ריפוי בצבעים אורה-סומארפואה משלימה

לידתה של האורה סומא

כיצד נולדה שיטת האורה סומא (שיטת הריפוי בצבעים) והובאה לעולם על ידי ויקי וואל

המילה אורה מקורה בלטינית, ופירושה: דומה לאוויר, נשימה קלה, אד או הבהוב. סומא היא המילה היוונית העתיקה "גוף", ובסנסקריט היא מתייחסת למשקה המסתורי המוביל את הנשמה אל תוך אקסטזה אלוהית. כאשר משלבים את שתי המילים, הן מרכיבות ויברציה שונה ומאד מסוימת, מכיוון ששני המושגים, אורה סומא, הם בעלי משמעות עמוקה הרבה יותר הטבועה בתוכם. בשנת 1984 השם אורה-סומא וחזון הבריאה שלו הוענקו לשומר הנבחר שלו.
ויקי וואל (Vicky Wall)
בסדרה של חזיונות מדיטטיביים חוזרים ונשנים ויקי קיבלה את המסר שוב ושוב נאמר לה ילדתי, לכי והפרידי את המים.

ויקי, שהיתה כירופודיסטית, רוקחת ומטפלת בצמחי מרפא במקצועה, היתה אז בת 66 ועיוורת מבחינה "קלינית"! לא היה לה מושג מה היא עשתה כאשר קיבלה את הדחף להיכנס למעבדתה הקטנה ולפתח תערובת המורכבת משכבות שונות וצבעים מחומרים טבעיים. "איזון נולד באותו לילה! ויקי דיווחה מאוחר יותר: "ידיים אחרות הנחו את הידיים שלה" – מכיוון שהיא לא יכלה "לראות" את התכשיטים הנפלאים ומלאי ההשראה שיצרה – וגם לא את מטרתם המיועדת. עוד יותר מבלבל היה הכוח הויברציוני שהיא הרגישה שנבע מהם כאשר הם עמדו באור השמש בבוקר שלמחרת, וגילו שתי שכבות נפרדות ושונות באופן ברור ביותר.

אלפים מתוך הלקוחות של ויקי חשו משיכה לבקבוקי "איזון" והדבר איפשר לה לבנות מערכת פורמלית של ידע מחקרי איתן. מדוע אנשים בחרו בבקבוקים מסוימים? איזו השפעה היתה לבקבוקים על חייהם לאחר חשיפה ממשוכת אליהם? מה היתה "דינמיקת החיים" של האנשים לפני ואחרי חשיפה או שימוש ממושכים בתכולה של בקבוקים מסוימים ?

לאחר תקופה של מספר שנים קצרות, גישה מדעית זו אימתה את התשובות לכל השאלות האלה ואפילו יותר. בודאות מוחלטת ויקי יכלה לאמת את הנחת היסוד.

"צבע מדבר בשפה משלו"

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button