הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 07-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
זה בדיוק הזמן להפגין את חוש הארגון שלכם ולמצוא את שביל הזהב בין הנחוץ לאפשרי. יש לכם נטייה לראות את המציאות בצורה עניינית ומעשית ויתכן שתאלצו להסביר כמה עובדות חיים הקשורות בגישה זאת לבן/ת הזוג שמלא אומנם רצון טוב אבל קצת מרחף בעננים. הרקיע רומז על תהילה וכבוד, אך לא בהכרח על רווח כספי.

שור
יום שקט יחסית. אתם עסוקים בעבודה מעל ומעבר. יתכנו עימותים או קשיים בפרויקט מסוים. אתם מתעניינים בלימודים בתחום רחוק מהנושאים שאתם עוסקים בהם ביום יום. אפשרות של קשר משמעותי מתחילה להיות ריאלית יותר. לא הולך לכם בקלות בהתחלה, אך לאחר תקופת מעבר קצרצרה, המזל מאיר פנים. אנרגיה קוסמית מעודדת אתכם להעניק יחס טוב גם ליריביכם ולהתפייס איתם עוד לפני שחציתם את הקו שאין ממנו חזרה.

תאומים
אתם עמוסי עבודה ומתחילים את היום במלוא המרץ הנדרש. שיתוף פעולה עם "יועצים" ואנשי מקצוע דורש מכם מאמץ מיוחד, כיוון שיש לכם דרך ייחודית לראות את פני הדברים. ההמלצה היא לא להתעלם ממה שאומרים לכם, על מנת להוריד את הסיכויים לטעויות, עד כמה שאפשר. הרקיע צופה עתיד נפלא עבור אלה מכם העוסקים בהוראה או ברפואה חלופית. במקביל, הוא מתריע מביקורתיות יתירה כלפי עצמכם וכלפי הזולת.

סרטן
אל תהססו לאמץ לעצמכם סגנון תקיף והחלטי. אם עד כה חששתם לומר למישהו את דעתכם עליו, תוכלו לעשות זאת עכשיו מבלי לפחוד מן התוצאות. צפויה תקופה מוצלחת לנועזים שביניכם. מותר לכם להרגיש בטוחים יותר בעצמכם ותלויים פחות בסובבים אתכם. מגיע פרויקט מעניין ממש לתוך הידיים שלכם, אך אתם עלולים לפספס בגלל שאתם מעדיפים לא להתאמץ. חבל מאוד. אנרגיה קוסמית מייצגת אדם קנאי המסתיר את קנאתו בעזרת שבחים וחנופה.

אריה
אתם עסוקים מאוד בעבודה ומנהלים משא ומתן שמתיש אתכם. אל תסתבכו במאבקי כוח שעלולים להחליש אתכם עוד יותר. סמכו גם על האינטואיציות שלכם אך גם השתמשו בשכל הישר. מישהו שמנסה ללמד אתכם איך לעשות עסקים צריך ללמוד בעצמו איך לנהל את ענייניו. אנרגיה קוסמית מייצגת התקדמות במיזם חשוב. מיקומה של השמש שליטתכם, מבשר על שפע והצלחה בכל מה שנוגע לבליינות ולהתחברות עם אנשי החברה הגבוהה.

בתולה
לאחר כמה ימים של מאבק סמוי אתם מרגישים תזוזה המובילה לשביעות רצון. אתם יוזמים אירועים שמעוררים תגובות מעורבות בקרב המוזמנים, אבל יש מקום להתעקש כדי לא להיכנס למצב שגרה. בתכלס, זה הדבר האחרון שאתם צריכים אחרי תחילת השבוע המינורי הזה. פעילות חברתית בחיק הטבע תעשה לכם רק טוב ומי שלא רוצה שלא יבוא. זכרו כי אדם נאור אינו מהסס, אך גם אינו כופה את הקצב – הוא פוסע בדרכו ושומר על ענווה וצניעות.

מאזניים
שמרו על פרטיות ואל תספרו לכל מי שמוכן לשמוע את הבעיות האישיות שלכם. העניין הזה בדיוק הוא נקודת תרופה אצלכם. נורא בא לכם לספר לאחרים מה קורה אצלכם וכמה אתם צודקים. זאת סיטואציה שעלולה להפוך לחרב פיפיות. כדאי להיות יותר סלקטיביים. התלבטויות בעניינים כספיים דורשות חשיבה מעמיקה- לבד. זכרו כי אדם נאור בוחר מטרה ללכת אליה, בדרך זו הוא לומד להבחין מהו טוב ומהו רע. כל אשר מקדמו אל המטרה, הוא טוב – וכל אשר מרחיקו ממנה, הוא רע.

עקרב
זה יום בו אתם נכנסים למצב רוח פילוסופי במקצת ומתלבטים לגבי האחריות שלכם בקשרים רומנטיים. כדאי לבחון מה אתם תורמים ומה גורם לצד השני לחרוק שיניים. יום מתאים לשיחות נפש. נסו לאזן בין הצרכים שלכם לבין מה שמצפים מכם בלי לוותר על עקרונות ושאיפות אישיות. זכרו כי כאשר אדם נאור חווה תקופה טובה, הוא נשמר לא פחות מאשר בעת סכנה. הוא יודע כי האושר עלול להפוך לשאננות מכשילה.

קשת
הביטחון העצמי קצת 'נפל' ואתם מרגישים כאילו כל עולו של העולם מוטל על כתפיכם ואין לכם כוח פנימי להתמודד. כדאי לקחת כמה שעות חופש למנוחה ולאסוף כוחות, כי לא נראה שאתם רוצים לוותר בקלות. יש לכם פוטנציאל גבוה ואם תצליחו להתגבר על הירידה הזמנית באנרגיה, תוכלו להשיג כמעט כל מה שתרצו. הקפידו להציב מטרות ולתכנן דרך פעולה.

גדי
יחסי זוגיות יכולים להתפתח רק במקום בו יש תקשורת מלאה וכנה. המתח שאתם מרגישים, נוצר בגלל הרבה ענייני לא סגורים. במקום לשתוק ולאכול את הלב, הגיע הזמן לפתוח את הפה. אדם אשר בשמו מופיעה האות מם מנסה לנצל אתכם. אל תשתפו פעולה. אל תתנו לאחרים יותר ממה שאתם מוכנים באמת, בלב נקי.

דלי
בתחומי העבודה זהו יום של החלטות חשובות. אל תהססו יותר מידי לומר את מה שהחלטתם. ממילא, במצב החדש שנוצר, דחייה רק מחריפה את הסיטואציה. חבל על כל רגע- תתמקדו ותבצעו. כושר הביצוע והארגון שלכם יסייע להביא לידי יישום מה שנראה לאחרים כבלתי אפשרי. לא כדאי להקשיב לעצות של אחרים. צפוי מזל רב לאלה מכם הנושאים בתפקידי ניהול או קשורים לעסקי השעשועים.

דגים
הכישרונות האישיים והיצירתיות מאפשרים לכם לעשות פריצת דרך של ממש. מה שלא ניתן היה לבצע בעבר – פתאום הופך להיות אפשרי. אנשים סביבכם מתרשמים מאוד מהמרץ והיכולת הרטורית, אתם במיטבכם ומצליחים לשכנע. שילוב הנסיבות מאפשר לעסקה רווחית במיוחד להיות ברת ביצוע. הקפידו לא לפספס את ההזדמנות. אנרגיה קוסמית מייצגת את התהילה השמורה לאלה מכם הנוהרים אחר אורות הבמה או עוסקים במקצועות הדורשים ייצוגיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button