הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 16-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
היום אתם מתמקדים בחצי הכוס הריקה דווקא, למרות שהשגתם לא מעט במהלך השבוע. אדם קרוב מקשיב למצוקות ולבעיות שלכם ונותן עצה טובה אחת או שתיים. למרות זאת, אתם מתקשים לקבל את העזרה המוצעת לכם ומתעקשים לפעול בצורה שהתחלתם. ברור לכם שאתם טועים אבל משהו גדול וחזק מכם, גורם לכם לנהוג בדרך כפייתית. הרקיע צופה התנסויות וחוויות מהסוג המרטיט והמהם. במקביל, הוא רומז על הצורך להשתחרר ממעצורים פסיכולוגיים ומעכבות.

שור
תופעה קוסמית עלולה להכניס אתכם לערוץ שגרתי וקונפורמי להחריד. אל תתנו לקשרים האישים שלכם להפוך למובנים מאליהם. לקח לכם הרבה זמן לשפר את המצב אז לא כדאי לתת לו להתדרדר בחזרה במורד. יש לכם את הכוחות לא להיכנע למצבי לחץ למרות שלעיתים נראה 'על פניו' שאתם מוותרים יותר מידי. אל תנסו לשלוט. הפעילו את הצד הרך שלכם ותגיעו לתוצאות טובות הרבה יותר.

תאומים
אתם מרגישים שהשגרה חונקת ומייגעת. בא לכם לעשות שינוי קיצוני. לפני שאתם פועלים באימפולסיביות, למשל, מזמינים חופשה בהוואי, כדאי להתייעץ עם בן/ת הזוג. בכל מקרה, המצב הכלכלי שלכם עדיין בתהליכים של שיקום. אז אל תשתוללו יותר מידי. יש לכם יכולת לתמרן בין אנשים ומצבים. השתמשו בכישרונות שלכם. הרקיע רומז על מצב מרנין ואופטימי, אך מזכיר לכם לקשור היטב את כל הקצוות.

סרטן
היום מגיעים אליכם מסרים סותרים שגורמים לכם להתרגשות. אתם נוקטים ביוזמה שנתקלת באדישות ואטימות ואחר כך, בתגובה נלהבת. האדם עליו אתם בונים מגדלים באוויר, הוא טיפוס קשה לפיצוח והשאלה האמיתית היא לא האם הוא מעוניין בקשר איתכם, אלא האם באמת מעניין אתכם לקחת על עצמכם אתגר מסוג זה. הרקיע מעודד אתכם "לשווק" את עצמכם, מבלי להמתין עד שהאחרים ישגיחו בקיומכם.

אריה
אתם רוצים לפנות למישהו קרוב כדי להתייעץ איתו וגם להציע לו הצעה מסוימת אולם מתלבטים. היום הוא יום טוב לעשות את הצעד. תיווכחו לדעת שהתגובה תהיה הרבה יותר חיובית ממה ששיערתם. גם אם תקבלו תשובה מתחמקת, הרי שהדבר טוב יותר מחוסר הוודאות הראשוני. יצירתיות והכנסת אלמנטים של גמישות לקו המחשבה- רצויה. צפויה לכם פרשיה בעלת מוטיבים פיקנטיים, יש דברים שאין צורך לתת להם פומבי.

בתולה
נצלו את היום למנוחה. זה חשוב! יש מי שמנסה לשכנע אתכם בכוח להצטרף לתוכנית ביזארית שאינה עולה בקנה אחד עם הרצונות שלכם. אתם אומרים לא אך מרגישים אשמים. המסקנה הברורה מאליה היא שמערכת היחסים הנ"ל דורשת בדיקה משמעותית, במיוחד לאור ההתפתחויות. אם רצונכם להימנע מחיכוכים מיותרים, כדאי שתשמרו בסוד את צעדיכם.

מאזניים
כוכב ונוס השולט בכם, מנסה להתגבר עתה על אנרגיה מאתגרת המשוגרת אליו מן הרקיע. מצבכם החברתי דורש דחיפה קדימה. השקט היחסי אינו מתאים להלך הרוח שלכם. אתם מחפשים אקשן, אבל חבל שאתם עושים זאת במקומות הלא נכונים. להרחיב את מעגל ההיכרויות על ידי הצטרפות לסדנה או קורס לימודי- זה הכיוון הנכון עבורכם. לכו עם ההרגשה הפנימית. בכל מקרה, אל תשכחו להפעיל גם שיקול דעת כלכלי.

עקרב
כוכב פלוטו השולט בכם מקיים יחסים יוצאי דופן עם שאר גרמי השמיים. יום טוב לקחת צ'אנס. אדם מקסים ונבון נותן לכם עצות טובות אולם אתם מתעקשים להתעלם ולהמשיך להתלונן. אל תתפלאו אם בקצב הזה, תצטרכו להתמודד לבד עם הבעיות שלכם, ואולי מוטב שכך. כדאי להתמקד בנושאים שמעסיקים אתכם ולא להתפזר על שטחים אחרים, שהם בעלי חשיבות משנית בימים אלה כמו ענייני המשפחה המורחבת.

קשת
צפויה הקלה בלחצים לאחר מנוחה ממושכת. היחסים הקרובים שהושפעו לא מעט בגלל עייפות רבה, מקבלים תפנית לטובה. בילוי לא שגרתי אל תוך הלילה, הופך לחוויה של ממש. אתם שונאים חוקים ומסגרות שמקובלות על אנשים אחרים. אז תנו לעצמכם לזרום וליהנות בלי לעשות חשבון לאף אחד. הרקיע רומז על קשר חדש עם אדם אשר מצליח לקרוא את מחשבותיכם, מבלי לשפוט אותן לכף זכות או חובה.

גדי
בתחום האישי אתם מרגישים הרבה יותר טוב לאחר שניסיתם טיפול לא שגרתי. בחברתי המצב נזיל למדי ויש התפתחויות חדשות. אל תאבדו פוקוס ואל תתפרשו ליותר מידי כיוונים. זה עלול לגרום לכם לבלבול וירידה בריכוז. אם תשכילו לארגן היטב את הזמן שלכם, תמלאו בהצלחה את כול המשימות ואפילו תזכו למחמאות. תלוי בכם! אל תהססו לפרגן לעצמכם מעט בילויים קלילים ולא מחייבים, המזל הטוב בא להתארח כאשר אינכם מצפים לו.

דלי
אתם חווים תוקפנות ועלולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים, דווקא עם אנשים קרובים אליכם. משום מה, העצבנות שלכם נותנת לכם תחושה של שליטה בסובבים אתכם. נטייה זאת מביאה אתכם למצבים לא נעימים במיוחד בחיי החברה. עצות סותרות שאתם מקבלים מדורשי טובתכם עלולות לגרום לבלבול. נסו התמקד. צפויה הצלחה לאלה מכם העוסקים בספורט, כמו גם ליוצאים למסע הרפתקני.

דגים
הציפיות שלכם מהחיים עולות ועולות ואם לא היה משהו שעוצר אותן, הן היו מגיעות עד לשמיים. עליכם ללמוד להיות קצת יותר מציאותיים ולהתמודד עם הקשיים כמו כל אחד אחר. לעיתים קרובות מידי, נידמה לכם שמגיעות לכם זכויות יתר וחוקים שונים מאשר לכלל האנושות. זהו מתכון בדוק לאכזבות ורצוי לשנות כיוון מחשבה. הרקיע מבשר את חיוכה של אלת המזל ועל כן, זה הזמן לבצע הימור גדול בתחום שבינו לבינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button