסיעה כיפית, טיול ספונטאני, נופש מענג או פגישה רומנטית הרחק מן הבית.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של כד: המסר הוא – האמצעים הכספיים העומדים לרשותכם גדולים מכפי שאתם משערים. ייתכן כי אינכם מודעים לכול.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

זיכרונות לגבי 'אקס מיתולוגי' מציפים אתכם ויש לכם גל של 'הרהורי חרטה', למרות שבעיקרון אתם שלמים עם סיום הקשר. נסו לבדוק מדוע זה קורה בעיתוי הנוכחי. הרי לא ביליתם את מרבית הזמן בפסגת האושר, אחרת זה לא היה נגמר. אז מה עניין ההתקף הנוסטלגי הלא ברור? הגיע הזמן לצאת למסע לחקר ההיסטוריה האישית ולסגור מעגלים כמו שצריך.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו שלוש מטבעות: המסר הוא – ייתכן כי מישהו מציע לכם כבוד ותהילה יותר מאשר כסף או בפשטות, יותר מדי טפיחות על השכם ללא תמורה כספית.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

התבוננות מעמיקה במה שעובר עליכם לאחרונה יכולה להאיר את דרככם לעתיד טוב יותר. היום הרבה יותר ברור לכם מה אתם רוצים ומה לא. שיחה עם יועץ מנוסה יכולה לקצר תהליכים אך גם לבד, אתם כבר בדרך הנכונה. להתפתחות רומנטית שתתרחש היום יש יותר סיכוי מאשר בעבר. הרעיפו אנרגיות טובות על שכניכם ועמיתיכם, והטו שכם למען מטרה משותפת ללא הבדלי מעמד חברתי או כלכלי.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו עשרה גביעים: המסר הוא – אושר גדול עומד ליפול אל חיקכם. אל תפשפשו בטיבן של המתנות המוענקות לכם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

הקשר הרומנטי שאתם בוחנים נראה אולי מבטיח אך יידרש עוד זמן ממושך כדי לוודא את רצינותם של הנוגעים בדבר. קחו את העניינים בפרופורציות המתאימות. לתת אמון זה נפלא אולם אל תתחייבו לשום דבר. סמכו על כושר האבחנה שלכם ומצד שני הקשיבו גם לעצה אחת או שתיים של אנשים שקשורים אליכם ושאתם מעריכים את דעתם. השקיעו לב ונשמה בעבודתכם ואל תכרתו את הענף שאתם יושבים עליו.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הזאב: המסר הוא – אתם נמצאים בתקופה נפלאה לכל ענייני השותפויות, וגם נישואין כלולים בכלל זה.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

מצב הרוח שלכם משתפר היום. התחושה שיש מישהו שמבין בדיוק על מה אתם מדברים, מתחזקת ומעלה את מפלס הביטחון העצמי. חלוקת תפקידים מחודשת וברורה תשפר את תפקודכם בעבודה. בתחום הזוגי צפוי שיפור, אך זאת בתנאי שתקדישו זמן להקשבה לצד השני. משהו דחוף הקשור לבית יעסיק אתכם בחציו השני של היום.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף העורב: המסר הוא – גלו נחמדות כלפי יריביכם. בדרך הזו הם יחשפו בפניכם את נקודות התורפה שלהם.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם מתעוררים הבוקר במצב רוח מפוזר למדי. כל זאת כתוצאה מהצטברות מתחים. קשה לכם להתרכז והדברים פשוט לא מסתדרים כהרגלכם, מה שמרגיז אתכם מאוד. אתם חייבים לנסות להתמקד. דווקא היום, יעלו על הפרק נושאים שבהם תדרשו לגלות החלטיות ונחישות. למרות העיתוי הגרוע הכול יעבור בשלום. הגות ומדיטציה ישיגו את מטרתן אך ורק אם תהינה ספונטאניות. אין כל תועלת בהגות שאינה ספונטאנית.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: גם אם אינכם מודעים לכך, נראה כי עסקיכם מושפעים מן המתרחש איתכם בתחום שבינו לבינה. השקיעו בתחום זה, והכול יבוא על מקומו בשלום.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

היום צפויים קשיים בעבודה בגלל סיבות שאינן תלויות בכם. תקלות וקלקולים של מכשירים וציוד מסבכים עוד יותר את המצב. אתם שוקלים מה הדרך להתמודד עם מה שקורה והאם יש לזה משמעות מעבר למה שגלוי לעין. לפעמים הדברים יוצאים מכלל שליטה ואין יותר מידי מה שאפשר לעשות. דעו כי אלוהים אינו שוכן במקום כלשהו רחוק מן העולם. אלוהים שוכן קרוב-קרוב, ממש כאן ועכשיו. חושו והרגישו אותו.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: הטיפש אינו זה אשר עושה טעות כלשהי, אלא זה אשר חוזר עליה פעם נוספת מבלי שלמד משהו מלקחי העבר.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

תחושת הביטחון שלכם מעורערת ואתם חשים שעומד לקרות משהו דרסטי. תשומת הלב שלכם נדרשת במספר תחומים וקשה לכם לפצל את האנרגיות בצורה יעילה. קשר הרסני בו הייתם מעורבים מגיע לסיומו ויש מקום לצפות לתחושות של הקלה. עכשיו, כאשר השטח 'נקי' תוכלו להתמקד יותר בצרכים שלכם. לשיפור ההרגשה מומלץ לנסות טיפול מרגיע מתחום הרפואה המשלימה.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של לוויתן: המסר הוא – כל צעד שאתם עושים במישור החומרי והמעשי, צריך להיות מאוזן על-ידי צעד נוסף במישור הרוחני והמיסטי.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

זהו יום שמתאים לבילוי מחוץ לבית. אם התוכניות משתבשות ברגע האחרון ויתכן שאף מתבטלות, כדאי שתכינו מראש תוכניות חלופיות. העיקר שאת הערב תבלו בחברה טובה. לפנויים יש סיכוי מצוין להכיר מועמדים המתאימים לקשר זוגי. גם אם אתם נמצאים במערכת קבועה, הרגש הדומיננטי רווי בחושניות. יש לכם צורך להתאוורר, להתרענן ולהתחדש וכמובן להיות עם אנשים מרתקים.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של לביאה: המסר הוא – מקדו את תשומת-ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים וזכרו כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של הטוב והאור.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם מצפים לקבל קצת יותר פירגון מאנשים קרובים לכם ומתאכזבים כאשר זה לא קורה. היזהרו מתגובת שרשרת לא נעימה. נסו להתעלם מתחושת חוסר התקשורת. בסך הכל, שום אסון לא קרה. להיעלב זאת בחירה אישית. אדם בעל שאר רוח מנחה אתכם בדרככם אך אינו מתערב במעשיכם. דווקא סגנון נהנתן ובלייני יעניק לכם את הקשר שאתם נכספים לו.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפים המבוססת על הקריאה בכף-היד, עלה בגורלכם קלף החביבות: הקלף מעודד אתכם לפזר חיוכים לכל עבר ולהשקיע ביחסי ציבור ולא בעקרונות.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אתם מוקפים חברים ואנשים שאתם אוהבים אך יחד עם זאת, יש לכם הרגשה שיש צורך ב-קצת שקט. זה לא קל, בעיקר בשל העובדה שאתם רוצים הכל בלי להתפשר על שום דבר. דרוש לכם זמן נוסף כדי להסתגל ולהבין שצברתם הרבה מתח לאחרונה. יש צורך להתיידד עם רעיונות חדשים ולהפנים גישות שונות. הרקיע רומז כי זה עתה קיבלתם ברכה קדושה אשר הולידה שותפות פורייה בין הכוח הזכרי לבין הכוח הנקבי.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפים המבוססת על הקריאה בכף-היד, עלה בגורלכם קלף הרעיון הטוב: הקלף מבשר על הארה פתאומית שתבליח מתוך האפלה ותעניק לכם מסר ממוזל ומבורך.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button