הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 23-09-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

סוף השבוע מתקרב והגיע הזמן שתפנימו את העובדה שתוכניות פנים משפחתיות עושים בצוותא ולא כל אחד לחוד. הכוונות הטובות שלכם לא מספיקות ולא מספקות. אם ממש מתחשק לכם לעשות משהו לבד, כדאי שתכינו מראש הסבר משכנע ומפורט עם מי אתם הולכים ולמה. הסבלנות של הסובבים אתכם עלולה להגיע לקיצה. במקביל, זו תקופה נפלאה לכל אלה מכם המוצאים את פרנסתם בחקלאות או בבניין או בכל תחום אחר הקשור לתוצרת האדמה.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של פרפר. הפרפר הוא סמל להשתנות מזחל לגולם ומגולם לפרפר: המסר הוא – אם החלטתם לבצע שינוי משמעותי בחייכם, עשו זאת בהדרגה ולא בהינף יד.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

היום תפגשו עם מישהו שבשמו מופיעה האות נון. צפוי לכם מפגש מהנה. צפוי ביקור משפחתי שבמהלכו תהיה לכם הזדמנות לומר את מה שאתם מרגישים באמת. בגלל ששמרתם עניין מסוים 'בבטן' יותר מידי זמן, יתכן שצורת הביטוי שלכם תלבה את האש ועלול להתפתח ויכוח של ממש. נסו להיות מאופקים. עסקה שלכאורה נראית כושלת, עשויה לשנות כיוון ולהצליח. כשוורים אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: נחישות, התמדה ועקביות – בדרך זו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של נחש. הנחש הוא סמל מאגי עוד מתקופת התנ"ך ליכולת ריפוי ולהילינג: המסר הוא – אתם צריכים לפתח את יכולת הריפוי שניחנתם בה, לתועלת הסובבים אתכם.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

צורת הביטוי וההתנסחות לכם יכולה להביא אתכם לניצחון גם במקומות קשים. לפעמים אתם מוותרים ומשלימים בקלות רבה מידי. יש מי שמציק לכם ובין היתר מוציא לכם שם רע. זה לא שאינכם יכולים להתמודד עם אותו אדם, אתם פשוט לא בטוחים עדיין (!) שהגיע הזמן לפעול במלוא הכוח. גייסו לעזרתכם חברים ובני משפחה. לחתוך ודי! כתאומים אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: תקשורתיות , חן וקסם אישי – בדרך זו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת האי צ'ינג וספר התמורות, עלה בגורלכם המסר הבא – כאשר אדם נאור מזין את עצמו ואת האחרים, הוא נשמר ומבחין בין הטהור והמרומם לבין חסר התועלת.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

היום אתם מרגישים נפלא. נצלו את המצב. תנו את המיטב שאתם יכולים, בעיקר כלפי בני משפחה שבזמן האחרון לא ממש גיליתם סבלנות כלפיהם. מישהו קרוב אליכם שלמען האמת אתם די מחבבים, מעיק עליכם מאוד בזמן האחרון. הציבו גבולות כדי שלא תרגישו מנוצלים. תחומי עיסוק שהולמים אתכם בתקופה זו של החיים, צריכים להביא בחשבון את היכולת שלכם לנהל משברים בצורה בוגרת ולשביעות רצון כל הצדדים, כמו גם את יכולות הניהול שלכם.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת האי צ'ינג וספר התמורות, עלה בגורלכם המסר הבא – אדם נאור מסייע לחלשים ונוהג באבירות, בדרך זו הוא מושך אליו כבוד ותהילה.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

היום תהיה להם הזדמנות אמיתית לשיחת נפש עם מישהו שמצפה לזה. בדיקה פנימית שלכם, ביניכם ובין עצמכם, תגלה ממצאים מפתיעים. למרות שאולי תרגישו נבוכים משפע הרגשות שיציפו אתכם, כדאי שתדברו על זה. מומלץ לעשות זאת עם מישהו קרוב, בלי להתייחס למבוכה התוקפת אתכם ברגעים שכאלה. כאריות אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: כריזמה, דרמטיות ומנהיגות- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת האי צ'ינג וספר התמורות, עלה בגורלכם המסר הבא – אדם נאור שומר על אמת פנימית – הוא יודע כי אם ינהג על-פי אינטרסים של אחרים, עלולים מניעיו להפוך לאנוכיים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אל תבזבזו זמן על דאגות חסרות שחר. עליכם לשקול אם ההצעות שמגיעות אליכם בימים אלה בשפע, מתאימות לרצונות הכי כמוסים שלכם. בתחום העבודה הבחירה תהיה קלה יחסית. שימו לב לתחום החברתי שמעמיד אתגרים ובחירות גורליות. מזל וברכה מצפים לכם בחברת אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכמים במספר 4 (יש לצרף זו לזו את הספרות – גם אלו של התוצאה – עד שמתקבל מספר חד-ספרתי).
בהפלת גורלות וקבלת מסרים בשיטת המטוטלת שהתקיימה לכבודכם, עלה בגורלכם המסר הבא: משהושלמו כל ההכנות, מצפה לכם לא מעט עבודת כפיים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם מבזבזים יותר מידי כסף והדבר עלול להיות בעוכריכם בעתיד הקרוב. סכום מסוים שהגיע לידכם מיועד למטרות חשובות יותר מאשר פיתויים מזדמנים ולמרות שקשה לכם להתאפק- עליכם להפסיק במיידי. אל תתפלאו אם תקבלו תגובות עוינות מצד הסביבה הקרובה. בנתיב החברתי אל תצטנעו. נצלו את החושניות שניחנתם בה על-מנת להרשים את האנשים הנכונים.
בהפלת גורלות וקבלת מסרים בשיטת המטוטלת שהתקיימה לכבודכם, עלה בגורלכם המסר הבא: שותפות אינה סימן לחולשה, אלא אות ליכולתכם לשים את עצמכם בנעלי זולתכם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

הכוכבים עלולים להוליד אווירה מלנכולית. הזוגיות קצת 'צולעת' וגם אם לכאורה אין שום דבר דרמטי, הרי שלא יזיק לכם לבדוק מה באמת קורה ביניכם ובין ה-'חצי השני' שלכם. בירור מעמיק יכול להגביר את האינטימיות או לפוצץ את כל העסק, אבל זה יום מתאים לרדת לשורש העניין. למי שלא נמצאים בקשר זוגי, גם אם תנסו, אל תתאכזבו אם זה לא יעבוד- זה לא זמן מתאים לרומנטיקה.
בהפלת גורל על-פי שיטת טוטם של בעלי-חיים, עלתה בגורלכם דמות של אופוסום: המסר הוא – אם יש ברצונכם לגבור על מתחריכם, תצטרכו לנקוט בתחבולות ובשיטות מתוחכמות.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אנרגיה טובה שורה עליכם וצופנת בשורות טובות עבור אלה מכם המתכננים נסיעה משמעותית. צפויה פריחה בתחום החברתי. תקבלו הרבה מחמאות מבני המין השני. למי שנמצא במערכת יחסים- האהבה פורחת. למי שלא- זה יום מתאים להיכרויות חדשות. בתחום הזוגי זורמות אנרגיות חיוביות. תקבלו מספר הזמנות לבילוי. הקפידו לבחור את המקום בו אתם באמת מעדיפים להיות ואל תגררו למצב של ברירת מחדל.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת טארוט עם סימנים כירולוגים עלה בגורלכם קלף השינויים: הקלף רומז על צורך בהתחדשות תוך כדי סילוק הפחדים מפני השינוי הצפוי.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

עקשנות מכניסה אתכם לעיתים קרובות לצרות ולמצבים שקשה לצאת מהם. בני הזוג קצת משועממים ואם זה תחום שחשוב לכם ממנו, במקום להתווכח, כדאי שתחשבו על משהו מקורי ויצירתי לעשות למען השני. אין כמו מעט נתינה ורצון טוב כדי לפתוח את המחסומים האנרגטיים. צפויה לכם חוויה מפתיעה. צפויות שיחות אינטימיות אל תוך הלילה. אתם אומרים ושומעים דברים שנשמרו עד עתה בתוך כספת.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: אתם צריכים להתעלם ממשקעים אישיים ולהתרכז אך ורק במה שטוב עבורכם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אנרגיות תובעניות זורמות בנתיב הזוגיות, וזה אומר שתחום זה זקוק להשקעה גדולה יותר מאשר הרשיתם לעצמכם לאחרונה. מומלץ להקדיש מחשבה ולנתח מה באמת קורה. בירור ושיחה כנה מסוג כזה יעלו את רמת האינטימיות. לאלה שמחפשים כעת עבודה- אם תנסו ותקרינו בטחון עצמי- תקבלו את מבוקשכם. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להביא בחשבון מחשבים ואינטרנט.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: יש להתייחס בקלילות למצבים הפכפכים, ייתכן שדווקא בהם מצפה לכם המזל הטוב.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

צפוי יום נחמד למי שמתאים את עצמו לסביבה. שיחה עם מישהו בעבודה תפתיע אתכם מאוד. במידה ותאפשרו לאותו אדם לדבר, תגלו כי מי שחשבתם עליו בתור אויב, כלל איננו כזה. כדאי לשכוח את העבר ולהתחיל מערכת חדשה. ציפיות מוגזמות עלולות להוביל אתכם לאכזבה ולכן עדיף לתת לדברים לזרום בקצב הטבעי שלהם. נולדת הבנה טובה יותר למעשיהם והתנהגותם של בני הזוג. מישהו נותן לכם עצה נפלאה הקשורה לצעירים במשפחה.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: אם אדם זר משפיע על חייכם, עשו הכול כדי לגלות את מניעיו הנסתרים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button