הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 06-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
מתח בזוגיות הוא רק אלמנט נוסף במסגרת השינוי שעובר עליכם. אתם מרגישים שאתם נמצאים בעיצומו של משבר שהוא גם הזדמנות פז עבורכם לבצע מהלך אמיץ. קיים קושי לעבור את היום בבית. אתם מנסים להעסיק את עצמכם בכל מיני מפגשים שחלקם מיותר לגמרי. נסו להיות יותר בררניים. אם עברתם לאחרונה לעבוד או להתגורר במקום חדש, הרי שצפויה לכם התאקלמות קלה. מכל מקום, הרקיע נושא בשורה של אחווה ושיתוף.

שור
עליכם לקבל החלטה ולבחור דרך פעולה מסוימת. הדבר קשה לכם ואתם מתלבטים הרבה. במקביל, במהלך סוף השבוע אתם מקבלים מידע שיעזור לכם לראות את כל התמונה בפרספקטיבה רחבה יותר. הקשבה לאחרים היא המפתח! בהמשך תקבלו את התשובות שחיפשתם זמן רב. אם ברצונכם להכניע את מתחריכם ואת המקנאים בכם, עליכם לפעול במהירות ובנחישות. פעולה זריזה ומהירה תתברר כטובה יותר מזו השקולה והמחושבת.

תאומים
שיתוף היא מילת המפתח המאפיינת יום זה. חוש האחריות שלכם לא מאפשר לכם לזלזל במשימות שהוטלו עליכם, גם אם חלקן נראות לכם לא מוצדקות בעליל. חוסר הצדק מרגיז אתכם במיוחד אולם אתם מחפשים דרכים מתוחכמות יותר מאשר בעבר כדי להתקדם. כדאי לא להתלונן. להתחבר לגורמי ההשפעה. מאידך, שאיפות צריכות להיות מציאותיות שאם לא כן, אין סיכוי לסיפוק אישי.

סרטן
אין לכם ברירה אלא להשלים עם מה שקורה מסביבכם. אתם עסוקים מעל הראש ובכל זאת מוצאים זמן רב מדי להתעסק עם עניינים שאינם שייכים לכם כלל. הניכור שאתם מרגישים דורש בדיקה מעמיקה יותר. תוכלו להמשיך 'לרוץ' ולנהל מערכות יחסים עם מי שאתם רוצים, אולם אם אתם רוצים להגיע לאמת, צריך לעצור ולחקור. הגורל לצידכם באופן לא-צפוי אך עיקר המלאכה מוטל על כתפיכם.

אריה
עליכם למצוא את האיזון העדין לפעולה. אדם קרוב מתלונן על חוסר שיתוף פעולה מצידכם לגבי נושאים יומיומיים. במקום לפטור את התלונות כעניין טיפשי או לפתח מריבה, כדאי שתיקחו זמן למחשבה. מה שקורה, קשור כך או אחרת לנטייה הפנימית ההרסנית שאתם מיישמים. עשו טובה לכל הנוגעים בדבר והתאפקו! אם נוצר נתק כלשהו, יש ליזום פגישה באווירה ידידותית וחסרת רשמיות – הרשמיות רק תגביר את העוינות.

בתולה
אתם מאוד מתאמצים לא להפריע את סדר הדברים. השגרה נוחה לכם. הנאיביות, אמונה באופיים הטוב של הסובבים אתכם והרצון לשמר את המצב כמו שהוא, עלולים לגרום לכם בסופו של דבר לנזקים. שיתוף פעולה הינו חיובי במידה ותחליטו ללכת על שינוי. יהיה קצת קשה לעשות הכול לבד. אתם מופתעים כאשר מתברר כי דווקא מישהו שמתחרה בכם, מוציא לכם שם טוב. נפלא, רק אל תפריעו לו.

מאזניים
חדשות טובות מגיעות מחו"ל. אתם עומדים לקבל סכום כסף מסוים שיסייע לכם לעמוד בהתחייבויות קודמות. שינויים רבים בפתח. נסו לא להכשיל את עצמכם בהתפתחות שהיקום מזמן לכם רק בגלל שאתם מפחדים להיכשל. כדאי לבחון כל הצעה שמגיעה בכובד ראש. מילות המפתח ליום זה: אומץ והעזה. יש מי שמנסה להפיל עליכם את הפאשלות שלו. חושיו הערים רומזים לו כי קל להציף אתכם ברגשי אשמה.

עקרב
אפשרויות חדשות נפתחות. יש לכם מבחר של הזדמנויות אמיתיות. עליכם להתמקד ולהגדיר בצורה מדויקת את מה שאתם רוצים. יש מי ששומר על האינטרסים שלכם מול מישהו מבני המשפחה המורחבת שבא אליכם בדרישות בלתי פוסקות. ייתכן כי הוא מנסה לשכנע אתכם לפנות אל מסלול שאינכם סגורים עליו. גם אם לפתע אתם מתפתים, רדו מזה.

קשת
מעט מידי זמן מוקדש לתחום הרומנטי והתוצאות בהתאם. אין לכם על מה להתלונן אלא אם כן תנסו דרך אחרת. אולי שינוי מזג האוויר יגרום לכם ליתר מרץ. בגדול, זאת תקופה שקטה שהתאימה לכם לפני זמן מה, אך לא עכשיו. השינוי עוד ייקח זמן. חכו לשעת כושר, בה תהיו פנויים יותר מבחינה נפשית. גם עבודה זה חשוב, אבל האני העצמי שלכם – חשוב יותר, לא?

גדי
אנרגיה המגיעה מיסוד האש גורמת לכם לגישה צינית כלפי הסביבה. הימנעו מביקורת, שאינה נחוצה, לעבר אחרים. לעיתים אתם עסוקים כל כך בהסתכלות החוצה, עד שאתם שוכחים להתבונן ולבדוק מה קורה לכם בתוך הלב. שיחה עם אדם קרוב, שאתם מכירים שנים רבות, תאפשר לכם להיפתח ולדבר על עניינים אינטימיים שמשום מה, לא מתאים לכם להעלות עם אנשים אחרים.

דלי
מצב הכוכבים המשפיעים על הבית השלישי במפה האסטרולוגית שלכם, מוליד תסיסה פנימית ותזזיות. היום צפויה לכם נסיעה לביקור חברים או טיול משותף. אתם צריכים לגייס את כל כוחות הנפש ולמתוח את הסבלנות עד הקצה. דברים שתשמעו עלולים להרגיז אתכם, במיוחד כיוון שחלקם יגיע מאנשים שאינכם בוטחים בהם כלל ומאלה המתיימרים להיות בעלי דעה נחרצת בנושאים, שאין להם מושג בהם.

דגים
כוכב נפטון שליטכם נמצא עתה בחברת אנרגיות מהסוג המעודד והממוזל. הברקה או רעיון מקורי שיחלוף לכם בראש, יעסיקו אתכם למשך כל היום. נסו להקדיש זמן גם לדברים אחרים. זה יום מתאים לפתח את היצירתיות והמקוריות אבל לא על חשבון בני המשפחה שדווקא היום, יבקשו תשומת לב יותר מתמיד. אם תצליחו לשלב בין הדברים, הקרדיט ממנו תיהנו בתקופה הקרובה, יעלה.

Back to top button