צרכנות ולייפסטייל

סובלים מכאבים? יכול להיות שהפתרון מהיר ופשוט !

רבים סובלים מבעיה כזו או אחרת בכף הרגל, שפוגעת באיכות החיים שלהם ועלולה לגרום לכאבים ולהתפתחות בעיות רפואיות שונות. הכל על פתרון שעשוי לעזור גם לכם

כידוע, אנשים רבים סובלים מבעיה כזו או אחרת בכף הרגל. בעיות אלה פוגעות באיכות החיים ועלולות לגרום לכאבים ולהתפתחות בעיות רפואיות שונות. ברוב המקרים, אם וכאשר הם ייבדקו על ידי אורתופד, סביר להניח שהוא יזהה את הבעיה ויפנה אותם להתאמת מדרסים ושימוש בהם באופן קבוע. כיום כבר אין חובה בהפניית אורטופד בכדי להתאים מדרסים, והם נחשבים לחלק אלמנטרי בשיפור איכות החיים.
יחד עם זאת, יש אנשים שזקוקים למדרסים בכדי לטפל בבעיות רפואיות ובכאב ואינם מודעים לכך. אז מיהם האנשים האלה, והאם אתם נמנים עליהם? מיד נסייע לכם לענות לעצמכם:

מי יכול להעזר במדרסים מותאמים אישית?
• אנשים הסובלים מכאבים בכפות הרגליים וכאבים בפלג הגוף התחתון, שקשורים בהליכה או עמידה, מדרסים עשויים לסייע לכם בהקלת הכאב.
• אנשים העומדים שעות רבות במהלך היום (בעבודה או בטיולים).
• כל מי שסובל מכאבי ברכיים, גב תחתון או כאבים בכף הרגל.
• אנשים הסובלים מליקוי כלשהו במבנה של כף הרגל כדוגמת פלטפוס, דורבן בעקב, כאבים בכריות כף הרגל, הבדל בין אורך הרגליים, קשתות שונות בין רגל לרגל, קשת שאינה מותאמת לנעל, ועוד – מדרסים בהתאמה אישית עשויים להוות פתרון אופטימלי עבורכם.
• אם אתם ספורטאים חובבנים או מקצוענים, שמרבים להתעמל, לרוץ, לשחק במשחקי כדור, ואתם מעוניינים להישמר מפני פציעות ו/או להמשיך לבצע את הפעילות הספורטיבית ללא כאבי ברכיים, גב תחתון וכיו"ב – מדרסים שיותאמו לכם אישית יאפשרו לכם להתמיד בפעילות ללא חשש.
לקבלת מדרסים בהתאמה אישית ב- 99 ש"ח בלבד לחץ כאן

לצאת לטיולים, ספורט וחיים בריאים וללא כאבי רגליים – זה אפשרי!

עכשיו במחיר מיוחד לחברי כל קופות החולים – 99 ש"ח כולל יעוץ אישי והתאמת מדרסים מדגם PRIME – לחצו לקבלת ההטבה

מי צריך מדרסים ואיך הם משנים את החיים?
לאחרונה, עם עליית המודעות לבריאות, אנחנו שומעים יותר ויותר על מדרסים, מה שמעלה תהייה אצל רבים מאיתנו: איך נדע אם גם אנחנו צריכים? ואם ניווכח שכן – איך המדרסים יוכלו לעזור לנו? ובכלל, איזה מדרסים נחשבים לטובים? מומחי ניו פיט – מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית – התכנסו כדי להבהיר כמה נקודות חשובות על הצורך והחשיבות של מדרסים בכלל ומדרסים בהתאמה אישית בפרט.

מה הופך את המדרסים לפתרון כל כך מוצלח?
אם אתם שייכים לאחת האוכלוסיות שתוארו בפסקה הקודמת – תוכלו לגלות שמדרסים איכותיים עשויים לשנות את חייכם מכף רגל עד ראש. איך זה קורה? מדרסים נושאים עמם יתרונות רבים, בעיקר כשהם איכותיים ומותאמים אישית למטופל ולבעיה הרפואית שלו:
מדרסים מותאמים אישית מסייעים להפחית עומסים מכף הרגל בהתאם לבעיה רפואית ספציפית כזו או אחרת.
• מדרסים מותאמים אישית מקלים על כאבים כרוניים ברגליים שנובעים מעומס, דלקות וכיו"ב.
• מדרסים מותאמים אישית עוזרים להימנע מפציעות וכאבים, שעלולים להיגרם ממבנה לקוי של כף הרגל, כמו פלטפוס, קשת גבוהה, מבנה עצמות חריג ועוד.
• מדרסים מסייעים בהפחתה ואף העלמה של כאבי גב, הנגרמים משימוש בנעליים שאינן איכותיות או אינן מתאימות למבנה כף הרגל הספציפי.
• מדרסים איכותיים מונעים פציעות מורכבות אצל ספורטאים, שעלולות להיווצר מחוסר איזון ברגליים, ומזמנים יציבה מאוזנת, שמאפשרת להם לעסוק בפעילויות השונות בלי הגבלה ותוך הפקת המיטב מעצמם.

לקבלת מדרסים בהתאמה אישית ב- 99 ש"ח בלבד לחץ כאן

מדרסים בהתאמה אישית – אל תתפשרו על פחות מזה!
כיום ניתן למצוא סוגים שונים של מדרסים, לרבות מדרסים גנריים שניצבים על המדף בחנות ובפארמים ולכאורה "מתאימים לכל אחד". מומחי ניו פיט, החברה המייצרת ומפתחת מדרסים בשיטות המתקדמות ביותר, ממליצים פה אחד שלא להתפתות למוצר מדף שכזה. מדרסים, מעצם ייעודם, חייבים להתאים לכף רגל ספציפית ולבעיה ממנה סובל המטופל. לא מדובר במוצר אופנתי אלא במוצר רפואי לכל דבר. לפיכך, בכל בעיה שמצריכה מדרסים, יש לפנות לאבחון ולבצע התאמת מדרסים מקצועית ומוקפדת בהזמנה אישית.

עכשיו במחיר מיוחד לחברי כל קופות החולים – 99 ש"ח כולל יעוץ אישי והתאמת מדרסים מדגם PRIME – לחצו לקבלת ההטבה

להתאמת מדרסים מיטבית – לכו על ניו פיט
בחברת ניו פיט המדרסים הולכים כמה צעדים קדימה וממנפים איתם גם את הפתרונות הבריאותיים. כל כף רגל זוכה להתייחסות והתאמה אישית, כל אבחון מתבצע על ידי יועץ מדרסים מנוסה באמצעות מכשירים מתקדמים וכל מדרס מותאם במומחיות ונבנה בהתאם לסטנדרטים המוקפדים ביותר!
צרו קשר לקבלת פרטים נוספים ולפגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות.


מלא פרטים לקבלת ההטבה



    Back to top button