הומאופתיהרפואה משלימה

טיפול טבעי הפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים

הפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים – סימפטומים, אבחון וטיפול.

ידעתם שהפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים היא תופעה נפוצה למדי והיא מתרחבת עם השנים. הסימפטומים די דומים להפרעת קשב אצל צעירים אך הטיפול מעט שונה.

הפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים היא תופעה נפוצה למדי. הסימפטומים די דומים להפרעת קשב אצל צעירים אבל הטיפול מעט שונה. טיפול טבעי בהפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים, בשילוב עם טיפול תרופתי עשוי לשפר את המצב פלאים ולהביא לשיפור עצום בהישגים, באיכות החיים, ולהביא להצלחה כבירה.

כיום, האוכלוסייה המאובחנת ביותר כסובלת מהפרעות קשב וריכוז הינה בעיקר ילדים ובני נוער. המבוגרים, לעומתם, יכולים לסבול מהפרעות קשב וריכוז עוד מילדות, אך מכיוון שהמודעות לתופעה עד לפני כעשרים שנה, הייתה נמוכה, ולכן חלקם הגדול מהמבוגרים הסובלים מתופעה של הפרעות קשב וריכוז, לא אובחנו. הסטטיסטיקות מראות על שכיחות של כחמישה אחוזים בקרב מבוגרים הסובלים מלקויי למידה.

השפעות האופייניות למבוגרים הן קשיים ביצירת קשרים עם חברים, בני זוג ובמקום עבודתם, הישגים אקדמיים נמוכים וקושי כללי ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה, סף תסכול נמוך וקושי לעמוד בלחצים.

טיפול טבעי בהפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים

האם הומאופתיה יכולה לעזור במקרים של הפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים?
ההומאופתיה מציעה טיפול יעיל, עמוק וטבעי למבוגרים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז.
במקום לדכא את הסימפטומים של חוסר המנוחה, קושי בריכוז ואימפולסיביות, ההומאופתיה מטפלת בשורש הבעיה ופועלת להביא את המערכת הגופנית והרגשית למצב של איזון.

הטיפול ההומיאופתי מותאם למצבו הייחודי של כל מטופל ובהתאמת הרמדי ישנה התייחסות לנטייה גנטית, מחלות כרוניות, חרדות, דיכאון ומצבים רגשיים שונים. הטיפול ההומיאופתי מתייחס גם לסימפטומים פיזיים מהם סובל המטופל כגון כאבי ראש, עייפות כרונית, בעיות פיזיולוגיות נוספות.

אדם הסובל מבעיות קשב וריכוז פיתח טכניקות חשובות וייחודיות כדי להסתגל לאורך השנים עם הבעיה- כגון: כישורים חברתיים ייחודיים, זכרון מעל לממוצע, יצירתיות ועוד. ההומיאופתיה לא תעלים טכניקות חשובות אלו אלא תעבוד על הסימפטומים שמפריעים למטופל ומוציאים אותו מאיזון.

מבוגרים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז, הנוטלים טיפול הומאופתי, יחוו שיפור ביכולת הריכוז שלהם, יכולתם לבצע משימות מרובות בבית ובעבודה תשתפר, וכן הם יחוו שיפור בכישורים החברתיים שלהם.

בנוסף לכך, הם יהיו פחות אימפולסיביים, פחות חסרי מנוחה, והם יחוו שיפור בבריאותם הכללית ובהתחזקות המערכת החיסונית שלהם.

אם המטופל כבר נוטל טיפול תרופתי והוא שוקל לפנות לטיפול בהומאופתיה, המטופל יכול להמשיך בטיפול התרופתי במקביל לנטילת התכשיר ההומאופתי.

ניתן להפחית את המינון של הטיפול התרופתי באיטיות תחת המלצתו של הרופא המטפל.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על נופית אהרונסון

לרשימת מטפלים בהומאופתיה לחצו על הקישור

Back to top button