הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 27-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום טוב לפתח קשרים בינאישיים חדשים. המון תלוי בכם. אם תתנהלו כמו 'ראש' תצליחו להניע אנשים להתקרב אליכם. ההתפתחות הפנימית הזאת תשפיע על מספר תחומים בחיים כולל תחומי הזוגיות והחברה. אתם עוברים תהליך פנימי של שינוי, מה שידרוש היערכות מחודשת. אל תתכננו יותר מידי רחוק. נסו להתמקד במחשבה שתמיד יהיו לכם אתגרים חדשים להתמודד איתם ואין טעם לנסות לפתור מצבים עתידיים. כדאי להתרכז ב'כאן ועכשיו'. שאלה שאתם מציגים לפני השינה, תזכה במענה של פתרון בחלום.

שור
יום מרענן. תפנית בגישה ובדרך בה אתם רואים דברים. התפיסה והתנהגות משתנים בעקבות מפגש בו אתם משתחררים מהרגשה שאין מי שממש מבין אתכם. יש מקומות ואנשים שגורמים לכם להרגיש 'בבית'. מותר וכדאי לכם להיות בררניים יותר בהקשר למסגרת החברתית שלכם. יחד עם זאת, מציאת האנשים המתאימים מבחינה רוחנית ורגשית אינו פותר אתכם מעבודה אישית על מודעות ועוצמה פנימית. האמינו בעצמכם. הארה והשראה צפויות לתחום יצירתי שאתם מצטיינים בו.

תאומים
יום מלא אנרגיות סוערות. האמת היא שבתוך תוככם אתם יודעים ומרגישים שהגיע הזמן לשינויים בתחומי חיים מסוימים. אל תנהגו בפזיזות אלא מתוך שיקול דעת. קחו את הזמן ותוודאו אתם שלמים עם עצמכם בכל מה שנוגע לשינוי בסגנון חיים. הרקיע מבשר על הפסוק: מעז ייצא מתוק. אתם חייבים לעצמכם קצת יותר דרור ועצמאות. מרחבים של טבע עשויים להיות חוויה מתקנת לאכזבה שנחלתם.

סרטן
יום רגוע. אל תלחמו עם המציאות. תנו לאירועים להתרחש ולזרום בקצב הטבעי שלהם. ככל שתנסו ללכת לפי תוכנית מוטרפת שנרקמה לכם בראש, תופתעו לראות עד כמה שהדברים אינם מסתדרים. השקיעו תשומת לב ממוקדת בעניין משפחתי שעולה שוב אל פני השטח. אם אתם חשים כי זיכרונות העבר מפריעים לכם בנתיב הרוחני, יש מקום לעצור ולסגור חשבונות פתוחים.

אריה
ענייני תקשורת דורשים תשומת לב ממוקדת יותר מהרגיל. פליטת פה לא זהירה עלולה להכניס אתכם ל'צרות'. בתחום הרומנטי נראה שעליכם להתאמץ כדי להשיג את המטרות שלכם. נכון שאתם רגילים שהכול בא לכם בקלות אבל קצת אתגרים בתחום האישי, לא יזיקו לכם. האנרגיות והיצירתיות בעליה. קטן עליכם. הציבו לעצמכם מטרה ולכו לקראתה, אך אל תשכחו לשאוב הנאה גם מעצם הדרך וההליכה.

בתולה
אין לכם הרבה זמן פנוי ולכן אתם מתלהבים מאוד מהאפשרות למנוחה בבית. בני משפחה שרוצים לדבר איתכם על נושאים חשובים שהם מתלבטים בהם, נתקלים באטימות מסוימת מצידכם, היות ואתם עסוקים יתר על המידה בעצמכם. כדאי לכם לקרוא ספרות על אינטליגנציה רגשית ולנסות ליישם. לא יזיק ללמוד להקשיב לאחרים בצורה יסודית יותר. יש מי שמצפה כי תקיימו את אשר הבטחתם לו. על דברים מעין אלה נאמר 'מוטב מאוחר מאשר לעולם לא'.

מאזניים
יש לכם יכולת קליטה מהירה וחשיבה חדה כמו תער, מה שמאפשר לכם להבין תוך זמן קצר מצבים שלאחרים היה לוקח הרבה יותר. יחד עם זאת, אין הדבר אומר שהכרח שאתם תמיד צודקים, למרות שאולי אתם חשים כך. ההזדהות הרגשית הגבוהה שלכם עם מה שקורה לקרובים לכם, משבשת את הראיה החדה הדרושה לעניינים עסקיים. נסו לעשות הפרדה. זה חיוני. זה הזמן לפרגן לעצמכם את אשר מעולם לא פרגנתם: לכו עם עצמכם עד הסוף.

עקרב
נסו להתמקד בחצי הכוס המלאה כדי לא לקלקל לעצמכם את התענוג. אומץ הלב שהוא תכונה בולטת אצלכם ייתן לכם את הכוחות להתמודד בצורה הראויה עם כל קושי שיעלה. שמרו על אופטימיות כי אין סיבה שלא. הכל יסתדר בצורה הרצויה לכם. שלמות ? אין. אבל זה מספיק טוב. באמת! האמת נמצאת בהישג יד אך מוסכמות חברתיות מונעות מכם מלגעת בה. צפויה פגישה שידעה לא מעט דחיות ועיכובים. בדרך מוזרה נראה כי השיבושים אף ייטיבו עימכם.

קשת
יום של פסק זמן ורוגע יחסי בשבוע סוער למדי. הלוחמנות והתוקפנות ש'קפצו' עליכם פתאום עלולות לגלוש לתחום הרומנטי וחבל. נסו למנוע זאת כי הקשר הרומנטי הנוכחי בו אתם מעורבים, מהווה כרגע את המקור ממנו אתם שואבים כוחות ומתחזקים. אין טעם להילחם בכל החזיתות בבת אחת ובוודאי שהיעילות יורדת. אם באמת חשוב לכם להשיג דברים, חכו לעיתוי מתאים יותר. הזוגיות היא עניין חשוב, אך יש לה מגבלות שצריך להתפשר עימן.

גדי
אתם קצת מבולבלים בקטע הרומנטי. מפגש מרתק ואינטימי עם אדם שגורם לכם לאבד את הצפון, גורם לכם להיראות נפלא וגם להרגיש בהתאם. אתם נהנים מתחושות של חיזור, כמו גם של שייכות והגנה מפני כל דבר שלילי עלול להתרחש סביבכם. למרות שהכול נראה 'מושלם', אתם חווים מידה מסוימת של מתח- זאת בגלל גורם שלישי ששייך לעבר, שצץ בצורה מפתיעה וטורף את הקלפים. יש לפשפש בנבכי העבר כדי להסיר את החסימות של ההווה.

דלי
שיחת נפש כנה ופתוחה המאפשרת לכם לחלוק את הסודות הכמוסים שלכם עם מישהו אחר שלא שופט אתכם, מקלה מאוד על הרגשתכם. אולי לא נוח לכם לבקש עזרה, אבל נראה שאתם זקוקים לזה בשלב זה ויהיה זה רעיון טוב לוותר על מידת הגאווה למען ערך חשוב יותר. תפעילו את האינטלקט לפני שתתישו את עצמכם יותר מידי במחשבות סרק. היזהרו מאנשים המתיימרים להיות חזקים וסמכותיים מכפי שהם באמת.

דגים
מצב הכוכבים מדגיש את חשיבותם של עניינים רומנטיים: דווקא היום נראה שתשומת ליבכם חזרה סוף סוף למקום הנכון- לאהבה. עליכם לאסוף כוחות ולהתמקד מחדש. מתח רב משתלט על מערכת יחסים קיימת בגלל אי הבנות. חשוב להבהיר את העניינים לפני שהמצב מסתבך עוד יותר. אל תקשיבו לעצות של אחרים. הפעם- זה עניין שעליכם להתלבט בו ולפתור אותו לבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button