הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 17-04-2020

הורוסקופ יומי מעודכן לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם עסוקים עד מעל לראש בענייני בית ומשפחתיות. יום סוף השבוע משרה עליכם אווירה של שלווה ורצון להתבודדות בחיק המשפחה הקרובה. נראה שהתרגלתם לשינויים האחרונים ואתם מקבלים בשלווה יחסית גם את הדעות וההרגלים השונים של אחרים. יש הקלה רבה ביכולת לוותר על תחושת השליטה בכול דבר ועניין. במקביל זה גם יום נפלא לנסיעות קצרות, כמו גם לפגישות עם אנשים עימם לא התראיתם מזה זמן רב.
מסר יומי: בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של ברק: המסר הוא – הבעיה שאתם מתלבטים לגביה, תזכה לפתרון מבזיק כברק. ההתפכחות תגיע במפתיע ובבת אחת.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

שיפור במצב הכלכלי נותן לכם 'זריקת מרץ'. זה הזמן להוציא קצת כסף על מתנות לעצמכם ולאנשים הקרובים לכם ולהתפנק. נסיעה לספא או לבית מלון, שנראתה בעבר בלתי אפשרית, עולה על הפרק. הזדמנות של ממש להעמקת האינטימיות. לפנויים: אתם משקיעים הרבה בחיפוש אחרי זוגיות אך לא מצליחים למצוא את מבוקשכם. אל תפתחו ציפיות גדולות מדי בנושא שעדיין נמצא בשלביו הראשונים.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של דרקון האש: המסר הוא – מזל וברכה מצפים לכם בחברת אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכמים במספר 1 [יש לצרף זו לזו את הספרות, גם אלו של התוצאה, עד שמתקבל מספר חד-ספרתי].
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

כדברי הפתגם הידוע: המהירות היא מן השטן… היו שקולים יותר היום ואל תתלהבו יותר מידי מכל מי שאומר לכם מילה טובה. למרות הרצון האמיתי והכמיהה שלכם למצוא את הנפש התאומה, העיתוי לא הכי מתאים. למי שנמצא במערכת קיימת, ומי שרוצה לשקם ולבנות קשר איכותי-יש צורך לתת מתוך מקום פנימי נדיב ולא בכדי לקבל מידי משהו בתמורה. צפויה הצלחה בהימורים או בעסקים המושפעים מעונתיות.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של אדם שואב מים: המסר הוא – היקום קורא לכם להעניק מעצמכם לזולת, גם אם הגמול למעשיכם אינו גלוי לעין.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אל תמהרו לשכוח את מי שעומד ועדיין נמצא לצידכם בזמנים קשים. למרות חוסר הסובלנות שלכם, תהיו מודעים ותעריכו את הבסיס הקיים של נאמנות טהורה שעומד לזכותכם. קבלו את האירועים ברוח טובה. התחברו לרגש החמלה. נסו לעורר את הרגשות הכבויים בעזרת רעיונות יצירתיים לבילוי משותף. צפויה הצלחה חומרית הודות לרצונו הטוב של גורם מבחוץ. בתקופה זו- מצבכם מוגן ויציב, אל פחד.
מסר יומי: בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צורה של ברבור שט באדם: המסר הוא – קבלו את עצמכם כפי שאתם: החזות הטבעית הולמת אתכם יותר מכל קישוט מלאכותי.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

סוף השבוע יכול לעבור עליכם ברגל ימין, אך תצטרכו להתעלות מעל חשבונות קטנוניים. אתם חווים רגשות חיוביים ושמחה. מפגש חברתי גורם לכם נחת רוח. יש לכם תחושה מוצדקת שמעריכים אתכם. חשוב לכם להרגיש מחוזרים. תחזירו את אותו היחס למי שמגיע. הימנעו מהערות שלא במקומן על מנת לא לקלקל את האווירה הנדירה. סודות ותעלומות יביאו לכם הנאה וסיפוק. אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמליו של חכם סיני ששמו קונפוציוס, עלה בגורלכם המסר הבא – הגשמה של מטרות גדולות נעשית תוך כדי התקדמות ונחרצות: במצב של נסיגה, ניתן להגשים "עניינים פעוטים" בלבד.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

החוש האסתטי שלכם מפותח במיוחד וחשוב לכם מאוד איך אתם נראים. זה היה תמיד ובהחלט נחשב לאחת מהתכונות הטובות שלכם. יחד עם זאת, כדאי לכם לזכור איפה עובר הגבול בין אהבה עצמית ובין טיפוח עצמי. נראה שקצת התבלבלתם בקטע הספציפי הזה היום. מומלץ להשקיע משאבים גם בתכנים הפנימיים ובפיתוח האינטלקט. כל האפשרויות פתוחות והכל לטובה. אתם תהיו הראשונים ליטול את גורלכם בידיכם.
מסר יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמליו של חכם סיני ששמו קונפוציוס, עלה בגורלכם המסר הבא – אדם רוחני מתייחס בצניעות ובענווה אל הבאים להתייעץ איתו ואינו נותן להם להרגיש כי הוא נעלה מהם.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

היכולת שלכם לגלות אמפטיה וסימפטיה כלפי אחרים, גורמת לכם היום לבלות זמן רב עם אנשים הזקוקים לעזרה ותמיכה. במסגרת ההתפעלות שלכם מההשפעה החיובית והמבורכת שיש לכם, אתם קצת שוכחים את עצמכם ויש גם עוד אנשים קרובים אליכם, אשר מרגישים טיפ טיפה מוזנחים. בעצם, אתם לא מפסידים דבר אם תקדישו להם מעט מעצמכם, כמו גם לעצמכם. התייעצו עם אדם בעל ניסיון אשר ידריך אתכם כיצד להימנע מחרדות שווא ומדאגות מיותרות.
מסר יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמליו של חכם סיני ששמו קונפוציוס, עלה בגורלכם המסר הבא – אדם רוחני עושה כל שביכולתו כדי להימנע מתלות באחרים, בעיקר הוא נמנע מתלות כלכלית.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

באמת שהגיע הזמן שתקבלו את העובדה שלא הכל בשליטתכם. באמת שאין צורך בכך ואיש גם לא מצפה שתפקחו על כל מה שמתרחש סביבכם, במיוחד בכל הנוגע לעניינים פרטיים של אנשים אחרים. צאו לבלות, תתפנקו ותקדישו לעצמכם. מהר מאוד תגלו עד כמה זה טוב להיות משוחררים מהכבלים של אחריות לא פרופורציונאלית. זה הזמן להנאות חושים שאינו מושפעות מקולו של ההיגיון או של המסגרת המחייבת.
מסר יומי: בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של קופסת-תכשיטים: המסר הוא – אתם זקוקים לאהבה אשר יש הגנה וביטחון בצידה, ולא לזו שאין עימה תכלית כלשהי.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

קשה לכם לקלוט את התנועה המסתמנת בתמונה הכללית. האמת היא שאתם די נסערים כי יש מי שמצליח להלחיץ אתכם, במקום לעודד ולכוון למקומות שאתם רואים כנכונים. ההשפעות החיצוניות רק מפריעות לכם להתרכז. טיפ: מצב אידיאלי עבורכם הוא לצאת לכמה ימי חופשה בשביל לנקות את הראש. ההצלחה הגדולה תגיע אליכם הודות לעוצמתכם האישית, כלומר: בזכות ולא בחסד.
מסר יומי: בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של טווס: המסר הוא – אינכם זקוקים לאמצעים מלאכותיים כדי לשפר את מראכם, אין כמו הטבעי והפשוט.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

אתם מתפתים לרכישה חשובה אך לא דחופה. ענייני חברה וקשרים חברתיים, מטרידים אתכם מאוד אך אתם פועלים מתוך התרסה כלפי כל העולם. כדאי לבדוק את המידע שצברתם בתקופה האחרונה ולפעול משיקולי כדאיות ולא מתוך אימפולסים רגשיים. טיפ: תסכולים לא מפרקים על ידי מסע קניות ספונטאני. צפויה עצה חכמה מאדם נשוא פנים. הקשיבו לאלה אשר יש להם ניסיון חיים עשיר.
מסר יומי: בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף העכביש: המסר הוא – זה הזמן לפתות את יריביכם בשיטות מתוחכמות ואפילו ערמומיות, על מנת שיפסעו הישר אל המלכודת שאתם טומנים להם. אל תהיו כה גלויים ושקופים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

הזמנה לאירוע חברתי מתמיהה אתכם בגלל שנראה לכם שהמניעים והכוונות אינן תואמות את המילים הנאמרות בקול רם. שמרו על זכות השתיקה. בסופו של דבר, עליכם לעשות את מה שתרגישו כנכון, גם במחיר ביקורת מצד אנשים כלשהם. אתם חייבים להפנים שאי אפשר לרצות את כל העולם. הכי חשוב: העיקר שתלכו לישון בלילה עם מצפון נקי. יש ליטול פסק זמן להתבודדות ולמחשבה על אודות נושא שאתם מתלבטים בו.
מסר יומי: בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הנובחן: המסר הוא – מומלצת לכם פעילות חברתית, קהילתית ואפילו פוליטית. המזל הטוב יגיע כתוצאה משיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

התדמית שלכם בעיני אחרים, די מתנדנדת בשלב זה. יתכן שאמרתם יותר מידי דברים שכעת אי אפשר להחזיר בחזרה. אתם יוצאים בהצהרות בומבסטיות ואחר כך ממהרים לשנות את עמדתכם. מעייף למדי ולא ממש משכנע כאשר זה קורה מספר רב של פעמים. בעתיד, שמרו על דיסקרטיות. המתינו קצת לפני שאתם מספרים לכל העולם מה מתרחש בחיים הפרטים שלכם. צפויה לכם פרשיה בעלת מוטיבים פיקנטיים, יש דברים שאין צורך לתת להם פומבי.
מסר יומי: בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף האנפה: המסר הוא – נסו להתבונן על חייכם מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. לאחר מכן יישמו על עצמכם את העצות שהייתם מעניקים לאחרים אילו היו במצבכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button