הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 25-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
זה יום בו תהיה לכם הזדמנות לבצע מהלך בתחום הקריירה שבעתיד ישפר את מצבכם הכלכלי. עליכם להתמיד ולהתנהל בצורה הגיונית ורצינית ולהביע אמונה ואמון במטרה ובדרך הפעולה שלכם. בכל מצב, כדאי להקפיד ולשמור על שתי רגליים על קרקע המציאות. תמיד יכולות להיות הפתעות, אבל אתם תצליחו להתמודד בהצלחה עם כל אתגר. הרקיע צופה מצבים טובים ומוצלחים, ברוכים והישגיים – בעיקר במישור החומרי. כמו כן, מדובר בגורם מבחוץ שיסייע בידכם.

שור
אתם מרגישים תחושת התחדשות ויצירתיות. כושר הביטוי שלכם משתפר. אתם מוצאים את כל המילים הנכונות לומר, בזמן הנכון ולאנשים הנכונים. יום מתאים לראיונות עבודה, מפגשים חברתיים ובמיוחד לפנויים שמחפשים קשר חדש. להצלחה, כדאי לגלות תשומת לב לבני המין השני, להקשיב לדברים הנאמרים ובמיוחד למה- שלא. הרקיע צופה פרשיות רומנטיות בעלות אנרגיות לוהטות, פורצות, סוחפות ומסתערות.

תאומים
מחווה שתעשו כלפי בני המשפחה תתקבל באהדה ותיצור אווירה נעימה. יום מתאים להיזכר וליישם את ההחלטה שקיבלתם: קצת יותר פעילות בכל מה שקשור לאיכות חיים ולטיפוח הבריאות. הסובבים אתכם מכירים במאמצים שאתם משקיעים ומעריכים את המצב. מישהו מבני המשפחה יפנה אליכם לקבל עצה. שמרו את השיפוטיות והביקורתיות לפעם אחרת. הרקיע צופה מצבים שאיכשהו יש להם קשר להרפתקנות ולמדינות שמעבר לים.

סרטן
יום טוב. מתעוררים בכם דחפים חזקים לשנות משהו בדרך החיים ובצורת החשיבה שלכם. הפעלה מתמדת של כוח פשוט אינה עובדת ואתם מנסים להוריד הילוך. תהליך לא קל בו אתם זקוקים לעידוד. מפגש מקרי יספק לכם את ההזדמנות לתרגל חשיפה רגשית. קצת אמון, בבקשה. דברים טובים צפויים לקרות לכם היום. הרקיע צופה שפע של תוכניות ורעיונות המבוססים על היבטים רגשיים ולא היבטים רציונאליים.

אריה
יום מפתיע. אתם מרגישים טוב במיוחד והקסם האישי שלכם שופע. בווירטואוזיות ראויה לציון אתם מצליחים לארגן, באופן ספונטאני, מפגש חברתי מוצלח במיוחד. האנרגיות בעליה. מתחת לפני השטח יש עדיין מעט מועקה אבל העיקר שאתם מחוברים למה שקורה במציאות ונשארים נאמנים לעצמכם. הרקיע צופה פרשיות רומנטיות בעלות אופי "פיקנטי", כמו גם מניפולציות פיננסיות. נדיבותכם כלפי אדם נרגן עלולה להתברר כטעות. יש מי שנותנים לו אצבע והוא רוצה את כל היד.

בתולה
יום קצת מאכזב. אתם לא מצליחים לבצע את כל מה שיש לכם ב'רשימה'. נכון שזאת רק תחילת השבוע, ובאופן תיאורטי אתם צריכים להיות רעננים ומלאי אנרגיות, אבל בפועל, אתם מתקשים להזיז את עצמכם. דרוש לכם עוד מעט זמן להתאושש. אז קחו את הכל ב'איזי'. שום דבר לא יעשה לבד ולא יברח. אל תשתפו יותר מידי אנשים במה שעובר עליכם. הרקיע צופה מצבים של פסק-זמן והתבודדות לצורך חשיבה מחדש על עניין מהותי כלשהו.

מאזניים
ייתכנו קשיי תקשורת בעיקר בתחום הזוגיות. המסקנות שאתם מגיעים אליהן אינן בהכרח נכונות. תנו מקום לאנשים אחרים לחשוב ולנהוג אחרת ממה שנראה לכם הגיוני. עלבון הוא עניין של בחירה. אז או שתעשו פרצופים כל היום, או שתוכלו להתמודד עם הקשיים באמצעות שיחה בוגרת. הרקיע צופה מצבים רגשיים סוערים שאין למעלה מהם, עד כדי "הליכה על חבל דק". אירוע כלשהו מדרבן אתכם לבחון מי הם ידידי האמת שלכם, ומי אינם תומכים בכם בשעת צרה.

עקרב
יום נחמד שמתאים לפעילות ציבורית וחברתית. יש לכם המון מה להציע בתחום הזה אבל לא בא לכם להתאמץ. המסגרת החברתית חסרה לכם מאוד למרות שת'כלס, אתם די מסודרים מבחינת הזוגיות. אתם מטילים את 'העבודה השחורה' על אחרים, מה שעלול לגרום לתרעומת ולמרירות. נסו להיות מעורבים יותר או- אל תצפו לתוצאות. הרקיע צופה מצבים לפיהם יש להעניק לאהבה פן רשמי יותר וממוסד יותר, כמו גם הצלחה בעניינים הקשורים בממסד.

קשת
משהו נעים ומשמח קורה בעבודה. העומס יורד, ההספקים עולים והיחסים משתפרים. אתם מצליחים ליצור רושם טוב ואווירה רגועה וכל המעורבים נהנים מהסיטואציה. בתחום הביתי, יש זרימה של אנרגיה חיובית הגורמת להתקרבות בתחום האינטימי. תנו לעצמכם לזרום עם הדברים. הסירו את המגבלות ותנו לעצמכם ליהנות עד הסוף. הרקיע צופה מצבים ממוזלים שאין למעלה מהם, כמו גם עושר, אהבה, פריון וברכה.

גדי
אתם מתעוררים בבוקר עם צליל חדש בלב. אתם קוטפים פירות של השקעה ממושכת. התאמצתם והתעייפתם אבל יש רבים שמתייחסים אליכם עכשיו בכבוד הראוי. גמול כספי יגיע גם כן בעתיד. יוזמה רומנטית שמגיעה מצד מישהו בן מזל בתולה, מפתיעה אתכם מאוד. למרות שהדבר לא נראה מתאים, על פניו, כדאי לתת צ'אנס ולא למהר. הרקיע צופה מצבים לפיהם יש לבצע סובלימציה על עולם הרגשות ולנתב אותם [את הרגשות] אל אפיקים יצירתיים.

דלי
מצב רוח מעולה, אתם מרגישים כמו בחופשה, הכל יופי, אבל ממש לא בא לכם ללכת לעבודה. יש צורך לצאת למרחבים, לכייף ולהתאוורר. אז ככה: אם יש לכם אפשרות, הרי שזה יום אידיאלי לארוז סלסלת פיקניק ולצאת לחיק הטבע עם מישהו שאתם אוהבים. אם אתם חייבים להישאר בעבודה- התארגנו לצאת בערב לבילוי רומנטי. הרקיע צופה מצבים של הלכי רוח סוערים, אך קובע כי מדובר ברגשות ולא בפעולות או מעשים של ממש. ייתכן שהוא רומז לכם לעבור מדיבורים למעשים.

דגים
יום נעים בסימן תקשורת עם הסביבה. במהלך היום תפגשו מספר אנשים מעניינים. למרות שהקשרים אינם עמוקים במיוחד ואולי דווקא בגלל זה, אינכם מרגישים מאוימים וההנאה שלכם רבה עוד יותר. מעורבות רגשית גבוהה היא לא הקטע שלכם היום. יתכן מצב שמישהו מפתח כלפיכם ציפיות רומנטיות ותצטרכו להעמיד את אותו אדם במקומו הנכון. הרקיע צופה מצבים לפיהם צריך לוותר על דבר-מה – כדי לזכות בדבר-מה אחר טוב מן הראשון. ייתכן שמדובר בפשרה כלשהי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button