הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 09-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום של התחלות חדשות. צפו לשינויים, במיוחד בתחום העבודה. מה שיראה לכם מלהיב בהתחלה יכול להתברר בהמשך כבלון נפוח. מוטב לגלות אורך רוח וסבלנות ולא לצפות יותר מידי כדי לא להתאכזב. תנו למבחן הזמן להוכיח לכם את העובדות ולהבחין בין פנטזיה למציאות. הרקיע מכריז על הצלחות בביצוע משימות שלכאורה אינן ברות ביצוע.

שור
צורת החשיבה וההתנהגות שלכם מתפרשת על ידי אחרים כמוזרה וכלל לא מובנת. אתם שקועים בתוך עצמכם וגם לכם לא ברור לחלוטין הכיוון הרצוי לפעולה, לפחות לא בשלב זה. אל תמהרו, למרות שיש לכם אולי הרגשה שאתם עלולים לפספס את הרכבת. הלחץ עלול רק להרוס דברים טובים שקורים לכם בתחום הזוגי. תנו לזמן לעשות את שלו בלי לגלות רגשי רכושנות. הרקיע צופה הצלחה פיננסית לאלה מכם העוסקים במופשט וברוחני.

תאומים
יום טוב. לא מעט אופציות חדשות מזדמנות לכם. עליכם להקפיד לבחור מתוך המכלול את מה שהכי קורץ לכם, תוך כדי לקיחת סיכונים מחושבים. אל תהיו פסיביים. הגיע הזמן לנקוט ביוזמה ולהתקדם קדימה בכל הכוח. אל תתייחסו להפרעות חסרות משמעות שיעלו במהלך הדרך. אחרי שיהיה לכם ברור לאן אתם הולכים, שום דבר לא יעצור בעדכם. הרקיע מייעץ לכם לנקוט פעולה בעניין משמעותי ולא להמתין לדברים שיתרחשו מאליהם.

סרטן
הצורך שלכם לפרוץ לעולמות חדשים בולט וברור היום יותר מתמיד. אם תעזו- יש לכם סיכוי גדול להצליח. מצד שני, אם תמשיכו לחשוש ולשקול את החסרונות והיתרונות, תישארו תקועים עוד זמן רב או שתגלשו שוב לסגנון התנהלות שלא מספק אתכם. מספיק לחכות לניסים שיקרו. תגרמו למה שאתם רוצים שיקרה- להתרחש! הרקיע מבשר על מזל טוב העומד לפקוד אתכם בעניינים העוסקים בגורלות והגרלות. כאשר המזל מקיש בדלת, אין צורך בהשקעות גדולות של כספים.

אריה
הדעות שלכם קצת קיצוניות לטעמם של מרבית האנשים שאיתם אתם באים במגע. יתכן שיתפתחו ויכוחים ועימותים בנושא כספי. הציפיות שלכם לא מעשיות. גם אם נראה לכם שאתם הכי מקופחים, תודו, שלצד השני יש זכות לא פחות לגיטימית מכם להרגיש רע. אל תתנו תשובות מוחלטות לשאלות מסובכות. קחו זמן וגלו איפוק עד שתירגעו. הרקיע מבשר על הארה פתאומית שתבליח מתוך האפלה ותעניק לכם מסר ממוזל ומבורך.

בתולה
ההיבט החינני שנוצר בין כוכב מארס לבין כוכב מרקורי שליטכם, מעלה למרומים את מפלס מצב הרוח. החיים החברתיים פורחים, מה שמעלה בצורה משמעותית את המורל. למדתם ליצור קשרים נעימים שלא קשורים עם תלות או כאבי לב, מה שמשאיר לכם הנאות צרופות בלבד. נראה כי אדם שאתם מחבבים מעורר בכם מחשבות והרהורים, ואתם מבלים זמן רב בשיחות המיועדות לשיפור איכות חייו ורווחתו.

מאזניים
ההיבטים שנוצרו בין כוכב ונוס שליטכם, לבין הכוכבים אוראנוס ופלוטו – עלולים להתיש. צפוי יום עמוס. אתם עסוקים מאוד וההרגשה של לחץ רק מוסיפה שמן למדורה. אתם מנסים להפיק אירוע חברתי וזה גוזל מכם זמן רב ואנרגיות בלי סוף. האצלת סמכויות ושיטות ייעול הן ללא ספק דרך לחסוך לכם בבריאות. מבחינה רגשית-נפשית אתם חשים צורך בפינוק או חופשה טובה- לבד. בעצם למה שלא תיקחו יוזמה ותעשו בדיוק את זה?

עקרב
אותו כוכב פלוטו שליטכם גם מקיים יחסים מאתגרים עם כוכב ונוס האחראי על האהבה, אך מתענג על כוכב נפטון האחראי על החלומות. נורא חשוב לכם "לספק את הסחורה" ולהיות בסדר עם כולם. היום קצת קשה לכם למלא את כל המטלות. מה שנקרא 'עייפות החומר'. אתם יכולים להיות גאים בהישגים שלכם עד כה ובמיוחד בתקופה האחרונה. אז אם יש מי שמעיר לכם הערות סרקסטיות, תדעו מול מי אתם עומדים והכינו תשובות מראש.

קשת
מצב הרוח טוב למרות התחושה של 'כובד' פה ושם. תפרגנו לעצמכם קצת. קנו לעצמכם זר פרחים או ספר טוב וצאו לשוטט לזמן קצר בחיק הטבע. החיבור לקרקע, מכל הבחינות, יעשה לכם טוב. הרגישות שלכם אינה עומדת בסתירה להחלטיות וללהט שיש בכם להצליח. יום מתאים במיוחד לראיונות, לנאומים ולפגישות עסקים. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני מתרחק מן האנשים הנחותים ואין הוא עושה זאת בזעם, אלא באיפוק.

גדי
אתם משתחררים מהלחץ בו הייתם שרויים. אווירה קלילה משהו משתלטת עליכם. רצון להגשים פרויקטים מתוכננים, מדרבן אתכם לעבוד שעות נוספות. הסבלנות שלכם עומדת בהצלחה במבחנים שמציבים לכם אנשים בעלי השפעה. זמנכם מוקדש בעיקר לכיוון המקצועי. אל תשכחו להעניק מעט תשומת לב לבני המשפחה שמרגישים, איך לומר בעדינות? מוזנחים במקצת. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני גם בהיותו בחבורה, שומר על עצמאותו.

דלי
זהו מן יום הצופן בחובו הפתעות למי שמוכן להסתכן. אתם לא אוהבים ללכת בתלם ולמרות שעיקר הזמן מופנה לתחום הקריירה, אתם לא לגמרי אדישים לחיזורים. הרקיע מבשר על תקופה סוערת ועתירת ריגושים רומנטיים. הבוסתן הרומנטי פורח הודות לרעיון מקורי. לא מדובר בשינויים ותהפוכות אלא במחווה פשוטה אך גאונית. אתם מצליחים להפתיע אנשים שהתרגלו לקבל אתכם כמובנים מאליהם. הדברים ילכו וישתפרו לאחר שהם ייאלצו ליישר איתכם קו.

דגים
תשומת הלב שלכם מתמקדת בענייני ציבור וקהילה. תמיד הייתם מהסוג שמסתובב בעולם עם מחשבות אלטרואיסטיות שגורמות לכם לדאוג לגורל האנושות, אבל נראה שהפעם זה משום שלא ממש בא לכם להתעסק עם הבעיות האישיות שלכם. חשוב שתמצאו דרך לאזן בין הדברים. התכנסות פנימה ויציאה החוצה הם שני תהליכים משלימים שכדאי להשקיע בשניהם במידה שווה. הרקיע מבשר על אהבה תמימה, טהורה וזכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button