הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 02-06-2020

הורוסקופ יומי מעודכן לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים ונוס ומרקורי, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 5. זה יום בו יבואו לידי ביטוי כישורי התקשורת שלכם והיכולת שלכם להתיידד עם כל אדם בכל מצב. אתם פתוחים ליקום וכך מתגלגלות לידכם אפשרויות לא מטעות שיש בהם פוטנציאל לכיוונים שונים. אין צורך לנסות ולהרשים את כולם בבת אחת. פשוט תזרמו ותסמכו על הקסם האישי שלכם שיעשה את העבודה. צפוי מהלך יוצא דופן אשר ישפיע מטובו על כל תחומי חייכם.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים מרס ומרקורי, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 5. בתוך כל האקשן והאנדרלמוסיה ששוררת בחיים שלכם היום, תתקשו למצוא קצה חוט. הכול הולך הפוך ולמרות כל המאמצים שלכם להשליט סדר בבלגן, הסיכויים להצלחה קלושים. ברקע יש בעיות משפחתיות שמטרידות אתכם. קשה לכם כרגע להתמודד עם זה אבל יש השפעות מתחת לפני השטח. יש לנסות להירגע, וללמוד להקשיב עם הלב. צפויות בשורות טובות שמקורן בחו"ל.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים ונוס ומרס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 9. השילוב של חמימות מצד אחד וריחוק ברגע השני, יכול לשגע את מי שנמצא איתכם בקשר קרוב. התנודות הקיצוניות במצב הרוח, המשתנות בגלל חוסר היכולת להחליט על כיוון מעשי כלשהו, משגעות גם אתכם. האשמות הדדיות מתעופפות מכל עבר ואתם קצת מבוהלים מהדינאמיקה, אבל מנסים להרגיע את האווירה. אירועים מסתוריים תורמים להצלחתכם.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים נפטון ואוראנוס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 22. יום שכולו אהבה. שיתוף פעולה בזוגיות גורם לכם לאושר רב. גם אם אתם תוהים כמה זמן זה ימשך, נסו ליהנות ממה שקורה בשטח בלי יותר מידי פילוסופיה. עדיין יש לכם המון מחשבות מטרידות לגבי עתידכם. אתם תעמדו בהצלחה באתגרים שיגיעו אליכם. טיפ: עם המבט קדימה. קצב ההתקדמות תלוי במאמץ שתשקיעו. להתמיד! צפוי רווח כספי שכלל לא בניתם עליו.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים יופיטר ופלוטו, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 8. יום קליל. סוף סוף הבנתם את הרעיון הכללי אשר לפיו יש לקחת את החיים בפחות רצינות, לתת לעצמכם הזדמנות לביטוי עצמי ו….שמותר ליהנות בלי חשבון ובלי לדאוג למחר. יופי של יום המתבטא בטיולים ובבילויים עד שעות הלילה המאוחרות. תחשבו איך אפשר למשוך את המומנטום גם הלאה. צפויה התלבטות בין ההיגיון לבין הרגש. חגיגה גדולה באופק.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים ונוס ומרס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 9. תכננתם שבוע רגוע אבל במקום זאת אתם מוצאים את עצמכם מוקפים אנשים. למרות השיבוש המוחלט בתוכניות, אתם מצליחים ליהנות מהסיטואציה המפרגנת. הביטחון העצמי ומצב הרוח עולים. הצורך והרצון שלכם לחיות בהרמוניה מוחלטת עם הסביבה הוא עמוק ואמיתי. לא תמיד הדבר אפשרי אבל ברגעים של חסד, כמו היום, אתם חשים אושר עילאי.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים מרס ומרקורי, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 5. זה יום עם בעיות לא צפויות שצצות בהפתעה. ייתכן שמדובר באפיזודה רומנטית המתנהלת בחדרי חדרים. יתכן שתצטרכו להתמודד עם כמה אתגרים בבת אחת ואף להיעזר ביועץ חכם. מישהו קרוב לכם מושיט יד לעזרה ולא מאכזב, זאת למרות שרמת הציפיות שלכם- נמוכה. רכישה שתכננתם תצטרך, מן הסתם, להידחות, לפחות עד שהמצב יתייצב. דרוש פסק-זמן. הרקיע דורש מכם זהירות ואיטיות.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים יופיטר וסטורן, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 4. אתם נתקלים בקשיים רגשיים ומנטאליים שדורשים מכם שינוי מהותי בדרכי החשיבה. פנו לאחרים כדי שיסייעו לכם אך אם הם אינם נענים – אתם חייבים לבצע את המשימה בכוחות עצמכם. קחו זמן לחשוב על המשך הדרך, התמידו בכיוון המתבקש ועימדו בלוח הזמנים. עם כל הרצון שלכם לשמור על המסורת וההרגלים שהורגלתם בהם, חשוב לפנות מקום לפתיחות וחדשנות.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים סטורן ופלוטו, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 8. באופן יוצא דופן, דווקא היום בא לכם לנהוג אחרת מהרגיל. להתפרע מעט ולהפתיע את הסובבים אתכם בצעדים שונים ולנקוט במקוריות שעשויה להשאיר את החברים שלכם המומים במיוחד. אל תחפשו הסברים. פשוט תיהנו מתחושת החופש. נראה שאתם מתחברים באופן אינטואיטיבי לצרכים של אנשים קרובים לכם, זה מצוין. אתם צריכים להתעלם ממשקעים אישיים ולהתרכז אך ורק במה שטוב עבורכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הירח וכוכב יופיטר, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 3. חששותיכם מחוסרים כל בסיס הגיוני. ביקורת עצמית יתירה עלולה להוביל אל קיפאון. מוטב שתיקחו את עצמכם בידיים ותשתחררו. המצב יתייצב בקרוב ואתם תיווכחו לדעת שהשינויים במקום העבודה היו מבורכים. בעקבות מידע יגיע אליכם, תוכלו לנקוט בצעדים שלא העזתם קודם לכן. עזרה מגורמים רשמיים – אפשרית, עליכם רק לבקש. צפויה הצלחה לצעירים במשפחה.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של השמש וכוכב סטורן, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 4. אנרגיה קוסמית מבשרת על פעילות אינטנסיבית אך גם אובססיבית. עומס בעבודה גורם לכם לבטל תוכניות לבילוי. חשוב שבעתיד תיקחו התפתחויות מסוג זה בחשבון, על מנת לא לוותר על החיים הפרטיים שלכם, בכל מקרה. אתם שוקעים בכעסים ובמקום לטפל בבעיות לגופן, עלולים להסתכסך בעיקר עם בני משפחה. נסו להירגע ולחשוב בצורה שקולה והגיונית.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים פלוטו ומרס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 9. סערות רגשיות ותופעה קוסמית מעודדות אתכם להעניק עדיפות ראשונה לענייני הנתיב האישי. כדאי לצאת לבילוי שקט ואינטימי עם בן/ת הזוג. לפנויים זה בהחלט יום שמתאים להיכרות חדשה. נסו להקשיב עם הלב ולא לנתח כל אירוע שאתם מעורבים בו מבחינה הגיונית. מישהו מבני הבית משמיע דברים שמקוממים אתכם ? קחו נשימה עמוקה לפני שאתם מגיבים. נא לזכור שלא כל דבר הוא אישי.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button