הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 08-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

יום של נסיעות וטיולים. הפוקוס הוא על התדמית החיצונית ואתם מקדישים זמן, מרץ ומשאבים בכיוון זה. אתם מתלבטים ומשתפים מישהו קרוב בהרהורים אינטימיים. לא בטוח שתקבלו את התשובה שאתם מצפים לה. הנושא הרגשי אף הוא מטריד אתכם. חשבו פעמיים לפני התחייבות כלשהי לטווח רחוק. על אף הפיתויים הנקרים בדרככם, מומלץ לכם לבחור בנתיב גלוי, הוגן, מעשי ותכליתי.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה"פנג-שואי" וספר התמורות, עלה בגורלכם המסר הבא – אם אתם יוצאים נגד יריביכם, הניחו להם את דרך הנסיגה. אל תשפילו אותם.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

למי שלא מעורב במערכת יחסים קבועה, יש סיכוי להתחיל בקשר רומנטי חדש. אתם מרגישים טוב יותר וזה הזמן לפתוח דף חדש. יתכן שיהיו סביבכם אנשים שינסו להשפיע עליכם. נסו להתמקד בהחלטה שלכם ואל תצפו שמישהו מבחוץ יפתור לכם את הבעיות. זמן טוב לרכז מאמצים בתחום החברתי. אל תהיו שבויים בכבלי השגרה.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה"פנג-שואי" וספר התמורות, עלה בגורלכם המסר הבא – המזל הטוב יבוא באופן לא צפוי, אין צורך להקשיב לעצותיהם של מי שממילא אינם יודעים דבר.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

תפיסת המציאות שלכם היום קצת מוגזמת ואתם נוטים להיעלב ולהיפגע מכול דבר הקורה סביבכם. רגישות יתר משרה עליכם אווירה של עצבות ובלבול והעולם נראה כמו מקום מסוכן ואלים. חפשו בתוך עצמכם מקורות כוח להתגבר על ההרגשה. הרי אתם יודעים בתוך תוככם שלא כך הוא הדבר. לכו עם הקול הפנימי שלכם.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת האי צ'ינג וספר התמורות, עלה בגורלכם המסר הבא – מהומה מעידה על חוסר בשלות. הניצחון יושג בעזרת התמדה, אך פעולה חפוזה סופה כישלון.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

הקשיחות הפתאומית שלכם מביאה אתכם למקום הרבה יותר טוב מאשר הייתם בעבר. אולי אתם לא מודעים לכך אבל אנשים מתייחסים אליכם ביתר כבוד כאשר אתם מביאים לידי ביטוי את הצד החזק הקיים בכם. במקום לבזבז אנרגיה מיותרת ולאוכל את הלב על כל אותם מקרים לא נעימים שקורים לכם תתחילו לחשוב ולפעול בצורה נכונה. עוד היום!
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת האי צ'ינג וספר התמורות, עלה בגורלכם המסר הבא – אדם נאור בוחר מטרה ללכת אליה, בדרך זו הוא לומד להבחין מהו טוב ומהו רע. כל אשר מקדמו אל המטרה, הוא טוב – וכל אשר מרחיקו ממנה, הוא רע.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

מפגש עם אדם מסוים שפעם הייתם איתו בקשר רומנטי, עלול לגרום למבוכה גדולה. אתם צריכים להתכונן לאפשרויות ולהחליט על התגובה האופטימאלית מבחינתכם. בכל מקרה, עצם המפגש או הערות עוקצניות שיכוונו אליכם אינם סיבה ליפול לקרשים. תנו לזיכרונות לחלוף מעל הראש. כבר הייתם בסרט הזה ובאמת שאין טעם לדוש בעבר. שמרו על עצמאות מחשבתית.
בפתיחת חיזוי שהתקיימה לכבודכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף שמונה גביעים: המסר הוא – פרידה או ניתוק שהתרחשו לאחרונה, יביאו התחדשות כבירה בעקבותיהם.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אל תבססו את המסקנות שלכם על העבר. וודאו שאתם בוחנים ובודקים את המצב כפי שהוא היום ובצורה הכי אובייקטיבית שאפשר. מישהו קרוב אליכם לא מתפנה כבר מספר ימים כדי לדבר איתכם למרות שאתם מצהירים על דחיפות הצורך שלכם לבדוק מה מתרחש. עמדו על זכותכם לדעת איפה אתם עומדים. חשוב לקיים שיחה כנה, בלי לתת לצד השני להתחמק.
בפתיחת חיזוי שהתקיימה לכבודכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף נסיך החרבות: המסר הוא – קלילות והרפתקנות אינן תכונות שליליות בהכרח, לפעמים הן אלו אשר יובילו אתכם אל ההימור הנכון.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

נראה שאין לכם יותר מידי כוח לזוטות שוליות ובא לכם להתפנק. אתם כועסים במידה מסוימת על חברים, אולם, ללא הצדקה ממשית. אתם נראים טוב מרגישים בהתאם ויש לכם את היכולת להשיג כמעט את כל מי שאתם רוצים בחברתו. זה הזמן ליזום בתחום הרומנטי וצפויה לכם הצלחה מהממת שאין למעלה ממנה.
בפתיחת חיזוי שהתקיימה לכבודכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף הכוכב: המסר הוא – יש לכם סיבות טובות להרגיש אופטימיות, אך צריך לקשור קצוות רבים עוד לפני תרועת הניצחון.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם מפצים את עצמכם, בדרך מוזרה, על ירידה ניכרת בתחום חיי הרגש והרומנטיקה שמשום מה ירדו למקום אחרון ברשימה. נפתחות בפניכם אפשרויות חדשות אך אתם לא מספיק ערניים כדי לנצל אותן. תבדקו לעומק את כל העובדות הפועלות לטובתכם. אל תתפשרו יותר מידי. קיבעו לעצמכם סדר עדיפויות. בכל הנוגע להיכרויות חדשות, כדאי לגלות זהירות וחשדנות.
בקבלת מסרים על-פי צורות המשתקפות באבני בדולח, עלתה בגורלכם צורה של פרסה: המסר הוא – המזל הולך לצידכם יותר מכפי שאתם מוכנים להאמין.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

הרקיע מסיר מכם את אור הזרקורים. נראה שהעיניים מופנות עכשיו אל מישהו אחר. אין תלונות אך גם אין מחמאות. הקדישו מעט זמן לבילוי עם המשפחה. תקשורת טובה עם בני הבית תגרום לכם נחת. בתחום הרומנטי- אין התפתחויות חדשות. רק אם תצליחו לצאת מהאדישות שלכם בתחום זה, צפויה התקדמות. חומר למחשבה עבור הפנויים שביניכם.
בקבלת מסרים על-פי צורות המשתקפות באבני בדולח, עלתה בגורלכם צורה של פטרייה: המסר הוא – בין האנשים שלכאורה משתפים עימכם פעולה, מסתתרים גם אלה שלא ממש מפרגנים לכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

אתם מסתגלים במהירות וביעילות למצבים משתנים. הביטחון העצמי עולה והיכולת שלכם לתקשר עם אחרים עולה ומשתפרת. נסו לנהוג בפתיחות ושמרו על 'ראש פתוח' גם כלפי בני משפחה וגם כלפי חברים. הקדישו מספר שעות לבילוי שקט כגון קריאת ספר טוב או צפייה בטלוויזיה. לא חייבים להתרוצץ בחוץ כל הזמן כדי להרגיש שאתם עושים משהו.
בהפלת גורל על-פי שיטת טוטם של בעלי-חיים, עלתה בגורלכם דמות של אופוסום: המסר הוא – אם יש ברצונכם לגבור על מתחריכם, תצטרכו לנקוט בתחבולות ובשיטות מתוחכמות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

בדרך הגיונית שציפיתם לה, נראה כי דווקא יום המנוחה מביא איתו מסר מרגיע. אתם מצליחים להרשים את האנשים הנכונים ולהביא לתחושה שניתן לסמוך עליכם. איזון אנרגטי בבית מאפשר לכם לנוח ולהתארגן טוב יותר לקראת השבוע החדש שבאופק. למרות תחושת הנינוחות, הקפידו לבדוק שוב ושוב על מי אפשר לסמוך ועל מי לא.
בהפלת גורל על-פי שיטת טוטם של בעלי-חיים, עלתה בגורלכם דמות של סנאי: המסר הוא – אנשים, מצבים ואירועים מן העבר – חוזרים בגדול אל שגרת יומכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יום טוב. עשיתם את זה ובגדול! הצלחתם להתגבר על רגשות טינה וכעס בגלל מריבה שהתפרצה לה כאילו משום מקום. כאשר נפגשתם עם אותם אנשים שגרמו לכם להתרגז כול כך, גיליתם שאתם יכולים לסלוח הרבה יותר מהר ממה שחשבתם. בסופו של דבר, 'ההר הוליד עכבר' ומצאתם את עצמכם נהנים עד הגג.
בהפלת גורל על-פי שיטת טוטם של בעלי-חיים, עלתה בגורלכם דמות של פרפר: המסר הוא – אל תמתינו לגורם חיצוני, זה הזמן להשקיע ביכולתכם להפוך ליחידה כלכלית עצמאית.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button