הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 02-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
חוסר עקביות בהתנהגות של בן/ת הזוג מרגיז אתכם מעל הצפוי. כנראה שיש עוד משהו מתחת לפני השטח שמפריע לכם. נסו לגלות מה קורה. בגדול, צפוי לכם יום מהנה, במידה ותתגמשו. זאת למרות שתוכניות שתכננתם מראש לא יצאו אל הפועל. אז מה? מה רע בספונטאניות? אתם מביאים אושר לאחרים, אך הגיע הזמן להביא אותו גם לכם. תצטרכו ללמוד כיצד לקבל ולא רק כיצד להעניק.

שור
אתם נותנים פרשנות מסולפת לדברים שמישהו קרוב אליכם משמיע והדבר גורר מהומה רבתי. אילולא היה לכם משהו להסתיר, לא הייתם מתרגזים כל כך, בבחינת "על ראש הגנב בוער הכובע". בעיות שנויות במחלוקת גורמות לכם לשקול שנית צעד שעשיתם. שינוי לטובה באווירה יחול בהמשך היום בעקבות אירוע חיצוני שיפוגג את ההרגשה הקשה. חצוצרת התהילה פוסעת לפניכם ומחייכת בשיני זהב- זהו עיתוי המבשר על כבוד ותהילה.

תאומים
חבל מאוד שאתם מתאמצים כל כך להשקיע בקשר עם מישהו שבכלל לא בטוח שמעוניין בזה. הצד השני מגלה סימנים של חוסר ביטחון וחוסר רצון מובהק להתחייב. מצאו לכם עיסוקים אחרים ותנו גם לאחרים לגלות קצת יותר יוזמה מאשר תשובות מתחמקות כל הזמן. תוך זמן קצר תגלו את התשובה המדויקת להתלבטות שלכם. לפעמים צריך למתוח המושכה ו… קצת לקחת חזרה- זהו עיתוי שמזהיר מפני הפעלה אינטנסיבית מדי של לחץ על הסביבה.

סרטן
מגיע לכם הטוב ביותר אך אם לא תיקחו לבד, לא יהיה מי שייתן לכם. אתם נמצאים במעגל קסמים בו אתם מנציחים את המצב הקיים מזה זמן רב. התנהלות זאת שאתם מתרצים בכך שאתם עסוקים עד מעבר לראש, היא רק תירוץ שאין לו תוקף במציאות. קחו את הזמן לתכנן מהלכים נכונים. אל תמנעו מתקשורת. להיפך, אבל תעשו את זה כמו שצריך. ייתכן שאתם בוחנים אדם כלשהו מבעד למשקפיים וורודים מדי. אל תשכחו כי כגודל הציפיות – כך גודל האכזבות.

אריה
יום לא פשוט. אתם נתקלים בבעיות שאינכם בטוחים איך לפתור אותן. המאמצים שלכם נתקלים במבוי סתום ואתם לא מוצאים אף אחד שיכול לעזור. הרבה מאוד זמן מתבזבז לכיוונים שוליים ולא חשובים. למרות שאתם מתעקשים, שהמקסימום מצידכם- אכן נעשה, אין המצב כך. בדקו עוד אפשרויות וישמו אותן במהירות האפשרית. חבל על הזמן. נגמרו שיחות הנפש והגיע הזמן לעשייה קונקרטית בשטח. צפויות לכם הצלחות כבירות המושפעות מעניינים חומריים, כמו גם חסותו של אדם רב השפעה.

בתולה
יום שמאופיין בעצבנות וחוסר שקט. יש לכם הרבה רעיונות חדשים שאתם מעלים בהתלהבות רבה אך לא רק שלא זוכים לתמיכה ופרגון, אלא בדיוק ההיפך. השאיפה שלכם לשיתוף פעולה מצד אנשים קרובים לכם, נשארת בגדר פנטזיות. יכולת החשיבה והריכוז שלכם פועלים במיטבם. אל תתחשבו בדעתם של אחרים ואל תחכו למחמאות. קצת נמאס לכם מאדם שנראה כי הוא נהנה לטרטר אתכם. ייתכן כי כדאי לכם להציב לו אולטימאטום.

מאזניים
קשה לכם לשמור על שיווי משקל נפשי וקור רוח. יותר מידי אירועים מתרחשים סביב ולכם קשה לעמוד בקצב. יתכנו פסקי זמן של איבוד שליטה והתפרצויות. נסו להוריד את רמת המתח על ידי מדיטציה. בזמן מעין זה חשוב להתייחס בנימה פילוסופית למה שקורה. תאפשרו לעצמכם זמן איכות עם עצמכם. זמן שמתבזבז בחברת אנשים שאינם נכונים הוא זמן שיכולתם להקדיש לאנשים בעלי-ערך.

עקרב
בני משפחה דורשים את תשומת הלב ונראה שעליכם להשקיע מאמצים רבים, על מנת להשביע רצון. הליברליות וחוסר היכולת להציב גבולות עלולים לעלות לכם ביוקר. מעל לכל עליכם לקחת בחשבון את הצרכים האישיים שלכם. אם תתמידו- תנצחו! אם לא- יהיה מי שינצל את העניין הזה עד תומו. תלות מוחלטת באדם כלשהו עלולה להוליד מצוקה – עשו הכול כדי לרכוש עצמאות אישית וחופש.

קשת
רמת האנרגיה הרגשית שלכם בעליה. יחד עם זאת, לעיתים קרובות אתם טועים בקריאת ה'מפה' וגורמים לערבוב של כמה אנשים מנוגדי אינטרסים להשפיע. הבחירות שלכם מבוססות על הרגשות וכיוון שאתם לא בדיוק אובייקטיביים, יש לא מעט פספוסים. יש לכם הזדמנות לנוח ולחשוב. שלבו סגנון פעולה של גמישות ורכות. כאשר אתם נאלצים להעסיק אנשים אחרים כדי שיעזרו לכם, עליכם להיות זהירים בבחירתם.

גדי
אתם מנסים לנהוג בצורה סולידית אבל לא בדיוק מצליחים. זה לא האופי שלכם וקשה פתאום לשנות את 'סדר היום'. מצב הרוח לא שקט, חכו קצת- אל תנסו לפתור את כל הבעיות בבת אחת. חשוב שתדעו שהאווירה תשתפר בבת אחת לקראת הצהריים. אי אפשר למנוע מבני משפחה צעירים להיות מעורבים במה שקורה בבית, אז אל תנסו. אל תתביישו לבקש עצה מחברים רק בשל החשש שהדבר יגרום לבזבוז זמנם.

דלי
הביטחון העצמי שלכם עולה. כבר אי אפשר להתעלם. כולם רואים את השינוי וטוב שכך. למרות שזה מוזר לכם, תגלו שהרבה יותר נחמד לחיות את החיים ככה. חשוב גם לדעת לפרגן לעצמכם, כמו שאתם מפרגנים לאחרים. זכרו זאת ומנעו מלהזניח את עצמכם בעתיד! ההשפעות של השינוי מורעפות על כול תחומי החיים. בחיזורים רומנטיים וגם בחיי החברה בכלל. כעת נותר לכם ליהנות מהתוצאות החיוביות של הדבר.

דגים
אתם עובדים על שיקום הקשר הזוגי שלכם. אתם מנסים ויוצאים מהסיטואציה- מחוזקים. זכרו שאת רוב הקשיים תוכלו לפתור בעזרת תקשורת נבונה ונכונה. יש מי שנותן לכם עצות חכמות, תלמדו להקשיב מתוך סלקציה וליישם את מה שמתאים לכם- בלבד! הרבה יותר קל לכם ליהנות מאירועי היום, כי כעת, אתם שלמים עם עצמכם. אתם נוכחים לדעת שאולי להחליט זה לא קל אבל זה בהחלט עדיף מאשר לדשדש באפלה בלי לדעת מה באמת קורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button