הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 11-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום של חשבון נפש. נראה שאתם מנסים למצוא דרך נכונה לפעול במספר רבדים ומישורים בחייכם. אתם מוטרדים וסובלים מתסכולים שמנקרים ללא הרף. קשה לכם לעיתים לשים את האצבע במקום המתאים, אבל מה שבטוח הוא שתסכולים לא חסר. חכו להרגשה של 'בינגו' בטרם תקבלו החלטות גורפות. אנרגיה של שמש מעניקה לכם עוצמה פיסית שלא ידעתם כמוה. את המרגוע תמצאו בתחום האישי והרגשי.

שור
אתם מרגישים צורך להשתלב במסגרת חברתית חדשה. בעיות אופייניות מטרידות אתכם. אין לכם מפני מה לחשוש. אתם תתקבלו בהתלהבות. כול מה שעליכם לעשות זה את הצעד הראשון. יהיה מי שינסה לעזור לכם. אל תסרבו. אין זה סימן לחולשה. יש לכם לא מעט דעות קדומות והגיע הזמן להיפטר מהן אחת ולתמיד. ייתכן שאתם משקיפים על המציאות מבעד לעדשות הזויות מדי. לפני שאתם מטפחים אשליות, כדאי שתתייעצו עם זה ששתל אותן במוחכם.

תאומים
בני מזל דלי או דגים, ישמשו לכם כמקור להרבה נחת רוח. ביקור נימוסין הופך למסיבה ולחוויה של ממש. רעיון שמעלה מישהו מהנוכחים גורם לכם להתחיל לחשוב בצורה שונה מאשר בעבר. ההרגשה שלכם משתפרת. בשעות הערב צפוי לכם בילוי שאתם מתלבטים לגביו. למרות עיכובים בהחלטה מדובר בתוכנית מצוינת שפשוט חבל להפסיד. המזל הטוב ממתין לכם במרחבים הפתוחים, כמו גם במדינות שמעבר לים. אין צורך לנסוע לשם, הדברים הטובים זורמים אליכם במקום בו אתם שוהים.

סרטן
יום נהדר לרומנטיקה. ייתכן מאוד כי בן הזוג יפתיע עם מתנה בעלת ערך סנטימנטאלי. כל היום הזה מהווה חוויה ייחודית הודות ליציאה למקום בילוי חדש. אתם חווים תחושת שייכות ומקבלים מספיק תשומת לב אפילו במושגים שלכם. מצאו כמה דקות זמן כדי להתבונן בסיטואציה מן הצד ולנתח את מה שקורה. להסיק מסקנות ולרשום. מצבכם מוגן ויציב, אך כדאי שתפקידו את המושכות בידיו של מישהו אחר.

אריה
יום לא משהו. אתם מרגישים מתוסכלים ונראה שאירועי התקופה האחרונה נותנים בכם את אותותיהם. המועקה הפנימית שאתם חשים תעבור בקרוב, אך זה ידרוש מאמץ מצידכם ועבודה על עצמכם. יש מישהו שמלחיץ אתכם. אל תתפתו לגלוש למצב רוח ירוד. גם בזבוז כספים לא מבוקר לא יתרום לכם שום דבר. צאו לקראת הדברים מהם אתם חוששים, הצלחתכם תלויה ביכולתכם להתבונן בהם ללא מורא.

בתולה
בא לכם לעשות את כל מה שלא הרשיתם לעצמכם בזמן האחרון. צאו למסע קניות ובזבזו כסף על עצמכם, אבל בכל זאת, רצוי שתנסו לשמור על פרופורציות. מצב הרוח עולה אבל יש גם… מחר. הקסם האישי שלכם לא יצליח להוציא אתכם בקלות מצרות פיננסיות. אתם עדיין בתקופה לא פשוטה. צפויה היכרות שנראית מבטיחה מבחינה רומנטית. הרקיע מעניק עוצמה פיסית המובילה לניצחונות והבסת יריבים.

מאזניים
למרות תחושה קלה של חוסר ביטחון, אתם מבלים יום נהדר עם מישהו בו אתם מעוניינים מבחינה רומנטית. גלו רגישות והקשיבו יותר מאשר אתם עושים בדרך כלל. אינכם בטוחים לגבי תוצאות החיזור אולם אם תהיו ערניים, תמצאו שעת כושר לזרוק באוויר שאלה אחת או שתיים ולקבל תשובות… אל תחשפו את כול הרגשות כלפי חוץ. קצת איפוק! הרקיע צופה הצלחות לאלה מכם שתחומי עיסוקיהם מושפעים מאופנה, תכשיטים ותמרוקים.

עקרב
אתם עסוקים בתכנונים כלכליים. שינויים מרחיקי לכת בבית עולים על הפרק ותופסים את מקומם של תוכניות לנסיעה. עליכם להפעיל את מירב היצירתיות כדי למצוא דרך לתמרן בהצלחה בין כל המטלות שלקחתם על עצמכם. הסתגלות של אחד מבני המשפחה לארגון המחודש תדרוש מכם מאמץ מיוחד. בעתיד הלא רחוק צפויים יחסי אהבה ונישואין מאושרים.

קשת
אתם סובלים קצת ממתחים נפשיים ורגשיים. ההרגשה תשתפר בקרוב והעיקר שתדעו שאין לכם מפני מה לחשוש. נסו פעילות מרגיעה כגון יוגה או מדיטציה. גם טיול רגלי על שפת הים או בחיק הטבע, יכולים לעזור במקרה זה. יש לנתק קשר עם אדם החוסם את רוחכם. הכוכבים לא מתלהבים משינויים, וזאת גם אם טיפוסים הרפתקניים טוחנים אתכם בהבטחות זוהרות. שיחה עם מישהו מחדרי חדרים, תעזור לכם להתפכח מאשליותיכם.

גדי
יום טוב. אתם מצליחים לאסוף את עצמכם ולנקוט במספר צעדים חשובים לקידום הקריירה שלכם. עומס מטלות גורם לכם להתייעל. פריחה מסתמנת בתחום הזוגיות וקשרים חברתיים מתעוררים. תקופת היובש מסתיימת ויש מפנה לטובה גם בתחומים אחרים. צפויה לכם תקופה פורייה של שיתוף פעולה מצד עמיתיכם, כמו גם מצד אלה הממונים עליכם. גם התחום הרומנטי רואה בטוב.

דלי
לא פשוט לכם. קצרים בתקשורת ותקלות טכניות מלוות את יומכם בעבודה. קשה לכם להסתדר עם אנשים מבחוץ, וגם מהכיוון הביתי אין יותר מידי נחת. אתם נוחים התרגז וחבל, מכיוון שאווירה רכה ונעימה יותר הייתה מציבה את הכול באור חיובי וקל יותר להתמודדות. שיתוף בני המשפחה יכול להקל. שווה לנסות. צפויה לכם מחמאה הנובעת מנקיפות מצפון שאדם מסוים חש כלפיכם.

דגים
הידוק תחושת השייכות חשוב לכם מאוד בזוגיות אבל אתם מחכים שהצד השני יזום והדבר פשוט לא קורה. אדם אשר בשמו מופיעה האות מם מאכזב אתכם. אתם חשים כעס ותסכול בגלל חוסר ההצלחה לשנות את המצב, וזאת למרות שניסיתם לעזור מכול הלב והשקעתם מאמצים רבים. נראה שאתם משקיעים אנרגיה רבה מדי תמורת גמול זעום, אל תמכרו את עצמכם בזול.

Back to top button