הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 01-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מגלים בפעם המי יודע כמה שאתם יכולים לסמוך רק על עצמכם. אדם קרוב מאכזב אתכם ולמרות שאתם מודעים היטב לעובדה שאנשים עושים כמיטב יכולתם, ברור לכם שזה לא מספיק לכם, לטווח רחוק. תחושה של חוסר אונים, תתחלף לאיטה בתוכנית מפורטת לפעולה בעניין חשוב זה. אל תחשבו על נקמה, דאגו לעצמכם. פעולה התנדבותית שאתם עושים למען הכלל ולמען הזולת, תחזור אליכם עם אנרגיות ממוזלות כפל-כפליים.

שור
דרישות שמגיעות מחברים וותיקים גורמות לכם לחשוב מחדש. דבר אחד זה להרגיש שאתם תמיד צודקים וזה עניין שונה לחלוטין להיכנע לתכתיבים חסרי היגיון. כדאי בהחלט לפתוח את העניין ולנסות להגיע לפשרה שמתקבלת על דעתם של שני הצדדים. חוסר רצון להתגמש יביא למצב של תקיעות מתמשכת- מיותר לגמרי. אתם תצליחו לאסוף מידע על אודות יריביכם, אמת גדולה תתגלה לכם בחדרי חדרים. שם המשחק הוא סודיות.

תאומים
קיים סיכוי טוב לבלות עם אנשים שאתם אוהבים. דחו פגישות עם אנשים משעממים ואל תתפשרו. תהיה לכם הזדמנות להעמיק קשר רומנטי חדש. הרקיע רומז כי לפעמים צריך להשתמש ב"שקרים לבנים" על-מנת להשפיע על דעתו של אדם קרוב. צפויה קרן אור בפרשייה שכמעט התייאשתם ממנה. הסיפור הזה דורש מכם להכניס לתמונה אדם שלישי. יסוד האש מזרים אליכם אנרגיות בעלות אופי לוהט ורוקם עבורכם קשרים עם ילידי המזלות קשת, אריה וטלה.

סרטן
התיאוריות שאתם מפתחים לגבי מי שמהווה עבורכם בעיה בעבודה- אינן נכונות. אל תהיו כל כך יומרניים וקחו בחשבון שיתכן כי אתם טועים. הקשה מכל הוא לשנות הסכמים בלתי כתובים שרקמתם בתחילת הדרך. נראה שהפעם העניין די אבוד אלא אם כן תמצאו דרך יצירתית במיוחד לפתור את הבעיה. כדאי להיעזר בגורם חיצוני שישמש כמגשר. יש להתכונן לקראת שינוי מהפכני: משהו בסגנון של טריקת דלת במקום אחד ופתיחת דלת במקום אחר.

אריה
סדר היום שלכם עמוס במיוחד. אתם מתקשים למלא את כל המטלות שהצבתם לעצמכם. לא רק שיש לכם ייסורי מצפון על כך אלא שיש מי שמזכיר לכם ללא הרף עד כמה אתם 'לא מוצלחים'. הכי קשה להתמודד עם הביקורת החיצונית הפוגעת בנקודות רגישות. הרצון שלכם להתמיד ולהוכיח את צדקת הדרך יביא אתכם למקום הרצוי. בינתיים תתעלמו. זה הזמן להשקיע בהימורים פעוטים, אתם יודעים, כשהמזל מקיש בדלת – אין צורך בהשקעה של סכומים גדולים.

בתולה
התפקוד במסגרת המשפחתית גוזל את מרבית זמנכם. אתם נכנסים לרוטינה של התייעלות ונראה שכך פועל הכל הרבה יותר טוב. ההבנה הפנימית של מה הגורם שיכול לעצור אתכם, בנסיבות מסוימות, עשויה להיות הפתרון לשינוי חשוב. אדם שעליו אתם סומכים מאוד, מסייע לכם בעניין דחוף. יש לדכא את הדחף להתרברב, גם התלהבות יתר עלולה ליצור רושם של יוהרה. אתם מצליחים לפתור בעיה שטרדה את מנוחתו של אחד ממכריכם. נראה כי בסיפור הזה הסתייעתם בניסיונכם האישי.

מאזניים
לא יזיק לכם להיזהר קצת יותר בכל מה שקשור להוצאות כספיות, למרות שקשה מאוד לעמוד בפיתוי. תסכול שקט דוחף אתכם לבזבז אבל חובה עליכם להתאפס, מכמה סיבות. ראשית, כדאי וחשוב לברר מה מפריע ולטפל בעניין זה בצורה ממוקדת. שנית, חשבון הבנק אינו משהו שפתוח למשא ומתן וכנ"ל גם המנהל. אז נא להירגע. רעיון שמנקר במוחכם זקוק לקצה-חוט על מנת שיקרום עור וגידים. נסו למצוא אותו אצל מי שכבר היה שם.

עקרב
יום מלא הפתעות. אתם צריכים להיות סבלניים. יש התפתחויות שמתוכן יהיה עליכם לבחור את האפשרות המתאימה לכם ביותר. קשה לדעת במדויק מה באמת עומד לקרות וצופן העתיד ולכן מומלץ ללכת על האופציה הבטוחה ביותר. בתחום הזוגי יש בהחלט סיכוי לשיפור משמעותי. תפתחו קצת את הלב ותראו איך מתרחשים דברים נפלאים. אל תריבו עם אדם שמעניק לכם משוב. הוא עושה עבודה טובה גם אם אינו אומר את אשר רציתם לשמוע.

קשת
אתם מגלים נכונות להיפתח ולהשקיע מבחינה רגשית, הרבה יותר מאשר בעבר. גמולכם יצדיק את המאמץ. צפוי יום מדהים עם בן/ת הזוג. זהו יום שמהווה יותר מרמז לבאות. העתיד נראה מצוין ואתם במצב רוח אופטימי. אם תצליחו להגיע לשילוב של ביטחון עצמי והתעניינות אמיתית בצד השני- הקשר בהחלט יתקדם. יש מי שמטיל ספק במידת הרצינות שלכם בגלל הקצב, אל תתנו לחששות האלו להשתלט עליכם. תחליטו מה אתם מעדיפים, להקשיב לאחרים או – אהבה.

גדי
בעיות טכניות משבשות את יומכם, אבל לשם שינוי אתם לא ממש לוקחים ללב וממשיכים כרגיל. מצב הרוח שלכם טוב ואתם נחושים לא לתת לאף אחד להרוס. מידע שהגיע אליכם מכיוון לא צפוי, גורם לכם לשנות את דרך החשיבה לכיוון הרבה יותר חיובי. כול זמן שזה נמשך, כול מי שקרוב אליכם ייהנה מחברתכם ובגדול. אתם מצליחים להרים אירוע חברתי במינימום זמן. המשיכו לצבור נכסים אך הימנעו מלהזדהות עימם. צבירה מביאה עימה פחד באותו היחס. טוב-לב ונדיבות עשויים להועיל להגשמת המטרה.

דלי
אתם מתעוררים שלווים ומרוצים. שמרו על מצב רוח טוב במהלך היום על ידי ניהול ואיפוק עצמי שמתאים לכם בדיוק. אם אתם מרגישים צורך באוורור, צאו לטייל מחוץ לבית. זאת אופציה מבורכת שתשפר את מצב הרוח. אתם מרגישים שאתם חייבים לעצמכם מה שלא הספקתם במהלך השבוע הקודם לזה. הפתעה רומנטית שמכינים לכם- תדרוש מכם השקעה של הרבה אנרגיה. גרמי השמיים ממטירים עליכם אנרגיות בעלות אופי רענן וחדשני. קחו את הדברים אל נתיב הקריירה שלכם.

דגים
ריבוי אנרגיות במזל דגים עלול להוליד מצב של "תפסת מרובה, לא תפסת". אין טעם לתכנן יותר מידי תוכניות. מילות המפתח ליום זה הן: זרימה ורכות. אם תתנו ביטוי לשתי תכונות אלה, תופתעו לגלות שאנשים סביבכם ממש נפתחים אליכם ומוכנים לעשות המון בשבילכם. עם זאת, יש להפעיל קצת יוזמה ולא להישאר במצב של פסיביות גמורה. אדם ראוותן מייעץ לכם לנהוג בענווה בעוד אשר הוא עצמו מחולל דרמות. לא תצליחו להזיז אותו מדעתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button